Technische kant zie ik niet zo. Artistieke vond ik ook matig vergeleken de andere.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Technisch wel, artistiek vond ik het verre van.
Technisch zie ik het ook niet allemaal, maar het is wel super synchroon en alles.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Technische kant zie ik niet zo. Artistieke vond ik ook matig vergeleken de andere.
Lekker jezelf bruin verven bij een bodybuildingwedstrijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weleens een stijldanswedstrijd geziendat schijnt te horen.
Bedankt, ik zat net te etenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker jezelf bruin verven bij een bodybuildingwedstrijd.
Oh bedankt voor de tipquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:24 schreef Voszje het volgende:
En we zijn weer bezig, dames korte kür.
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:11 schreef Max23 het volgende:
Ik kan dit dus niet kijken zonder commentaar
Ja, ik snap dan wel dat iemand punten aftrek krijgt bij een val bijvoorbeeld, maar verder ook niet. Dat verschil in sprongen etc. zie ik niet zo snelquote:
Oh zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ik snap dan wel dat iemand punten aftrek krijgt bij een val bijvoorbeeld, maar verder ook niet. Dat verschil in sprongen etc. zie ik niet zo snel
Was voor ook de reden om even in te schakelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef speknek het volgende:
Wat een schatje blijft die Kaetlyn Osmond toch. Niet een hele hoge moeilijkheidsgraad alleen volgens mij.
Ik kijk met je meequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef PirE het volgende:
Nu op de BBC trouwens, niet live trouwens.
Schakel net in voor Yuna
quote:
Het zal wel zo horen, maar ik vind het erg rommeligquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Voszje het volgende:
Nou, daar komt de hoop van Rusland; Yulia Lipnitskaya.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |