Bij de Makro heb je toch een pas voor nodig?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef Pap89 het volgende:
Vonden wij een paar jaar geleden ook "erg" lekker.
1x een zak bij de Makro gescoord.
Ze zijn van McCain.
Bijna identiek.
dit heb ik nooit gesnapt dit soort prijs verschillen icm aantalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme.. altijd 2,95 voor 6 stuks betaald, en nu krijg je er 20 voor 4,95
Jaren lang waren ze alleen per 6 te krijgen en onlangs kwam ik er achter dat er doosjes van 12 of 20 zijn..quote:Op zondag 2 maart 2014 18:50 schreef lurch01 het volgende:
[..]
dit heb ik nooit gesnapt dit soort prijs verschillen icm aantal
ag het laatst ook maar je betaald ongeveer 66 % extra voor 3.3x zoveel dat vind ik vrij onlogischquote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaren lang waren ze alleen per 6 te krijgen en onlangs kwam ik er achter dat er doosjes van 12 of 20 zijn..
En ik ben een Hollandse krent, dus ik neem de portie van 20, wat weer resulteert in buikpijn.
Het is toch vaak zo dat hoe meer je er neemt, hoe goedkoper het wordt?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:59 schreef lurch01 het volgende:
[..]
ag het laatst ook maar je betaald ongeveer 66 % extra voor 3.3x zoveel dat vind ik vrij onlogisch
Gaat erom dat je meer geld daar laat.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:50 schreef lurch01 het volgende:
[..]
dit heb ik nooit gesnapt dit soort prijs verschillen icm aantal
Die zijn duurquote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Die huis aan huis diepvries verkopen bofrost heeft ze ook, zijn beter dan die van burgerking
Dat zijn dan ook echte pepers gevuld met echte kaas, geen persbrokjes met een korstjequote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die zijn duur
En ik heb zelf (godzijdank..) geen frituurpan.
En dan nog.. dan vreet ik het elke dag, het moet wel speciaal blijven. Woensdag mag ik weer, ik kijk er gewoon naar uit
Hebben ze die nog?quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ze zaten laatst in een american snackback gemixt met onion rings en mozzarella sticks.. Bie de Lidl
Ik bekijk het maar zo; wat niet weet wat niet deert.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook echte pepers gevuld met echte kaas, geen persbrokjes met een korstje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |