Exact, ga ik ook doen, kijken wanneer ze weer contact met mij opzoekt.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:32 schreef HCFeestbeest het volgende:
Gewoon niet meer appen of contact zoeken en als zij dan appt/belt/sms't gewoon niet reageren, en dan gaat zij zich zorgen maken. Ultieme wraak.
Als je lang genoeg wacht kom je misschien nog wel ergens tussen de Guinness World Records te staan ook en dan heb je toch niet voor niks zitten wachten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Exact, ga ik ook doen, kijken wanneer ze weer contact met mij opzoekt.
Je doet zelf iets vergelijkbaars hoor. Jij negeert mij gewoon terwijl ik me zorgen om jou maakquote:Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef Braddie het volgende:
Een "kennis" van mij is wat grieperig, sinds afgelopen dinsdag, dus ik heb haar vanaf Donderdag tot vandaag alles bij elkaar 3 berichtjes gestuurd.. Of het wel goed met d`r ging, of ze alweer een beetje beter aan het worden is, en of ze misschien wat van d`r zou willen laten horen omdat ik me een beetje zorgen maakte...
Kreeg ik dit terug:
[..]
Klacht: jezelf zorgen maken om iemand en dan dit terug krijgen
Volgens mij kan hij wachten tot hij een ons weegt dus dat gaat nog wel tot het jaar 2114 duren.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht kom je misschien nog wel ergens tussen de Guinness World Records te staan ook en dan heb je toch niet voor niks zitten wachten.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:32 schreef Keukendrol het volgende:
Jij hebt echt nooit in de gaten dat de interesse niet wederzijds is, frikandel.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Nat-Water het volgende:
Ze speelt hard to get, overduidelijk. Ze stelt het stiekem wel op prijs. Je moet gewoon nog wat meer berichtjes sturen
Jou usernamequote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je liep tegen d'r te zeiken dat ze de afspraak niet had afgezegd omdat ze ziek was, terwijl ze had gezegd ' als ik niks laat horen ben ik nog ziek' .
Wat verwacht je dan, ik snap die reactie wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |