HAAH SYCHIATER OMG XD DDDD ik ben zo kk dom XDDquote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sychiater
Jij doet net alsof je me kent, terwijl je mij nu een "Naar persoon" noemt op basis van een internet forum.
Ik weet dat het een typfout wasquote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
HAAH SYCHIATER OMG XD DDDD ik ben zo kk dom XDD
Was niet eens een typefout, was bewust fout geschreven XDD zo garppigquote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet dat het een typfout wasMaar ik moest toch een beetje gniffelen
Zou een internationale bestseller worden denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Bundelen tot een boek en uitgeven.
Braddie's sociale kring struggles
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet dat het een typfout wasMaar ik moest toch een beetje gniffelen
quote:
Iemand die moeite wil doen om een compilatie te maken?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou een internationale bestseller worden denk ik.
Denk dat je daar wel even zoet mee bent.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Iemand die moeite wil doen om een compilatie te maken?
Klopt. Uurloon dit dat.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel even zoet mee bent.
Beter zelf doen en naar een uitgever stappen. Eventueel Braddie veranderen in Barriequote:
Barrie Batsbak Butsersquote:Op maandag 17 februari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beter zelf doen en naar een uitgever stappen. Eventueel Braddie veranderen in Barrie
Braddie bekt lekkerder, vind ik. Maar je hebt gelijk. We zitten op een goudmijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beter zelf doen en naar een uitgever stappen. Eventueel Braddie veranderen in Barrie
Ja maar dan moet je hem dadelijk ook nog gaan betalen, gewoon maximale winst voor jezelf houden toch. Weet niet of Braddie lekker bekt hihihieueuehaheaquote:Op maandag 17 februari 2014 18:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Braddie bekt lekkerder, vind ik. Maar je hebt gelijk. We zitten op een goudmijn.
Ik ga dan eerst vriendjes worden met hem en hem vervolgens bedriegen. Kan ie weer een topic openenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hem dadelijk ook nog gaan betalen, gewoon maximale winst voor jezelf houden toch. Weet niet of Braddie lekker bekt hihihieueuehahea
Oh dan heb je gelijk een begin voor het tweede deel van het boek, slim van jequote:Op maandag 17 februari 2014 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ga dan eerst vriendjes worden met hem en hem vervolgens bedriegen. Kan ie weer een topic openen![]()
HeheJe moest eens weten. Hij is niet voor niets afgevallen
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dan heb je gelijk een begin voor het tweede deel van het boek, slim van je
Er zijn dingen waar de wereld gewoon nog niet klaar voor is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |