abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136816651
[Hallo,

Ik ben de komende jaren nog wel aan het klussen..

Nu wil ik daarvoor een simpel bouwstofzuigertje aanschaffen. Kan ook handig zijn als ik weer eens de kelder vol heb staan, de wc verstopt etc.. want dan wil ik wel een nat droog zuiger.

Nu vond ik deze: http://www.praxis.nl/gere(...)ger-mv3/5331909.html

Nu heb ik het type goedkoper gehad, maar daar was de filter iedere 10 minuten vol.

Iemand ervaring met deze? of zijn er andere in deze prijsklasse waar ik beter voor kan kiezen?
pi_136817437
Als je ook bouwstof gaat zuigen (cementpoeder enzo) zou ik wel eentje kopen die het filter af en toe klopt. Geen idee of deze dat ook doet.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_136817545
nee dat doet die niet.. dat moet je zelf regelmatig doen.. zal hoofdzakelijke zaagsel etc zijn..

Als je wilt dat het filter wordt geklopt zit je gauw in het profi segment en dan kosten ze 300 of meer.. dan is huren ineens wel goedkoper.
pi_136820543
Is het niet zo dat je stof nog altijd met zak moet zuigen en water zonder zak....

Als ik zonder zak aan de slag ga, ziet dat filter er na 3 minuten niet joviaal meer uit...
Laat die handjes wapperen!
pi_136830437
Ik heb zelf een Protool gekocht, de vcp170. Bevalt uitstekend. Was dan ook wel 'n stukje duurder, maar daar kan ik de komende jaren wel mee vooruit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')