extra stimulans die waarschijnlijk geen enkele andere vrouw kan bieden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef penny-wise het volgende:
Wat zal dat lekker kriebelen aan je ballen.......
Nee, een dons clownshaar zal lekker voelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef penny-wise het volgende:
Wat zal dat lekker kriebelen aan je ballen.......
Dat komt niet tot de ballen lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, een dons clownshaar zal lekker voelen.
Ik hoor vooralsnog geen klachten van de vrouw....quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, een dons clownshaar zal lekker voelen.
Kijk je dan wel uit met je tanden Penny?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik hoor vooralsnog geen klachten van de vrouw....
Zijn nep joh...quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Kijk je dan wel uit met je tanden Penny?
[ afbeelding ]
Tsjetsjeen willen zijnquote:
Die hebben rode baarden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Tsjetsjenen te maken.
je mag er eigenlijk niet om lachen want het is een ziekte toch? maar het is wel een héél raar gezichtquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je mag er eigenlijk niet om lachen want het is een ziekte toch? maar het is wel een héél raar gezicht
zomaar ze is er duidelijk gelukkig en tevreden mee, dus dan mag het wel
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lach je MIJ nu uit?
Kan wel behandeld worden met hormonen, maar dat wil ze misschien niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je mag er eigenlijk niet om lachen want het is een ziekte toch? maar het is wel een héél raar gezicht
zomaar ze is er duidelijk gelukkig en tevreden mee, dus dan mag het wel
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan wel behandeld worden met hormonen, maar dat wil ze misschien niet.
Fijn dat ze blij is met haar baard, begrijp alleen niet waarom het haar vrouwelijker zou maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |