abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136817046
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Waar is de risico-analyse?
Geef je adres maar aan die lui die hem gaan herplaatsen. Veel plezier met je nieuwe buurman. Drink maar gezellig een biertje met hem :')
  maandag 17 februari 2014 @ 16:51:52 #102
395200 deadprez
One more rail
pi_136817067
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef antfukker het volgende:

[..]

Geef je adres maar aan die lui die hem gaan herplaatsen. Veel plezier met je nieuwe buurman. Drink maar gezellig een biertje met hem :')
Oftewel je roept maar wat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136817097
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef Confetti het volgende:
Leg uit dan waarom hij nu in de gaten wordt gehouden. Jij claimt dat er geen kans is dat hij zich weer aan kinderen vergrijpt.
Nee, ik claim helemaal niet dat er geen kans is.
Ik claim dat het risico daarop klein genoeg om hem los te laten, maar groot genoeg om hem in de gaten te houden.
Nu jij: jij claimt dat hij zich 100% zeker weer aan kinderen vergrijpt. Onderbouwde redenen graag.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 17 februari 2014 @ 16:53:03 #104
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136817112
quote:

[..]

De Joego's staan klaar.
MV NS FR DS MD
pi_136817145
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:18 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Het is een ziekte!!! Denk je nou werkelijk dat die Benno L dit zelf ook had willen doen? Hij heeft gewoon kortsluiting in zijn hersenen gehad waardoor hij tot deze daad is gekomen. Ik weet zeker dat als hem dit nog een keer gebeurt, dat hij dan wel weerstand kan bieden want als het goed is heeft ie hulp gehad van instanties en dergelijke.
Een ongeneesbare ziekte ja en sorry hoor maar "jij weet zeker"? :')
Zeg dat maar tegen de ouders van het jongetje die voor hechtingen naar het ziekenhuis moet of ga je die tekst op de grafsteen zetten van het meisje dat aan interne bloedingen is overleden? :')
Alsjeblieft dit soort mensen moeten ze afzonderen op een eiland waar ze verder prima kunnen leven maar waar ze niet binnen 2 kilometer van een basisschool wonen :{w
-XOXO-
pi_136817173
quote:
Ik zie nog steeds geen risico-analyse.

Maar goed, hij mag best naast mij wonen. Ik wil geen contact met die vent, maar ik kan er wel een oogje op houden, en als ik denk dat er wat verdachte zaken aan de gang zijn, dan schakel ik de politie in.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_136817191
je kan beter onnodige maatregelen nemen dan te laat vind ik.
pi_136817217
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, ik claim helemaal niet dat er geen kans is.
Ik claim dat het risico daarop klein genoeg om hem los te laten, maar groot genoeg om hem in de gaten te houden.
Nu jij: jij claimt dat hij zich 100% zeker weer aan kinderen vergrijpt. Onderbouwde redenen graag.
Ik claim dat niet. Ik zeg alleen dat het recidivegevaar te groot is om hem los te laten op de maatschappij, zeker omdat juist kinderen heel, heel erg kwetsbaar zijn. Het belang van de maatschappij en de kinderen is vele malen groter dan die van een varken als Benno L.

Zeker bij zedendelinquenten is het recidivepercentage erg hoog.

Overigens zei jij zelf net dat hij niet losgelaten zou worden als ze er niet zeker van waren dat hij zich niet weer aan kinderen zou vergrijpen.
pi_136817230
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Maar goed, hij mag best naast mij wonen. Ik wil geen contact met die vent, maar ik kan er wel een oogje op houden, en als ik denk dat er wat verdachte zaken aan de gang zijn, dan schakel ik de politie in.
Zo denk ik er ook over wat mij betreft mag hij ook naast mij komen wonen
pi_136817251
quote:

of een groep mannen die het hem afleren
  maandag 17 februari 2014 @ 16:57:18 #111
395200 deadprez
One more rail
pi_136817258
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136817264
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef Confetti het volgende:
Ik claim dat niet. Ik zeg alleen dat het recidivegevaar te groot is om hem los te laten op de maatschappij,
Gelukkig heb jij hem onderzocht en hebt de risico-analyse wel klaarliggen, toch?
Post 'm maar :)
  maandag 17 februari 2014 @ 16:58:23 #113
395200 deadprez
One more rail
pi_136817307
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef Bart.Sch het volgende:

[..]

of een groep mannen die het hem afleren
Lijkt jou dat een fijne samenleving, waarin we allemaal maar voor rechtertje gaan spelen?
Stop the violence
Down with the hate
pi_136817308
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Laat de risico-analyse van Benno L. maar even zien die je ongetwijfeld hebt (anders zou je dit soort ongefundeerde uitspraken natuurlijk niet doen).
Risico-analyse :')
En als het fout gaat is het "oeps we konden er niks aan doen" :')
-XOXO-
pi_136817337
Licht er ook aan of hij wat bij kinderen heeft geflikt zoja dan verdiend hij geen kans vieze mannetjes
  maandag 17 februari 2014 @ 16:59:38 #116
395200 deadprez
One more rail
pi_136817360
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:59 schreef Bart.Sch het volgende:
Licht er ook aan of hij wat bij kinderen heeft geflikt zoja dan verdiend hij geen kans vieze mannetjes
licht :')
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 17 februari 2014 @ 16:59:43 #117
395200 deadprez
One more rail
pi_136817361
verdiend :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_136817377
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij hem onderzocht en hebt de risico-analyse wel klaarliggen, toch?
Post 'm maar :)
Nogmaals ; hij wordt in de gaten gehouden dus ze vinden het recidivegevaar groot genoeg om hem in de gaten te blijven houden.

OHJA:

Benno L. solliciteerde naar werk bij een bedrijf waar hij met schoolbusjes zou rijden waarin kinderen moesten worden vervoerd"

Wat voor een ongevoelige varken moet je wel niet zijn om naar zo'n baan te solliciteren. :r :r
pi_136817411
quote:
Lijkt jou dat een fijne samenleving, waarin we allemaal maar voor rechtertje gaan spelen?
bij een pedo die iets bij kinderen heeft gedaan kun je dat wel maken en zo'n samenleving is niet altijd goed maar een pedofiel mag je wel in elkaar slaan.
pi_136817427
Vermoord hem gewoon, problem solved.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136817446
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Confetti het volgende:
Nogmaals ; hij wordt in de gaten gehouden dus ze vinden het recidivegevaar groot genoeg om hem in de gaten te blijven houden.
En ze vinden het recidivegevaar te klein om hem vast te blijven houden.
pi_136817449
quote:
licht
we houden het er op dat ik even niet nadacht
pi_136817450
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Confetti het volgende:

[..]

OHJA:

Benno L. solliciteerde naar werk bij een bedrijf waar hij met schoolbusjes zou rijden waarin kinderen moesten worden vervoerd"

Wat voor een ongevoelige varken moet je wel niet zijn om naar zo'n baan te solliciteren. :r :r
Als ik een vacature zag waarbij ik de hele dag een bus vol met lekkere wijven moet besturen, dan heb ik ook interesse :P
People assume too much.
pi_136817466
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Bart.Sch het volgende:
een pedofiel mag je wel in elkaar slaan.
Graag even de wettekst die dat toestaat.
pi_136817480
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Graag even de wettekst die dat toestaat.
Waarden en normen. Natuurrecht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 17:04:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')