Geef je adres maar aan die lui die hem gaan herplaatsen. Veel plezier met je nieuwe buurman. Drink maar gezellig een biertje met hemquote:
Oftewel je roept maar wat.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef antfukker het volgende:
[..]
Geef je adres maar aan die lui die hem gaan herplaatsen. Veel plezier met je nieuwe buurman. Drink maar gezellig een biertje met hem
Nee, ik claim helemaal niet dat er geen kans is.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef Confetti het volgende:
Leg uit dan waarom hij nu in de gaten wordt gehouden. Jij claimt dat er geen kans is dat hij zich weer aan kinderen vergrijpt.
De Joego's staan klaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef antfukker het volgende:
[..]
Geef je adres maar aan die lui die hem gaan herplaatsen. Veel plezier met je nieuwe buurman. Drink maar gezellig een biertje met hem
Een ongeneesbare ziekte ja en sorry hoor maar "jij weet zeker"?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:18 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is een ziekte!!! Denk je nou werkelijk dat die Benno L dit zelf ook had willen doen? Hij heeft gewoon kortsluiting in zijn hersenen gehad waardoor hij tot deze daad is gekomen. Ik weet zeker dat als hem dit nog een keer gebeurt, dat hij dan wel weerstand kan bieden want als het goed is heeft ie hulp gehad van instanties en dergelijke.
Ik zie nog steeds geen risico-analyse.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef antfukker het volgende:
Ik claim dat niet. Ik zeg alleen dat het recidivegevaar te groot is om hem los te laten op de maatschappij, zeker omdat juist kinderen heel, heel erg kwetsbaar zijn. Het belang van de maatschappij en de kinderen is vele malen groter dan die van een varken als Benno L.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik claim helemaal niet dat er geen kans is.
Ik claim dat het risico daarop klein genoeg om hem los te laten, maar groot genoeg om hem in de gaten te houden.
Nu jij: jij claimt dat hij zich 100% zeker weer aan kinderen vergrijpt. Onderbouwde redenen graag.
Zo denk ik er ook over wat mij betreft mag hij ook naast mij komen wonenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen risico-analyse.
Maar goed, hij mag best naast mij wonen. Ik wil geen contact met die vent, maar ik kan er wel een oogje op houden, en als ik denk dat er wat verdachte zaken aan de gang zijn, dan schakel ik de politie in.
of een groep mannen die het hem aflerenquote:Ik zie nog steeds geen risico-analyse.
Maar goed, hij mag best naast mij wonen. Ik wil geen contact met die vent, maar ik kan er wel een oogje op houden, en als ik denk dat er wat verdachte zaken aan de gang zijn, dan schakel ik de politie in.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Gelukkig heb jij hem onderzocht en hebt de risico-analyse wel klaarliggen, toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef Confetti het volgende:
Ik claim dat niet. Ik zeg alleen dat het recidivegevaar te groot is om hem los te laten op de maatschappij,
Lijkt jou dat een fijne samenleving, waarin we allemaal maar voor rechtertje gaan spelen?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef Bart.Sch het volgende:
[..]
of een groep mannen die het hem afleren
Risico-analysequote:Op maandag 17 februari 2014 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat de risico-analyse van Benno L. maar even zien die je ongetwijfeld hebt (anders zou je dit soort ongefundeerde uitspraken natuurlijk niet doen).
lichtquote:Op maandag 17 februari 2014 16:59 schreef Bart.Sch het volgende:
Licht er ook aan of hij wat bij kinderen heeft geflikt zoja dan verdiend hij geen kans vieze mannetjes
Nogmaals ; hij wordt in de gaten gehouden dus ze vinden het recidivegevaar groot genoeg om hem in de gaten te blijven houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij hem onderzocht en hebt de risico-analyse wel klaarliggen, toch?
Post 'm maar
bij een pedo die iets bij kinderen heeft gedaan kun je dat wel maken en zo'n samenleving is niet altijd goed maar een pedofiel mag je wel in elkaar slaan.quote:Lijkt jou dat een fijne samenleving, waarin we allemaal maar voor rechtertje gaan spelen?
En ze vinden het recidivegevaar te klein om hem vast te blijven houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Confetti het volgende:
Nogmaals ; hij wordt in de gaten gehouden dus ze vinden het recidivegevaar groot genoeg om hem in de gaten te blijven houden.
Als ik een vacature zag waarbij ik de hele dag een bus vol met lekkere wijven moet besturen, dan heb ik ook interessequote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nogmaals ; hij wordt in de gaten gehouden dus ze vinden het recidivegevaar groot genoeg om hem in de gaten te blijven houden.
OHJA:
Benno L. solliciteerde naar werk bij een bedrijf waar hij met schoolbusjes zou rijden waarin kinderen moesten worden vervoerd"
Wat voor een ongevoelige varken moet je wel niet zijn om naar zo'n baan te solliciteren.![]()
Graag even de wettekst die dat toestaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Bart.Sch het volgende:
een pedofiel mag je wel in elkaar slaan.
Waarden en normen. Natuurrecht.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Graag even de wettekst die dat toestaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |