Krijgt ie gewoon voor betaald door de filmmakers hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik had het zelf ook al bedachtmaar is wel lief dat hij dat doet.
Ja, maar is toch leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Krijgt ie gewoon voor betaald door de filmmakers hoor.
snap er niks vanquote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey lr, hoe gaat het met de brakheid?
[..]
Hoezo niet?
Gaat prima. Als een beroepspauper wel tot 12:40 in bed gelegen alleen door het falen van mijn wekker.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey lr, hoe gaat het met de brakheid?
dikkn tracks delenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ben hier n u
wat wil je nou irritante vent
irritant ventjequote:Op maandag 17 februari 2014 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, leuk van de scriptschrijvers, niet van die man.
Net toevallig gehoord, prima track.quote:
ik maak geen foutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
is nepquote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat VMSDKR een racist is? Als Marokkaan kun je maar beter uit zijn buurt blijven
ja lykt me verstandig.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat VMSDKR een racist is? Als Marokkaan kun je maar beter uit zijn buurt blijven
Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.quote:
Kun je de vraag niet op FOK! kwijt? Of google op het onderwerp. Staan vast uitgebreide samenvattingen met voorbeelden. Er is niets zo vervelend en kut als wiskunde niet snappen. Vond ik tenminste altijdquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
snap er niks van
nu sog ik
hoe was je weekend?
Hoezo falen van je wekker? Had JE hem niet goed ingesteld?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat prima. Als een beroepspauper wel tot 12:40 in bed gelegen alleen door het falen van mijn wekker.
Jij al wat gehoord over je verslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nooit vervelendquote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef xcachet het volgende:
Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.
[..]
Kun je de vraag niet op FOK! kwijt? Of google op het onderwerp. Staan vast uitgebreide samenvattingen met voorbeelden. Er is niets zo vervelend en kut als wiskunde niet snappen. Vond ik tenminste altijd![]()
Ja was wel leuk.
[..]
Hoezo falen van je wekker? Had JE hem niet goed ingesteld?
Jep, vandaag 1 van de 2 verslagende uitslag van gekregen.Nee ik snap het alleen als iemand het me in het echt uitlegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ah wat zeg ik nu, deze heb ik nog niet gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |