Die 'grap' was al gemaakt, of bezit je daadwerkelijk niet de intelligentie om op een linkje te klikken/een OP van 2 regels te lezen?quote:
Probeer het maar te nuanceren. Je geeft gewoon openlijk en bloot toe dat je hier louter kwam om dit topic te verzieken. Dat mag, we hebben gelachen, maar weer nu gewoon een man en accepteer de consequenties.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jammer wel, ik probeer no fap te doen
Gast, weet je wel hoe ik me hierdoor voel?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Probeer het maar te nuanceren. Je geeft gewoon openlijk en bloot toe dat je hier louter kwam om dit topic te verzieken. Dat mag, we hebben gelachen, maar weer nu gewoon een man en accepteer de consequenties.
Nu ga ik dit topic verlaten om niet alle aandacht van Luigi af te halen. Luigi het ga je goed. Ik begrijp je beslissing met gedrochten als DonnieDarkno als user.
Ik doe een voorspelling.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gast, weet je wel hoe ik me hierdoor voel?
Bied je excuses ff aan.
Amen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling.
Ik hoop echt oprecht dat jij niet ouder dan 12 bent gezien je poststijl, en ik besef dat deze aanval ietwat hypocriet is maar soms moet je vuur met vuur bestrijden.
En je gaat ook echt verder met beledigen. Ik ga nu een hoop TR's maken in de hoop dat de leidinggevenden iets aan jouw gedrag doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling.
Ik hoop echt oprecht dat jij niet ouder dan 12 bent gezien je poststijl, en ik besef dat deze aanval ietwat hypocriet is maar soms moet je vuur met vuur bestrijden.
Ik heb best een dikke huid, maar zodra dit soort schandalige teksten worden gesteund door de moderator op het subforum waar de teksten gebezigd worden dan wordt het zwart voor mijn ogen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En je gaat ook echt verder met beledigen. Ik ga nu een hoop TR's maken in de hoop dat de leidinggevenden iets aan jouw gedrag doen.
Dat had het jaren geleden moeten worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb best een dikke huid, maar zodra dit soort schandalige teksten worden gesteund door de moderator op het subforum waar de teksten gebezigd worden dan wordt het zwart voor mijn ogen.
Mensen zoals jij verzieken dit forum met dit soort zwakke pogingen tot uitdagen en zuigen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi. Zelden een inhoudslozere user gezien dan dit gedrocht.
Al vind ik ze posts in dit topic wel bijzonder sterk.
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we even on topic blijven ja?
*zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi. Zelden een inhoudslozere user gezien dan dit gedrocht.
Al vind ik ze posts in dit topic wel bijzonder sterk.
voor 5 euro aubquote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we even on topic blijven ja?
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijden.
Love the ones who love you.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |