SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!
Zou het in shownieuws komen vandaagquote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw weet donders goed wat ze gedaan heeft. Helaas trappen haar medebewoners er met open ogen in.
Het liefst in een tas met aluminiumfolie, ik ben nu eenmaal creatief in mijn enthousiastmequote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
als ik in een winkel ies leuks zie dan verstop ik dat ook altijd eerst in mijn tas, of onder mn jas
riep mijn man ook alquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het in shownieuws komen vandaag
die 3 stemmen zou ze sowieso van paul moeten krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef Gert het volgende:
Hakim: Zou ze nou echt spullen in het bos hebben verstopt? We zouden eigenlijk moeten gaan zoeken. Als ik dan iets vind dan krijgt ze alsnog drie stemmen van me... zo dom zal ze toch niet zijn?
De tv kantinequote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het in shownieuws komen vandaag
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het liefst in een tas met aluminiumfolie, ik ben nu eenmaal creatief in mijn enthousiastme
Ze vinden het blijkbaar vervelend om haar gewoon te noemen wat ze is: een dievegge.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Dutchguy het volgende:
Dat je moet samenleven met mensen die denken dat je ontoerekeningsvatbaar bent. Dat is op zich best ellendig.
das best goed bedacht van hemquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Paul wil morgen als boer klaver komt de aanhanger van boer klaver gebruiken om de melk koelmachine te verplaatsen naar de stal.
Of in een thermobag, die heeft al 3 laagjes alufolie, en valt niet zo op.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het liefst in een tas met aluminiumfolie, ik ben nu eenmaal creatief in mijn enthousiastme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |