quote:
Op donderdag 20 februari 2014 00:40 schreef Godshand het volgende:[..]
Uit dat topic:
[..]
Toeval? Nouja, ik denk zoals vele FOK!users zal hij wel begonnen zijn met DMen. En blijkbaar was dat gezellig en spraken ze een date af. Het viel blijkbaar niet tegen...
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:[..]
Nee oke, maar die komen elkaar wel tegen en hebben een klik blijkbaar. Zelfde geldt voor de rest daar. Veel Fok relaties zie ik.
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:[..]
Gewoon. Beetje in topics hangen, komt tot een DM gesprek, etc etc. En hoppa, relatie. En maar vaak zat als ik dat topic moet geloven.
Ik vraag me af of het gewoon puur geluk is..
Oh leuk, deze kan ik zelf toelichten

Dat DM'en was in eerste instantie gewoon zoals men wel vaker DM't met users, niks bijzonders, niet met 'hosseldoeleinden' ofzo.
Sowieso eerst gewoon een hele tijd zoals al die andere FOK! users. Pas later begonnen we wat meer te DM'en omdat ik in de Stonerreeks wel eens wat over mijn thuissituatie vertelde waar hij dan in DM geïnteresseerd over door vroeg. Zo kwamen we steeds verder in het elkaar leren kennen enzo.
Toen we eenmaal wilden afspreken was het gewoon omdat je nieuwsgierig bent geworden naar het gezicht achter de username. Was op dat punt ook nog niks bijzonders, want ik heb datzelfde weekend ook Oerbeer, LompeHork en Liesje ontmoet. Nog meer real-life vriendschappen aan FOK! overgehouden inmiddels, en dat met Mono en mij was in eerste instantie ook gewoon zo bedoeld.
Maar toen we eenmaal hadden gemeet bleek de klik blijkbaar meer bijzonder te zijn dan wanneer je andere FOK!kers voor de gezelligheid zou ontmoeten.
Onze persoonlijkheden passen gewoon heel goed bij elkaar, iets wat je in eerste instantie niet op die manier verwacht.
Dus wat dat betreft is het misschien wel 'toeval' en 'mazzel' geweest dat ik gewoon met mijn goede match heb gemeet

Wat ook wel belangrijk was was dat we er ook allebei vanaf het begin in stapten als 'gewoon gezellig elkaar ontmoeten', hij DMde mij niet omdat hij per se meer van me wilde, of omdat hij me wilde inpakken, of omdat ik hem leuk leek als potentiële 'hossel'. Hij DMde me gewoon omdat hij geïnteresseerd was in mijn verhaal, verder niks, en ik DMde hem als ik een keer wat van hem wilde weten ofzo.
Dat het zo'n match bleek te zijn is dus achteraf pas