abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136929713
Hier begin je alweer yats. Elke keer hetzelfde riedeltje waarom het je maar niet lukt.
Blijf het vaak genoeg herhalen en je gaat er zelf in geloven.

Probeer eens met elke post iets anders, positiefs te herhalen!
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:03:03 #290
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136930155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:51 schreef JAOC het volgende:
Hier begin je alweer yats. Elke keer hetzelfde riedeltje waarom het je maar niet lukt.
Blijf het vaak genoeg herhalen en je gaat er zelf in geloven.

Probeer eens met elke post iets anders, positiefs te herhalen!
Eh, dat zeg ik toch ook dat dat mijn grootste probleem is maar dat ik eraan werk? Ik probeer overigens wel iets met de tips te doen. Toen ik gisteren een schop onder mijn hol kreeg van de vrienden waarmee ik uit was om een meisje waarvan zij zeiden dat ze interesse had te benaderen heb ik dat gedaan en heeft dat uiteindelijk tot zoenen geleid.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136930804
Hmmzz

Iemand vragen om iets samen te drinken...
Bellen of whatsapp. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_136932172
Dames, ik kan luisteren, praten, koken, sex. Iemand interesse?
pi_136932514
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef Weissman het volgende:
Dames, ik kan luisteren, praten, koken, sex. Iemand interesse?
_O- Je PM-box stroomt nu helemaal vol zeker?

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_136932830
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Best wel.. anders had ik wel 'ja' gezegd natuurlijk -O-
Alsnog neuken dan maar? :@ :9~
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:45:58 #295
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136933987
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O- Als dit werkt zijn jullie beiden mijn held.

@barbusse : Dat werkt toch niet bij fokkers gezien die allemaal minimaal 30 cm in hun broek hebben hangen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:25:55 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136935474
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kom maar langs :@
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 17:41:46 #297
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136936153
quote:
5s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uit dat topic:

[..]

Toeval? Nouja, ik denk zoals vele FOK!users zal hij wel begonnen zijn met DMen. En blijkbaar was dat gezellig en spraken ze een date af. Het viel blijkbaar niet tegen...
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee oke, maar die komen elkaar wel tegen en hebben een klik blijkbaar. Zelfde geldt voor de rest daar. Veel Fok relaties zie ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon. Beetje in topics hangen, komt tot een DM gesprek, etc etc. En hoppa, relatie. En maar vaak zat als ik dat topic moet geloven.

Ik vraag me af of het gewoon puur geluk is..
Oh leuk, deze kan ik zelf toelichten :D

Dat DM'en was in eerste instantie gewoon zoals men wel vaker DM't met users, niks bijzonders, niet met 'hosseldoeleinden' ofzo.
Sowieso eerst gewoon een hele tijd zoals al die andere FOK! users. Pas later begonnen we wat meer te DM'en omdat ik in de Stonerreeks wel eens wat over mijn thuissituatie vertelde waar hij dan in DM geïnteresseerd over door vroeg. Zo kwamen we steeds verder in het elkaar leren kennen enzo.

Toen we eenmaal wilden afspreken was het gewoon omdat je nieuwsgierig bent geworden naar het gezicht achter de username. Was op dat punt ook nog niks bijzonders, want ik heb datzelfde weekend ook Oerbeer, LompeHork en Liesje ontmoet. Nog meer real-life vriendschappen aan FOK! overgehouden inmiddels, en dat met Mono en mij was in eerste instantie ook gewoon zo bedoeld.
Maar toen we eenmaal hadden gemeet bleek de klik blijkbaar meer bijzonder te zijn dan wanneer je andere FOK!kers voor de gezelligheid zou ontmoeten.
Onze persoonlijkheden passen gewoon heel goed bij elkaar, iets wat je in eerste instantie niet op die manier verwacht.

Dus wat dat betreft is het misschien wel 'toeval' en 'mazzel' geweest dat ik gewoon met mijn goede match heb gemeet :P
Wat ook wel belangrijk was was dat we er ook allebei vanaf het begin in stapten als 'gewoon gezellig elkaar ontmoeten', hij DMde mij niet omdat hij per se meer van me wilde, of omdat hij me wilde inpakken, of omdat ik hem leuk leek als potentiële 'hossel'. Hij DMde me gewoon omdat hij geïnteresseerd was in mijn verhaal, verder niks, en ik DMde hem als ik een keer wat van hem wilde weten ofzo.
Dat het zo'n match bleek te zijn is dus achteraf pas :P
Fuck the EBU.
pi_136936191
Mono is gewoon een hosselmeester.
Rustig aan.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 17:43:51 #299
288245 crew  Moira
pi_136936216
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
Mono is gewoon een hosselmeester.
Dat ook wel, ja. :7 Maar hij heeft mij nooit gezien als één van zijn hossels, tho :D
Fuck the EBU.
pi_136936251
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat ook wel, ja. :7 Maar hij heeft mij nooit gezien als één van zijn hossels, tho :D
Why not?
Rustig aan.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 17:48:10 #301
288245 crew  Moira
pi_136936375
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Why not?
Omdat dat gewoon niet zo bedoeld was, vanaf het begin af aan al niet.
Zoals het ons leuk leek om ook met andere FOK!users te meeten die je op het forum veel spreekt, leek het ons leuk om te meeten.
Ik zat bovendien nog soort-van-half in een relatie waar ik destijds echt hélemaal gek op was. Dus ook al had hij ergens het idee van "oeh, leuk meisje als potentiële vriendin", had hij zich er bij voorbaat al bij neer gelegd dat het niet zoiets zou worden.

Hij heeft geen relatie met mij omdat zijn hosseltrucs geslaagd zijn, die heeft hij namelijk niet eens gebruikt op mij (wat die ook moge wezen). Behalve gewoon een lieve baas zijn, maar dat is gewoon zijn persoonlijkheid.
Hij heeft een relatie met mij omdat na het meeten bleek dat we enorm goed bij elkaar passen, en het zonde zou zijn om zoiets te laten lopen :P
Dat wisten we van te voren niet, van te voren dachten we dat het gewoon een ontmoeting zou zijn zoals dat met andere FOK!kers ook zou zijn die je voor het eerst ontmoet :P
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')