Dat heeft een reden : dat is het enige in mijn leven waar ik momenteel ontevreden over ben en dus ook het enige waar ik graag verbetering in zou zien komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je de laatste tijd alleen maar posten over hoe slecht het met de vrouwen gaat. Misschien moet je even wat afstand nemen, want zo wordt het een enorm frustratiepunt van je.
Ik heb dat ook, alleen ben ik nooit echt helemaal tevreden over de rest van mijzelf. Ik wil voortdurend ergens beter in worden en iets nieuws leren maar ik ben ook niet geheel zelfverzekerd over de dingen die ik wel heb bereikt of goed kan. Ik zie eigenlijk alleen wat ik niet heb, wat soms raar overkomt op andere denk ik. Wel heb ik geleerd dat als je meer open over je 'problemen' praat dat het een veel hechtere band creëert met je vrienden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heeft een reden : dat is het enige in mijn leven waar ik momenteel ontevreden over ben en dus ook het enige waar ik graag verbetering in zou zien komen.
Herkenbaar verhaal. Ik probeer ook regelmatig nieuwe dingen, puur voor de afwisseling. En dan daag ik mezelf ook uit om er (langzaam) beter in te worden. Ik bespreek mijn problemen tot op zekere hoogte wel met mijn twee beste vrienden, maar die kunnen me ook niet overal bij helpen helaas. Dat zelfvertrouwen is bij mij iets waar ik mijn ex voor mag bedanken, en wat waarschijnlijk nog wel enige tijd door zal blijven werken zelfs al steunen mijn vrienden me daarin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef blauwetafel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, alleen ben ik nooit echt helemaal tevreden over de rest van mijzelf. Ik wil voortdurend ergens beter in worden en iets nieuws leren maar ik ben ook niet geheel zelfverzekerd over de dingen die ik wel heb bereikt of goed kan. Ik zie eigenlijk alleen wat ik niet heb, wat soms raar overkomt op andere denk ik. Wel heb ik geleerd dat als je meer open over je 'problemen' praat dat het een veel hechtere band creëert met je vrienden.
Haha, dude dat is inmiddels alweer een decennium ofzo geleden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik had een hele tijd geleden even contact met iemand, maar jij was me voor
Misschien kan dit artikel je helpen: http://www.artofmanliness(...)t-1-an-introduction/ (je moet wat erop volgt ook lezen)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal. Ik probeer ook regelmatig nieuwe dingen, puur voor de afwisseling. En dan daag ik mezelf ook uit om er (langzaam) beter in te worden. Ik bespreek mijn problemen tot op zekere hoogte wel met mijn twee beste vrienden, maar die kunnen me ook niet overal bij helpen helaas. Dat zelfvertrouwen is bij mij iets waar ik mijn ex voor mag bedanken, en wat waarschijnlijk nog wel enige tijd door zal blijven werken zelfs al steunen mijn vrienden me daarin.
Ga paaldansenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef blauwetafel het volgende:
Voor mij is meer het probleem dat ik heel weinig meisjes tegen kom en daarom op zoek ben naar een hobby/interesse waar ik meer meisjes tegen kom.
Bij hardloopgroepen ben ik aan het kijken en ik ben opzoek naar iets creatiefs. Ik wil ook in de horeca werken, alleen heb ik 0 ervaring in dat vak gebied. Het moet wel iets zijn wat ik ook echt leuk vind om te doen en er niet alleen maar zit voor chicks, dat is een beetje kansloos.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga paaldansen
Maar serieus, er zijn zat dingen te bedenken:
-dansles
-sporten zoals volleybal of tennis. Of sluit aan bij een hardloopgroep
-speeddating
-taalcursus
-creatief iets (schilderen, muziek maken, gedichtenclub en elkaar gedichten voorlezen)
-meedoen aan open stads- of boswandelingen
-geef zelf (bij)les
Etc, etc.
Ga een keer uit, zat meiden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:00 schreef blauwetafel het volgende:
[..]
Bij hardloopgroepen ben ik aan het kijken en ik ben opzoek naar iets creatiefs. Ik wil ook in de horeca werken, alleen heb ik 0 ervaring in dat vak gebied. Het moet wel iets zijn wat ik ook echt leuk vind om te doen en er niet alleen maar zit voor chicks, dat is een beetje kansloos.
Les geven lijkt me heel tof om te doen, maar ik ben zelf ook nog student en ik weet niet zo goed waar en aan wie ik dan les kan geven. Bedankt voor je tips!
Je moet op dansles gaan. Dan ben je verzekerd van een partner.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef blauwetafel het volgende:
[..]
Voor mij is meer het probleem dat ik heel weinig meisjes tegen kom en daarom op zoek ben naar een hobby/interesse waar ik meer meisjes tegen kom.
Dat sowieso. En zit vaak een hele community omheen waarin je heel gemakkelijk veel mensen leert kennen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet op dansles gaan. Dan ben je verzekerd van een partner.
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uitgaan is om je date mee te nemen die je al van je dagelijkse leven kent. Of alleen voor de platte seks ter plekke iemand te regelen. Maar niet om een relatie op te bouwen oid...
Dat wel, ik heb toevallig bij het uitgaan mijn vriendin geregeld. Maar dat is zeldzaam, zie ook dit topic: R&P / Hoe heb je je vriend(innet)je leren kennen?quote:
Waarom die reactie danquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat wel, ik heb toevallig bij het uitgaan mijn vriendin geregeld. Maar dat is zeldzaam, zie ook dit topic: R&P / Hoe heb je je vriend(innet)je leren kennen?
De meeste users hebben hun vriendin op FOK! of op school ontmoet...
Hoe vaak moest je uitgaan om je chick te regelen? Zo zeldzaam.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat wel, ik heb toevallig bij het uitgaan mijn vriendin geregeld. Maar dat is zeldzaam, zie ook dit topic: R&P / Hoe heb je je vriend(innet)je leren kennen?
De meeste users hebben hun vriendin op FOK! of op school ontmoet...
In de 15 jaar tijd dat ik de kroeg inga, heb ik er 4x ofzo een ONS uit gehaald. 2x een date na een concert (ook uitgaan) die op niets uitliep. Toevallig dan 1x deze vriendin in de kroeg gevonden. Ik ben geen rasversierder ofzo, maar ik heb vaker dates gehad via datingsites dan in het uitgaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:29 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Hoe vaak moest je uitgaan om je chick te regelen? Zo zeldzaam.
Shit man, ben je 37/38?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de 15 jaar tijd dat ik de kroeg inga, heb ik er 4x ofzo een ONS uit gehaald. 2x een date na een concert (ook uitgaan) die op niets uitliep. Toevallig dan 1x deze vriendin in de kroeg gevonden. Ik ben geen rasversierder ofzo, maar ik heb vaker dates gehad via datingsites dan in het uitgaan.
En ik hoor weinig van andere mensen die een partner hebben gevonden in het uitgaansleven.
Maar kom dan voor de draad mee wat jouw persoonlijke ervaring is? Enlighten me als je het dan zo goed weet!- smiley's plaatsen kan ik ook wel...
Yup.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:57 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Shit man, ben je 37/38?![]()
Geef mij op zijn minst 14 jaar om die vraag te beantwoorden.
Dat zijn niet veel ONSen voor 15 jaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de 15 jaar tijd dat ik de kroeg inga, heb ik er 4x ofzo een ONS uit gehaald. 2x een date na een concert (ook uitgaan) die op niets uitliep. Toevallig dan 1x deze vriendin in de kroeg gevonden. Ik ben geen rasversierder ofzo, maar ik heb vaker dates gehad via datingsites dan in het uitgaan.
En ik hoor weinig van andere mensen die een partner hebben gevonden in het uitgaansleven.
Maar kom dan voor de draad mee wat jouw persoonlijke ervaring is? Enlighten me als je het dan zo goed weet!- smiley's plaatsen kan ik ook wel...
Alleen van de kroeg he?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn niet veel ONSen voor 15 jaar
Maar idd de kroeg is zelden echt een omgeving voor een relatie. Tenminste, zie het weinig om me heen. Zijn vaak meer friends with benefits die ontstaan.
Dankjewelquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup.
Ok, nouja, succes dan maar komende 14 jaar...
Ik ben ook geen Don Juan plus ik heb mijn voorkeuren zo. Ik spring niet op alles wat 3 gaten heeft en ademt...quote:
3? Ik weet er wel meer te vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Don Juan plus ik heb mijn voorkeuren zo. Ik spring niet op alles wat 3 gaten heeft en ademt...
Helaas heb ik tinnitus opgelopen dus lang bloot gesteld worden aan hard geluid maakt dat erger. Ik ga nu af en toe uit (ongeveer 2-3 x per maand, meer dan vroeger) maar dan meestal naar een kroeg. Bij een groot feest draag ik wel kleine oordopje, waardoor ik het geluid kan verdragen. Ik durf ook pas sinds een paar maanden op meisjes af te stappen met uitgaan, met niet al te veel succes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |