abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136800365
Heeft er iemand een leuk 'zo hebben we elkaar leren kennen'-verhaal? Voor de positieve vibes in R&P..?

Mijn verhaal is saai. Ik verhuisde naar een nieuwe baan (+nieuw land, nieuwe woonplek etc) en leerde daar op dag 1 een jongeman uit Glasgow (A) kennen. We wisten meteen dat we goede vrienden zouden worden en brachten heel veel (vrije) tijd samen door. Een dag werken was meteen 100x leuker als hij er ook was en een avondje bier drinken was beter met hem erbij..
Ik bracht meer en liever tijd met hem door, dan met het vriendje dat ik destijds had.

Maanden nadat het uit was met vriendje, keken A. en ik (zoals wel vaker) een avondje films. Laat op de avond, na een aantal drankjes, hebben we gezoend. En vanaf dat moment wisten we dat er meer was dan gewoon vriendschap.

Het heeft toen nog ruim 4 maanden geduurd voordat we eindelijk toegaven dat we vriendje&vriendinnetje waren.. En nu zijn we verloofd -zonder concrete trouwplannen, btw- :)
Mon 'en!
pi_136800499
Ik liep haar omver in het centrum :@ O+
-XOXO-
  PR en moderator maandag 17 februari 2014 @ 02:36:15 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136800620
Via FOK! :@

Jaren geleden (2010) elkaar als user 'leren kennen' in de nachtbaggers van ONZ, elkaar eind 2012 weer tegengekomen op FOK! en toegevoegd op Facebook, en sinds ik de Stoners-reeks in ONZ had gemaakt (januari 2013) waar hij veel meepostte leerden we elkaar wat beter kennen, wat meer DM'en enzo.
En toen besloten we 'gewoon' een keer af te spreken (11 maanden geleden ofzo), zonder bijbedoelingen verder.
Maar dat klikte gewoon zo goed dat we bij elkaar zijn blijven plakken en dat is dus uitgebloeid tot een enorm toffe relatie O+
Fuck the EBU.
  maandag 17 februari 2014 @ 02:52:57 #4
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_136800675
Via een online game-marathon voor een goed doel.. Eerst random in de chat daar, toen facebook en Skype, eerste ontmoeting en nu al ruim een jaar gelukkig samen in real life :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_136800893
Online, via Mirc (chatten) Ze sprak me aan en van het één kwam het ander.
pi_136800931
Mijn toenmalige colombiaanse vriendin ontmoet in amsterdam.Ze vroeg mij de weg naar een hotel.heb haar daar toen naar toe gereden en uiteindelijk heeft ze een jaar hier bij mij gewoond in 020.

[ Bericht 3% gewijzigd door BUTTERSSTOTCH op 17-02-2014 08:52:16 ]
pi_136800934
Tinder. Daarna daten en toen sloeg de vonk over.
pi_136801361
Op de sociëteit. Ze was een sjaarsje O+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136801422
Feestje in Moskou. We waren beide bij een Europese bijeenkomst van een vereniging.
pi_136801426
Via Relatieplanet. Hij had mij een berichtje gestuurd, maar ik was op vakantie dus reageerde niet. Hij had daarom de hoop al opgegeven en was heel verrast toen ik na mijn vakantie toch nog terugmailde. Dat was in augustus 2006. We hebben tot maart 2007 alleen gemaild en elkaar toen pas ontmoet. We zouden eigenlijk in de stad afspreken maar omdat ik net mijn hamstring gescheurd had heb ik hem maar gewoon thuis uitgenodigd. Was heel gezellig, maar nog niks gebeurd. 3 dagen later weer afgesproken en toen sloeg de vonk over. Inmiddels bijna 7 jaar bij elkaar en verloofd O+
  Redactie Frontpage maandag 17 februari 2014 @ 08:21:29 #11
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_136801468
Via mijn ex O-) we werden vrienden, en toen de relatie met mijn ex uitging bleek dat we elkaar echt leuk vonden :) nu wonen we samen. En met mijn ex ben ik nog steeds bevriend.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 17 februari 2014 @ 08:37:31 #12
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_136801624
Via Fok! :).
Ik vond hem aardig interessant en hij bleek 7 km verderop te wonen. Na een tijdje de moed verzameld om een keertje af te spreken. De ontmoeting was echter van korte duur omdat ik zoveel kriebels in mijn buik voelde dat ik mij er ziek door voelde :').

Daarna hebben we vaker afgesproken en waren we na de eerste kus een koppeltje :@. Nu zijn we bijna 9 jaar verder en zijn we nog steeds gelukkig met elkaar. We hebben in november een mooi huis gekocht en wonen inmiddels net twee weken samen.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:50:48 #13
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_136801768
Heel standaard: in de kroeg, maar eigenlijk ging ik de eerste avond voor een vriendin van haar... :P Tijdje erna hadden we beiden niets te doen, dus (via Hyves :') ) afgesproken om die avond iets te gaan drinken in een lokaal café en sinds die tijd zijn we bij elkaar... Da's nu al 4 jaar geleden waarvan we er 3 samenwonen.
Don't let my username fool you...
pi_136801778
via de bruine kroeg in de digitale stad (dds) ergens rond 1998. eerst veel chatten maar geen klik o.i.d. omdat het een openbare kroeg was en je niet gelijk je hele leven daar wil vrijgeven... ;)

Via msn uiteindelijk wel afgesproken in Groningen waar ze vlakbij woonde op de Vismarkt, nu 14 jaar later getrouwd 1 zoon en een tweede staat op het punt om ons leven zuur te gaan maken... :)
Hooray for boobies!
pi_136801918
Op een verjaardag van een gezamenlijke vriend elkaar voor 't eerst ontmoet. Omdat we beide motorreden en op motorforum.nl postten spraken we nog regelmatig af daarna met een hele groep, en omdat hij in Nijmegen woonde bleef hij wel eens bij me slapen, braaf op de bank en alles O+

Pas na een half jaar toen ik een keer in Nijmegen was sloeg de vonk echt over. Al had hij dat volgens mij wat eerder in de Efteling 2 weken daarvoor. Daarna had ik ook wel zoiets van 'ja!', vervolgens zei hij 'ik weet niet of ik aan een relatie toe ben', vervolgens nog een keer afgesproken en sindsdien was er geen week meer dat we elkaar niet gezien hebben.

Dat was allemaal ergens in 2006/2007. Inmiddels 3.5 jaar getrouwd, 6 jaar samenwonend, koophuis in Engeland en nog steeds erg blij met elkaar O+
Ja doei.
pi_136802018
Op het werk.
  maandag 17 februari 2014 @ 09:36:43 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136802454
Tijdens de studie. Tjah een studiegenote. Mooiste meid van de hele school en het bleek ook nog een echte schat te zijn. Ik verpest haar leven inmiddels al 4 jaar met mijn aanwezigheid, maar blijkbaar geeft ze echt om me :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_136802945
Via FOK!, zoals het hoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 10:01:02 ]
  maandag 17 februari 2014 @ 12:33:57 #19
339824 Totem_paal
Er moet meer......
pi_136807040
Relatieplanet... in 2007.

Half jaar daten en toen trok ze al bij me in. En nooit meer weg gegaan. :')
Ja we hebben een huis gekocht eind 2009 en in 2011 is onze dochter geboren. ^O^
-<Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen.>-
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 13:12:54 #20
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_136808139
Ik leerde haar kennen via toenmalige wederzijdse vrienden bij de maarsseveense plassen vlakbij Utrecht. Het was zomer en er was daar bij het water dus een bbq vanwege een verjaardag van iemand.

Had vooral een leuke praat-klik met haar, ik was vooral verbaasd dat ze zo open was en niet uit de hoogte deed (want die vibe geven sommige knappe jonge dames nogal gauw was mijn ervaring helaas).
Dus in dat opzicht viel ze me meteen positief op, maar er waren verder geen verliefdheid kriebels ofzo.

Vervolgens hebben we nog een aantal maanden om elkaar heen lopen draaien en wilde zij eigenlijk uiteindelijk liever iets met iemand anders, want ik toonde ook niet echt initiatief. Maar andere kerel wees haar af....dus settelde ze maar voor mij :')
Lucky me :P

Maar goed, inmiddels dik 3 jaar verder en ik kan wel concluderen dat wij beiden heel erg veranderd zijn :)
  maandag 17 februari 2014 @ 13:32:39 #21
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_136808793
In de kroeg...

Was samen met een vriend in de kroeg en hij had wel interesse in haar zusje. Dus ik kwam zodoende bij haar terecht. Nadien een paar keer afgesproken gewoon als bekenden, maar op een gegeven moment bij haar thuis een avondje TV kijken en toen kwam van het 1 het ander.

Nu ruim 10 jaar samen, ruim 6 jaar getrouwd en twee kindjes :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_136808845
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:21 schreef Etcetera het volgende:
Via mijn ex O-) we werden vrienden, en toen de relatie met mijn ex uitging bleek dat we elkaar echt leuk vonden :) nu wonen we samen. En met mijn ex ben ik nog steeds bevriend.
Dit!
And the druids turn to stone...
  PR en moderator maandag 17 februari 2014 @ 14:04:56 #23
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136810222
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef zarGon het volgende:
Via FOK!, zoals het hoort.
^O^
Fuck the EBU.
pi_136810294
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:36 schreef Moira. het volgende:
Via FOK! :@

Jaren geleden (2010) elkaar als user 'leren kennen' in de nachtbaggers van ONZ, elkaar eind 2012 weer tegengekomen op FOK! en toegevoegd op Facebook, en sinds ik de Stoners-reeks in ONZ had gemaakt (januari 2013) waar hij veel meepostte leerden we elkaar wat beter kennen, wat meer DM'en enzo.
En toen besloten we 'gewoon' een keer af te spreken (11 maanden geleden ofzo), zonder bijbedoelingen verder.
Maar dat klikte gewoon zo goed dat we bij elkaar zijn blijven plakken en dat is dus uitgebloeid tot een enorm toffe relatie O+
O+ O+
  maandag 17 februari 2014 @ 15:26:43 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136813825
Via een internationale chat, hij komt uit IJsland en woont in Denemarken, we zijn nu 1,5 jaar samen.
Niet echt een spannend verhaal dus. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')