Dat kun je alleen zelf doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat hele stereotype ik geloof er nog veel te veel in dat vrouwen helemaal niet alleen seks willen maar er altijd een relatie aan vast moet..
En als je het niet zou doen op die ''oprechte'' manier dan ben je een tering hond.
/ zo gaat dat in mijn hoofd, ik weet niet of iemand dit even voor mij duidelijk kan ''rechtzetten'' dat ik wat meer in de andere variant ga geloven.
Ik denk sowieso dat et een beetje angst voor het onbekende is ook..quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon bedenken dat die hele stereotypering klopt tot een bepaalde mate.
Het is ooit ontstaan uit iets, maar geldt allang niet meer zo sterk als toen.
Dusja hoe je iets anders kan geloven? Geen idee.. gewoon doen.
Voor wie? Vanuit jou of vanuit de vrouw?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat et een beetje angst voor het onbekende is ook..
Alsof je gelijk ergens aan vastzit als je iemand versierd.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen van onze lengte moeten dat ook niet proberen, Dima.
quote:
quote:
quote:
Vanuit mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
Voor wie? Vanuit jou of vanuit de vrouw?
Je zit nooit ergens aan vast. Je hebt geen touwtje om je heen.quote:
King, je zoent toch wel regelmatig vrouwen? Zit je daar dan meteen aan vast? Nee toch! Zo is het met seks ook. Je kunt ervoor kiezen dat alleen in een relatie te doen, maar je kunt het ook casual doen. De eerste (en voor veel non-versierders moeilijkste) stap heb je al gezet gezien je wel met vrouwen zoent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat et een beetje angst voor het onbekende is ook..
Alsof je gelijk ergens aan vastzit als je iemand versierd.
Ik moet gewoon niet stoppen na 1 avondquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
King, je zoent toch wel regelmatig vrouwen? Zit je daar dan meteen aan vast? Nee toch! Zo is het met seks ook. Je kunt ervoor kiezen dat alleen in een relatie te doen, maar je kunt het ook casual doen. De eerste (en voor veel non-versierders moeilijkste) stap heb je al gezet gezien je wel met vrouwen zoent.
Ongeintresseerd zijn is toch afwijzen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
vet ongeintereseerd, wijs me dan af verdomme.
Nee dat is altijd nog een vraagteken volgens mij?.. (geen tijd ofzo whatever, nee serieus, niet uitspreken dat je niks wilt met iemand maar blijven antwoorden is dodelijk vervelend)quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ongeintresseerd zijn is toch afwijzen?
Ik denk dat dat de beste tip is die je kunt krijgen. Ik neem aan dat enkele 'experts' hier dat zullen bevestigen. Als je eenmaal de drempel over bent dat je vrouwen aan durft te spreken en ze tot zoenen kunt verleiden ben je al een behoorlijk eind op weg. Natuurlijk kan het dan alsnog gebeuren dat het bij zoenen blijft (gisteren nog meegemaakt, jaja, ik doe soms best iets met de tipsquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet gewoon niet stoppen na 1 avond
Wat ik vooralsnog altijd gedaan heb. (maar wel wat verandering in breng voor zover het voorkomt)
Laatst eens een nummer gevraagd doet ze vet ongeintereseerd, wijs me dan af verdomme.
Zeg het eens.quote:
Eh, dat zeg ik toch ook dat dat mijn grootste probleem is maar dat ik eraan werk? Ik probeer overigens wel iets met de tips te doen. Toen ik gisteren een schop onder mijn hol kreeg van de vrienden waarmee ik uit was om een meisje waarvan zij zeiden dat ze interesse had te benaderen heb ik dat gedaan en heeft dat uiteindelijk tot zoenen geleid.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:51 schreef JAOC het volgende:
Hier begin je alweer yats. Elke keer hetzelfde riedeltje waarom het je maar niet lukt.
Blijf het vaak genoeg herhalen en je gaat er zelf in geloven.
Probeer eens met elke post iets anders, positiefs te herhalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef Weissman het volgende:
Dames, ik kan luisteren, praten, koken, sex. Iemand interesse?
Alsnog neuken dan maar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best wel.. anders had ik wel 'ja' gezegd natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uit dat topic:
[..]
Toeval? Nouja, ik denk zoals vele FOK!users zal hij wel begonnen zijn met DMen. En blijkbaar was dat gezellig en spraken ze een date af. Het viel blijkbaar niet tegen...
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee oke, maar die komen elkaar wel tegen en hebben een klik blijkbaar. Zelfde geldt voor de rest daar. Veel Fok relaties zie ik.
Oh leuk, deze kan ik zelf toelichtenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon. Beetje in topics hangen, komt tot een DM gesprek, etc etc. En hoppa, relatie. En maar vaak zat als ik dat topic moet geloven.
Ik vraag me af of het gewoon puur geluk is..
Dat ook wel, ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
Mono is gewoon een hosselmeester.
Why not?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ook wel, ja.Maar hij heeft mij nooit gezien als één van zijn hossels, tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |