Je kunt idd ook gewoon niets doen en niets veranderen en op dezelfde voet doorgaan en niets proberenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Die heb ik niet. En om nu speciaal hiervoor kloons aan te maken?
Dat lijkt me apart om mee te maken...quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, de enige keer dat het mij is gebeurd, benaderde de dame in kwestie mij specifiek omdat ze seks met me wilde hebben. Beetje over en weer dm'en. En afspreken.
Kijken of het klikt en dan je ding doen.
Ik denk dat je 99/100 vrouwen wegjaagd als je ''hey, heb je zin om eens af te spreken voor seks'' naar ze toestuurt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fok is 1 grote dating en sexsite.
Point taken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kunt idd ook gewoon niets doen en niets veranderen en op dezelfde voet doorgaan en niets proberen
Ja want daar moet je ook echt mee starten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je 99/100 vrouwen wegjaagd als je ''hey, heb je zin om eens af te spreken voor seks'' naar ze toestuurt.
Dat denk ik niet, gedeelte zal daar zelfs nog op reageren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je 99/100 vrouwen wegjaagd als je ''hey, heb je zin om eens af te spreken voor seks'' naar ze toestuurt.
Was het ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me apart om mee te maken...
Het is altijd wel mooi om te zien hoe de "succesvolle" dater / sekser hier tips geven. En de niet succesvolle mensen overal met "jaaaa maaar " mee aankomen. Terwijl.. wie weet het nu beterquote:
Genoeg gezellige gesprekken via dm hier, maar ik denk niet dat een van de bewuste dames er op in zou gaan als ik het die richting op zou sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, gedeelte zal daar zelfs nog op reageren.
En er is een groot verschil of je op sex stuurt vanuit gewoon een gezellig gesprek, of wanneer je het zo kaal vraagt ja
..quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, gedeelte zal daar zelfs nog op reageren.
En er is een groot verschil of je op sex stuurt vanuit gewoon een gezellig gesprek, of wanneer je het zo kaal vraagt ja
Tja probeer het eens..quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:11 schreef yats het volgende:
[..]
Genoeg gezellige gesprekken via dm hier, maar ik denk niet dat een van de bewuste dames er op in zou gaan als ik het die richting op zou sturen.
Die ''ja maar'' kaart alleen maar aan waar voor hen de barriere zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is altijd wel mooi om te zien hoe de "succesvolle" dater / sekser hier tips geven. En de niet succesvolle mensen overal met "jaaaa maaar " mee aankomen. Terwijl.. wie weet het nu beter
Bvquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
..
Dus je vraagt een onbekende, waar je gezellig contact mee hebt zonder dat je elkaar int echt gezien hebt de vraag of ze een seksdate wilt?
Dat sowieso,quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja probeer het eens..
Voor een vrouw gaan denken is het laatste wat je moet doen
Dat zeg je natuurlijk niet zo expliciet, maar je weet vaak beide wel welke kant het uitgaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Dus je vraagt een onbekende, waar je gezellig contact mee hebt zonder dat je elkaar int echt gezien hebt de vraag of ze een seksdate wilt?
Hehe... Dat is even iets anders....quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeg je natuurlijk niet zo expliciet, maar je weet vaak beide wel welke kant het uitgaat.
dussuhhhh.. neuken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeg je natuurlijk niet zo expliciet, maar je weet vaak beide wel welke kant het uitgaat.
Snap ik..quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ''ja maar'' kaart alleen maar aan waar voor hen de barriere zit.
Ahw meennn Je moet sws het hele woord seksdate niet in de mond nemen. Je stuurt langzaam het gesprek af en toe die kant op. Moet ik een stappenplan voor je uittekenen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Oké.quote:
Doe maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ahw meennn Je moet sws het hele woord seksdate niet in de mond nemen. Je stuurt langzaam het gesprek af en toe die kant op. Moet ik een stappenplan voor je uittekenen?
Wat het bij mij vooral is ben ik inmiddels wel achter. Ik heb gewoon te weinig zelfvertrouwen/geloof in mezelf qua versieren plus dat ik teveel in mijn jeugd ingestampt heb gekregen dat je alle vrouwen altijd als een dame moet behandelen. Dat heeft zijn redenen, maar ik zal ophouden daar over te beginnen. Op vriendschappelijke basis kan ik prima gesprekken voeren en ben ik blijkbaar ook erg gezellig maar verder dan dat kom ik niet, tenzij een vrouw haar zinnen op mij gezet heeft en mij gaat versieren. Zo begonnen twee van mijn drie relaties overigens ook. Mocht iemand concrete tips hebben om dat te veranderen hoor ik het graag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is altijd wel mooi om te zien hoe de "succesvolle" dater / sekser hier tips geven. En de niet succesvolle mensen overal met "jaaaa maaar " mee aankomen. Terwijl.. wie weet het nu beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |