Nah.quote:
Die is even in cryoslaapquote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Ik verwacht binnen 5 minuten een DM met daarin tekst en uitleg waar JanCees gebleven is.
Dit is geen DMquote:
Ik een zak boerderijdrop.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gemberontbijtkoek op.
Ik heb in de afgelopen 24 uur meer mcdonalds op dan in de daarvoorgaande 6 jaarquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 24 uur meer mcdonalds op dan in de daarvoorgaande 6 jaar
quote:
quote:
Klopt. Ik ben al maanden bezig. Afgelopen weken slecht bezig geweest waardoor ik afgevallen ben tot 80 kilo. Inmiddels tik ik gelukkig de 82 weer aan. Ben op weg mijn all-time record van 84 tequote:
Ik ben niet zo'n fan van gember. Ook de betreffende Fernandes-smaak drink ik alleen als er écht niks anders is.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gemberontbijtkoek op.
Gaat Tjacka nu weer rellen?quote:
Zielig muziekje eronder dan maar.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
Zojuist het meest walgelijke filmpje ooit gezien. Een gestroopte neushoorn maar nog in leven maar met z'n halve kop er af gehakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zielig muziekje eronder dan maar.
En tyfus Aziaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |