*vmboquote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef TGun het volgende:
[..]
En jij nog slechter Nederlands dan een VMBO'er
Op de HAN Arnhem zitten ook geen chicks.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat een tragiek allemaal ts
Misschien kun je er een boek over schrijven ofzo? Dan heb je tenminste nog iets, plus: literaire groupies!
Mijn grote teen is zweterig.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Op de HAN Arnhem zitten ook geen chicks.
Links of rechts? Beide?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mijn grote teen is zweterig.
De rechter. Volgens mij komt het doordat ik aan mijn rechtervoet een ander soort sok draag dan aan mijn linkervoet, kom ik net achterquote:
kwa kleur....quote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De rechter. Volgens mij komt het doordat ik aan mijn rechtervoet een ander soort sok draag dan aan mijn linkervoet, kom ik net achter
Ook, maar volgens mij ook qua materiaal, het is gewoon een hele andere sok.quote:
Ik heb die vanochtend nog even gebruikt om e.e.a. op te vangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook, maar volgens mij ook qua materiaal, het is gewoon een hele andere sok.
die meisje?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
En je wordt ook steeds ouder he, vergeet dat niet ts. Geen enkel meisje van onder de 20 die jou straks nog toelaat in de auto.
quote:
sorry maar dit is de meest belachelijke klacht ooit, als je wil scoren bij meiden moet je juist komen aanrijden en als ze je een vraag stelt moet je antwoorden met een vraag en zo min mogelijk ooitquote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Erno-BE het volgende:
Dag lieve fokkertjes.
Erno heeft vanochtend met de derde poging zijn rijbewijs gehaald. Mooi zul je denken, maar dan komt gelijk een probleem bij. Een rijbewijs bemoeilijkt de kans om bij een meisje in de auto te zitten, waarbij het meisje rijdt. Stel je voor, je ontmoet een meisje en je vraagt of ze een rijbewijs heeft en ze zegt: "ja en jij?" "ja ik ook". Als je voorstelt om te gaan zwemmen in Duinrell en ze stemt in, dan moet je nog beslissen wie gaat rijden. Jij wilt graag dat het meisje gaat rijden, maar zij denkt: "ja, jij hebt ook een rijbewijs dus rij jij maar". Dat is juist niet de bedoeling. Het is algemeen bekend dat vrouwen beter kunnen autorijden, dus vrouwen zitten links en mannen rechts.
Klacht: door rijbewijs de kans om bij een meisje in de auto te zitten kleiner.
En jij dan een LTS Erquote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef TGun het volgende:
En jij nog slechter Nederlands dan een VMBO'er
In de auto en in het ziekenhuisquote:Op maandag 17 februari 2014 17:24 schreef Aiciu het volgende:
Vrouwen horen in de keuken, niet in de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |