Gewoon het digitale en telefooncontact wat je nu ook hebt lijkt mij prima. Verwacht dat echter niet net zoveel van hem terug want hij is op vakantie en zal daar dus minder tijd voor hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef 1992Nicole het volgende:
Ik bedoel daarmee ook welk contact ik met hem moet houden?
Je moet jezelf niet zo als uitgangspunt nemen. Dat is voor iedereen en iedere situatie anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef 1992Nicole het volgende:
(hoewel ik dat betwijfel, want ik begin me eindelijk weer open te stellen nadat het 2 jaar!! geleden is uitgegaan met mijn ex).
Ja.. Alle vrijgezelle mensen zijn enorm niet leuk inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom is hij weer vrijgezel als hij zo'n leuke jongen is?
Daarom mijn vraag ookquote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja.. Alle vrijgezelle mensen zijn enorm niet leuk inderdaad
Ditquote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Prille relatie en 2 maanden Zuid-Amerika? Om die ex zou ik me het minste druk maken.
Dat.quote:
Je snapt het niet. Er lopen in Zuid Amerika heel wat aantrekkelijker vrouwen rond dan die ex van hem. Ik hoop maar voor je dat die vriend van je kleiner is dan 1,70m en een donkere huid heeft, want anders wordt hij gelijk besprongen door de meest aantrekkelijke passionele zwoele latina's. Daar hoef je bepaald geen Brad Pitt voor te zijn in die landen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:28 schreef 1992Nicole het volgende:
Thanks guys!
Hij begon er gisteren zelf over, gaat niet naar z'n ex! Wat die voor de rest daar doet maakt me vrij weinig uit. Maar ik achtte de kans zeer groot dat als ie naar zn ex was geweest dat ie toch met haar verder wou gaan. Dan zou ik ook niet de moeite nemen om contact te houden terwijl die weg is
Wat snap ik niet? We zijn niet in een relatie en hij moet lekker genieten van de dingen die hij daar gaat doen. Als ie met zijn exvriendinnetje terugkwam had ik het op mn buik kunnen schrijven, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Er lopen in Zuid Amerika heel wat aantrekkelijker vrouwen rond dan die ex van hem. Ik hoop maar voor je dat die vriend van je kleiner is dan 1,70m en een donkere huid heeft, want anders wordt hij gelijk besprongen door de meest aantrekkelijke passionele zwoele latina's. Daar hoef je bepaald geen Brad Pitt voor te zijn in die landen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Er lopen in Zuid Amerika heel wat aantrekkelijker vrouwen rond dan die ex van hem. Ik hoop maar voor je dat die vriend van je kleiner is dan 1,70m en een donkere huid heeft, want anders wordt hij gelijk besprongen door de meest aantrekkelijke passionele zwoele latina's. Daar hoef je bepaald geen Brad Pitt voor te zijn in die landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |