homoquote:

Heb ik al na een weekendquote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, op kamers gaan is echt
ik kan niet meer thuis wonen denk ikNa 3 weken bij mijn ouders de zomer hebben doorgebvracht was ik echt blij dat ik weer naar huis kon

nooitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
straks blijf je tot je 40e daar wonen

Mja, ik zie mijn ouders niet zo vaak, dus een weekend is altijd net te kortquote:

ahahahahaahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb Ezells ouders mij dan ook laten adopteren

wannabe chineesquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb Ezells ouders mij dan ook laten adopteren

Daar heb je het al.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga vandaag ook een recept van Ezell koken

Ik deed het omgerekend met 1400 per maandquote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja inderdaad
[..]
Je kunt je inboedel gewoon meenemen. Je krijgt toch maar eerst een flatje

Zal ik ook een oogcorrectie laten doen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar heb je het al.
En je gaat ook al naar China

ja, doe dat er ook maar gelijk bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik ook een oogcorrectie laten doen?

Dankjequote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, doe dat er ook maar gelijk bij.

wel goed doen danquote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga vandaag ook een recept van Ezell koken

neem dan iets van normale rijst en geen snelkookrijstquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb niet die lekkere rijst van jou

Ik was het aan het overwegen, maar ik maak eerst deze opquote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
neem dan iets van normale rijst en geen snelkookrijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |