Maar je hebt toch niks te doen, dus maakt het niet uit toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn dag voor mijn gevoel niet verzieken. Dat was dus een gematigd succes voor vandaag.
[..]
Succes
Met wie allemaal?quote:
Helaas, kans gemist!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
Er was net een jongen aan de deur en ik zie er niet uit! joggingbroek, hemdje en een of ander dom wijd vest. en mascaravlekken
Een jongen die je leuk vindt? Anders boeit het niet zoveel toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
Er was net een jongen aan de deur en ik zie er niet uit! joggingbroek, hemdje en een of ander dom wijd vest. en mascaravlekken
Nee een jongen die wilde dat ik een bijdrage voor iets ging leveren.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een jongen die je leuk vindt? Anders boeit het niet zoveel toch.
Dus een totaal random dude die je niet kent?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee een jongen die wilde dat ik een bijdrage voor iets ging leveren.
Hij vroeg of ik 18+ was
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee een jongen die wilde dat ik een bijdrage voor iets ging leveren.
Hij vroeg of ik 18+ was
Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus een totaal random dude die je niet kent?
Jawel, maar nu geen zin meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niks te doen, dus maakt het niet uit toch.
Rawr. Woest opwindend.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
lrquote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar nu geen zin meer.
[..]
Rawr. Woest opwindend.
Dan ga ik nu verder in Tjacka zijn afscheidstopic
Ik vind het raar.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort Jeu de Boules maar dan op hoog niveau en wiskundige berekeningen en tactieken.
hallo sgtquote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb ham kaas croissants![]()
Tevens hoin
Weer terug zie ikquote:
yesssssssquote:
Ja vind ik ook. Laten we een curl team starten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het ook wel. Toch kijkt het op de achtergrond best rustig weg.
Dat is toch met die bezems op het ijsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Laten we een curl team starten.
In de Rotterdamse Metro maken ze curling belachelijk op de schermen. Boos dat ik werd.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Laten we een curl team starten.
Ja koop maar een leuk busje voor ons teamquote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Rotterdamse Metro maken ze curling belachelijk op de schermen. Boos dat ik werd.
Wel weet ik daardoor dat Nederland maar 4 curlingclubs bezit dus dat wordt een hoop reizen. Zal ik dan maar een auto aanschaffen voor ons team?
Dat vind ik eigenlijk het leukste van alles. Dat je door het gebrek aan commentaar alle tactieken kunt meeluisterenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef supersof het volgende:
Jammer dat ik geen russisch versta want ze overleggen hoe ze de duitsers kunnen verslaan enzo
en ja sgt
Okéquote:Op maandag 17 februari 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja koop maar een leuk busje voor ons team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |