Ik neem aan dat dat jochie ook een jeugdcontract heeft dus is het meer een geval van of hij naar Ajax wil of dat ze voor het echte grote geld elders kiezenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?
Jawel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.
Dat is dan weer onzin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.
We moeten echt wel met de sterkste 11 komen, anders walst Salzburg over ons heen vrees ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Planga het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzichtwat mij betreft lekker rouleren.
Bojan, Sigthorsson, Ligeon, Denswil weer eens laten spelen.
Omdat jij het zegt of?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:35 schreef Silenus het volgende:
Zijn nou niet echt twee voorbeelden van 'zelfopgeleide' spelers.
ja maar PSVquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.
Na Ajax nog altijd de grootste club van Nederland.quote:
Dat ligt aan je definitie van 'grootste'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Ajax nog altijd de grootste club van Nederland.
Nee, omdat men bij het beeld van 'zelfopgeleide' speler iemand heeft die je als klein jochie binnen ziet komen en helemaal kunt kneden tot een topspeler. Dat was bij Wijnaldum en Suarez niet het geval.quote:
Sportief succes, financiële situatie en Europese prestaties van de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van 'grootste'.
Niet dat dat zo relevant is, sowieso is je hele antwoord irrelevant.
Precies, terwijl iemand anders weer hele andere criteria kan hebben. Subjectief en irrelevant dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sportief succes, financiële situatie en Europese prestaties van de afgelopen 10 jaar.
Zolang je het maar met me eens bent dat Ajax met afstand de grootste club is van Nederland.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, terwijl iemand anders weer hele andere criteria kan hebben. Subjectief en irrelevant dus.
Een betere club maar Feyenoord is ...........................na Ajax nog steeds de grootste club.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sportief succes, financiële situatie en Europese prestaties van de afgelopen 10 jaar.
Na Ajax komt PSV, dan een hele tijd niets. Feyenoord en Twente zijn om het even, Feyenoord iets groter denk ik, maar dat kan over 3 jaar weer anders zijn, ze liggen dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een betere club maar Feyenoord is na Ajax nog steeds de grootste club.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:39:46RT @NicoBoilesen: Laying in an mri for two hours straight, is not something you cherish! reageer retweet
Hou het hier maar bij, de rest is niet zo interessantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang je het maar met me eens bent dat Ajax met afstand de grootste club is van Nederland.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hou het hier maar bij, de rest is niet zo interessant
Ik vind Feyenoord qua uitstraling, supporters, stadion gewoonweg groter dan Psv hoor hoewel het eigenlijk geen fuck uitmaakt, Ajax staat daar ver voor. .quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Ajax komt PSV, dan een hele tijd niets. Feyenoord en Twente zijn om het even, Feyenoord iets groter denk ik, maar dat kan over 3 jaar weer anders zijn, ze liggen dicht bij elkaar.
Lastig, het is wel bloedirritant dat hij elke keer uitvalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Wordt dit ooit nog wat?twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:39:46RT @NicoBoilesen: Laying in an mri for two hours straight, is not something you cherish! reageer retweet
Uitstraling = subjectiefquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord qua uitstraling, supporters, stadion gewoonweg groter dan Psv hoor hoewel het eigenlijk geen fuck uitmaakt, Ajax staat daar ver voor. .
Dijksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Black-Death het volgende:
We moeten in de zomer maar eens een nieuwe LB kopen. Boilesen speelt misschien de helft mee. Blind moet op middenveld blijven.
Nee bedankt.quote:
Dat is zeker waar jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitstraling = subjectief
Stadion heeft niets met de club an sich te maken
Supporters, tja, het zijn veelal anti-Ajax mensen die voor Feyenoord worden hè, of kinderen die papa en mama nadoen.
Alsjeblieft niet zeg. Die kan het niveau van Heerenveen niet eens bijbenen en pakt ook debiele rode kaarten.quote:
natuurlijk heeft dat alles er wel mee te maken. Jij bent vroeger gewoon te vaak gepest door Feyenoorders en probeert ze nu terug te pakken door ze op internet kleiner dan PSV en gelijkwaardig aan Twente te noemenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitstraling = subjectief
Stadion heeft niets met de club an sich te maken
Supporters, tja, het zijn veelal anti-Ajax mensen die voor Feyenoord worden hè, of kinderen die papa en mama nadoen.
Dijks is een goede backupquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dijks kan er geen reet van, en kan niet koppen
Daarom is hij basisspeler? En hij heeft één rode kaart gepakt die dom was, niet meerderequote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Die kan het niveau van Heerenveen niet eens bijbenen en pakt ook debiele rode kaarten.
Nee vriend, in het rampjaar 2010 hoopte ik juist dat Feyenoord niet zou degraderen en dat ze groter zouden blijven dan PSV/FC Twente. Lees mijn posts van toen er maar op na. De Klassieker moest wel een wedstrijd op niveau blijven, etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
natuurlijk heeft dat alles er wel mee te maken. Jij bent vroeger gewoon te vaak gepest door Feyenoorders en probeert ze nu terug te pakken door ze op internet kleiner dan PSV en gelijkwaardig aan Twente te noemen![]()
![]()
Het gekke is dat Dijks enorm sterk is, maar zelf denkt dat hij slapper is dan Bojanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dijks kan er geen reet van, en kan niet koppen
Scharminkel Tadic (overdreven but still) speelde hem fysiek helemaal uit de wedstrijd. Zo erg dat hij zich liet wisselen. Vervolgens kwam De Kamps op de positie van Dijks (quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gekke is dat Dijks enorm sterk is, maar zelf denkt dat hij slapper is dan Bojan
In rampjaar 2010 nog wel maar nu Feyenoord over de afgelopen jaren na Ajax de best presterende club van de eredivisie is niet meer?!?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee vriend, in het rampjaar 2010 hoopte ik juist dat Feyenoord niet zou degraderen en dat ze groter zouden blijven dan PSV/FC Twente. Lees mijn posts van toen er maar op na. De Klassieker moest wel een wedstrijd op niveau blijven, etc.
Naar mate de jaren verstreken realiseerde ik me dat emoties en sentimenten op den duur niet meer tellen, je moet realistisch blijven en leven bij heden en niet 30-40 jaar terug toen Feyenoord nog wel een grote club was.
Het heeft niets te maken met Ajax of Feyenoord. Mijn kijk erop is veranderd. Historie/achterban zijn mindere argumenten dan bijvoorbeeld hedendaagse financiële en sportieve prestaties.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
In rampjaar 2010 nog wel maar nu Feyenoord over de afgelopen jaren na Ajax de best presterende club van de eredivisie is niet meer?!?Bijzonder.
Zoals ik al aangeef, Feyenoord heeft na Ajax de beste sportieve prestaties. Dus wat is het nu?!?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met Ajax of Feyenoord. Mijn kijk erop is veranderd. Historie/achterban zijn mindere argumenten dan bijvoorbeeld hedendaagse financiële en sportieve prestaties.
En dat allemaal live op Ajax Exclusive. Vanavond dustwitter:BvdPloegg twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:59:53Jong Ajax speelt dinsdagavond een oefenwedstrijd op De Toekomst tegen VV De Zouaven. Aanvang: 19.00 uur. #Ajax reageer retweet
Jammerquote:
kannie weer lekker marchanderenquote:
Heel dat scheidsrechterskorps is 1 grote grapquote:
Over een aantal jaar de vierde club van Nederlandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef MouzurX het volgende:
Feyenoord en goede prestaties? Hoe ver zijn ze de afgelopen jaren in de el gekomen? Hoeveel kampioenschappen?
Feyenoord is gewoon een mindere club dan ze willen toegeven, dat zie je ook aan het feit dat alle supporters nu willen dat ze kampioen worden terwijl dat realistisch gezien gewoon niet kan.
3 punten in de tas.quote:Ajax - AZ, 14.30 uur. Scheidsrechter: Vink. Assistent-scheidsrechters: Siebert en Geutjes. Vierde official: Kamphuis.
Ajax is in twee cruciale topwedstrijden genaaid door Pieter Vink.quote:
Ja, ik overdrijf misschien een beetje. De laatste tijd is niet meer zo erg als het vroeger was. Er is gewoon één scheidsrechter die eindeloos op mijn zenuwen werkt en dat is Pietje. Afgelopen weekend onthield hij Twente in de eerste paar minuten weer een penalty. Dat hij daar later een penalty voor Vitesse tegen wegstreept heb ik niet zoveel boodschap aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is in twee cruciale topwedstrijden genaaid door Pieter Vink.
Tegen PSV maakte Farfan een Schwalbe en kreeg Emanuelson geel en PSV een penalty en ze scoorde. PSV won met 1-0.
Ajax-FC Twente, Ajax maakt een perfecte 2-0, Pieter (blinde)Vink keurt het doelpunt af, daarna maakt Twente 1-1.
Dat Pieter Vink überhaupt nog wedstrijden mag fluiten is een raadsel.
Zit niet te zeiken joh, je lijkt wel een Feyenoorder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is in twee cruciale topwedstrijden genaaid door Pieter Vink.
Tegen PSV maakte Farfan een Schwalbe en kreeg Emanuelson geel en PSV een penalty en ze scoorde. PSV won met 1-0.
Ajax-FC Twente, Ajax maakt een perfecte 2-0, Pieter (blinde)Vink keurt het doelpunt af, daarna maakt Twente 1-1.
Dat Pieter Vink überhaupt nog wedstrijden mag fluiten is een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |