Moet haast wel. Op zuid zal het allemaal wel doogesnoven of een ander mankement hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er op Noord veel meer leuke exemplaren.
Daarnaast, je vriendin meenemen naar het voetbalquote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet haast wel. Op zuid zal het allemaal wel doogesnoven of een ander mankement hebben
Ik had anders laatst wel een vriendin graag meegenomen bij die zaterdagavond matchquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Daarnaast, je vriendin meenemen naar het voetbal.
okquote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had anders laatst wel een vriendin graag meegenomen bij die zaterdagavond matchHelaas kon ze niet
Maar die drinkt menig man eruit dus dan is er toch iets mannelijks aan ook
Voor VM heb je eigenlijk ook alleen Blind en eventueel Bazoerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Ultimate_Original het volgende:
Ben wel benieuwd wat er komende zomer gaat gebeuren op de transfermarkt. Keeper, centrale verdediging, VM en één halfpositie zijn op niveau bezet, alles eromheen is en blijft toch wat wankel, door verschillende factoren.
Niet dat ik de rest opgevuld wil zien met aankopen, in Jong Ajax zitten een aantal spelers die wmb prima kunnen doorstromen naar het 1e (Denswil, Tete, Kishna, eventueel Andersen, Riedewald, Lobotka)
En daarachter zitten voldoende spelers die als noodverband kunnen spelen. Je moet je selectie niet dicht gaan smeren met onnodige aankopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor VM heb je eigenlijk ook alleen Blind en eventueel Bazoer
Poulsen is na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk weg en wie heb je dan nog meer? Sporkslede en dat is het zo ongeveer welquote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
En daarachter zitten voldoende spelers die als noodverband kunnen spelen. Je moet je selectie niet dicht gaan smeren met onnodige aankopen.
Schone, Duartequote:Op maandag 17 februari 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poulsen is na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk weg en wie heb je dan nog meer? Sporkslede en dat is het zo ongeveer wel
En wie gaat er dan rechtsvoor als Schöne daar moet spelen? Duarte zou inderdaad wel kunnen maar daar is hij lang niet op zijn bestquote:
Sowieso moet ik nog maar zien of we wat aan Duarte gaan hebben. Zijn niveau na zijn blessure is echt van een bedenkelijk niveau...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie gaat er dan rechtsvoor als Schöne daar moet spelen? Duarte zou inderdaad wel kunnen maar daar is hij lang niet op zijn best
Ik heb het over spelers die daar uit de voeten zouden kunnen als de eerste twee (Blind en Bazoer) wegvallen, in noodgevallen dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet meer aanvallende middenvelders daar neerzetten
Ben ik het ook mee eens zie liever een creatieve middenvelder komenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb het over spelers die daar uit de voeten zouden kunnen als de eerste twee (Blind en Bazoer) wegvallen, in noodgevallen dus.
Een aankoop op die positie zou belachelijk zijn
Ben ik het niet mee eens. Je weet niet of Bazoer en evt een andere jeugdspeler daar kan staan, en met Boilesen is het goed mogelijk dat Blind net als nu vaak naar linksback moet. Riedewald is naar mijn mening nog niet goed genoeg, en Dijks hetzelfde. Ik zou dus zeggen: of een goede linksback erbij, of een goede verdedigende middenvelder, of het nou iemand is die doorstroomt uit de jeugd of een aankoop.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb het over spelers die daar uit de voeten zouden kunnen als de eerste twee (Blind en Bazoer) wegvallen, in noodgevallen dus.
Een aankoop op die positie zou belachelijk zijn
Ajax kaartenmarkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:16 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb trouwens meerdere kaarten te koop voor Ajax - Az vak 403. Waar kan ik deze kaarten het beste aanbieden aangezien het seizoenskaarten zijn en ik ze graag terug wil hebben. Alvast bedankt
Dat jij Riedewald nu hebt beoordeeld op twee wedstrijden zegt wel iets over hoe opportunistisch jij bent. Frank heeft gezegd dat hij tweede linksback is en heeft vertrouwen in hem. Hij traint dagelijks met hem ik denk dat hij een iets beter oordeel over hem kan vellen dan jij.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je weet niet of Bazoer en evt een andere jeugdspeler daar kan staan, en met Boilesen is het goed mogelijk dat Blind net als nu vaak naar linksback moet. Riedewald is naar mijn mening nog niet goed genoeg, en Dijks hetzelfde. Ik zou dus zeggen: of een goede linksback erbij, of een goede verdedigende middenvelder, of het nou iemand is die doorstroomt uit de jeugd of een aankoop.
Die supporters die eerder weggaan zijn een bron van ergernis. En iedereen altijd maar roepen dat de ArenA halfleeg is in de 88e minuut als we achterstaan. Dat is bijna altijd zo. Helemaal bij zo'n afscheid, ook bij Vertonghen/Anita/Wiel was het zo, is het onbegrijpelijk. Of na Ajax - Barça, zo'n wereldpot en dan eerder weggaan, en dan was het ook nog eens enorm spannend in de slotfase. Ik snap dat nooitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Iwanius het volgende:
hè Ajacieden. Was matig gisteren in de ArenA vooral de tweede helft.
Ik heb mij vooral zitten ergeren aan die Fischer. Echt...liep niet waar hij moest zijn en was eerder een stoorzender dan een volwaardige speler in het elftal.En wat mij helemaal tegen de borst stootte ware mensen die wederom eerder weggingen en niet de moeite wilde nemen even te wachten tot de huldiging van Eriksen voorbij was.
Volgende keer moeten die stewards gewoon de uitgangen afsluiten voor mensen die om wat voor reden ook eerder weg willen.Op het vak indertijd hielden wij ze gewoon tegen en als ze een grote mond gaven of doordramden kregen ze klappen.
Ja, waar moet ik hem anders op beoordelen? Ik zeg toch ook dat ik hem op dit moment nog niet goed genoeg vind? Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat jij Riedewald nu hebt beoordeeld op twee wedstrijden zegt wel iets over hoe opportunistisch jij bent. Frank heeft gezegd dat hij tweede linksback is en heeft vertrouwen in hem. Hij traint dagelijks met hem ik denk dat hij een iets beter oordeel over hem kan vellen dan jij.
+ een backup aankopen is geld weggooien
Waarom zou je hem nu al moeten beoordelen en zeggen dat hij niet goed genoeg is? Geef hem eens een kans joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik hem anders op beoordelen? Ik zeg toch ook dat ik hem op dit moment nog niet goed genoeg vind? Wat is daar mis mee?
Waarom zou ik hem niet beoordelen? Ik mag toch mijn mening geven of niet? En als je eens leest zie je dat ik hem op dit moment niet goed genoeg vind. Van mij mag hij zeker de kans krijgen op linksback als Boilesen weer eens geblesseerd is, dan kan Blind lekker op het middenveld blijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou je hem nu al moeten beoordelen en zeggen dat hij niet goed genoeg is? Geef hem eens een kans joh.
Er zijn mensen die altijd en overal zijn, van Leeuwarden tot Zagreb en van Kerkrade tot Bratislava, die sowieso al van ver moeten komen en daarom echt nog wel eens besluiten lekker wat eerder weg te gaan. Laat ze lekker. Zijn ook trouwens echt de jongens die je klappen wil geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Iwanius het volgende:
hè Ajacieden. Was matig gisteren in de ArenA vooral de tweede helft.
Ik heb mij vooral zitten ergeren aan die Fischer. Echt...liep niet waar hij moest zijn en was eerder een stoorzender dan een volwaardige speler in het elftal.En wat mij helemaal tegen de borst stootte ware mensen die wederom eerder weggingen en niet de moeite wilde nemen even te wachten tot de huldiging van Eriksen voorbij was.
Volgende keer moeten die stewards gewoon de uitgangen afsluiten voor mensen die om wat voor reden ook eerder weg willen.Op het vak indertijd hielden wij ze gewoon tegen en als ze een grote mond gaven of doordramden kregen ze klappen.
En wie niet quooooooooote, en wie niet quote die is geen jooooooooooodquote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
@heinz( kan even niet quoten om wat voor reden dan ook?) maar ben het volledig met je eens!!
Kijk, dat hoor ik nou graag.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
@heinz( kan even niet quoten om wat voor reden dan ook?) maar ben het volledig met je eens!!
Kijk eens aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef iketurnerjr het volgende:
Ik irriteer mij mateloos aan de ads
Nou laten we dan nog maar een linksback kopen totdat Riedewald goed genoeg isquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem niet beoordelen? Ik mag toch mijn mening geven of niet? En als je eens leest zie je dat ik hem op dit moment niet goed genoeg vind. Van mij mag hij zeker de kans krijgen op linksback als Boilesen weer eens geblesseerd is, dan kan Blind lekker op het middenveld blijven.
Het gaat natuurlijk niet om die mensen, en dat is maar een klein groepje. Er gaan zoveel mensen eerder weg.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zijn mensen die altijd en overal zijn, van Leeuwarden tot Zagreb en van Kerkrade tot Bratislava, die sowieso al van ver moeten komen en daarom echt nog wel eens besluiten lekker wat eerder weg te gaan. Laat ze lekker. Zijn ook trouwens echt de jongens die je klappen wil geven.
Zo klopt het.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef iketurnerjr het volgende:
Ik irriteer erger mij mateloos aan de ads
Dan kan je lang wachten, Riedewald is geen linksback en zal het ook nooit worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nou laten we dan nog maar een linksback kopen totdat Riedewald goed genoeg is
Of een andere goede CVM zodat het geen ramp is als Blind naar linksback moetquote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nou laten we dan nog maar een linksback kopen totdat Riedewald goed genoeg is
voorin wat versterking lijkt me ook wel aardigquote:Op maandag 17 februari 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of een andere goede CVM zodat het geen ramp is als Blind naar linksback moet. Ik betwijfel of Bazoer er volgend seizoen al klaar voor is.
Dat klopt, maar het lijkt mij dat er een aantal jeugdspelers langzaamaan wat kansen kunnen krijgen toch? Weet niet precies wie er allemaal zouden kunnen doorschuiven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorin wat versterking lijkt me ook wel aardig
Kischgodquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het lijkt mij dat er een aantal jeugdspelers langzaamaan wat kansen kunnen krijgen toch? Weet niet precies wie er allemaal zouden kunnen doorschuiven.
Andersen misschien, die had ik wel wat vaker al verwachtquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het lijkt mij dat er een aantal jeugdspelers langzaamaan wat kansen kunnen krijgen toch? Weet niet precies wie er allemaal zouden kunnen doorschuiven.
Ja, maar dat is dan volgens mij meer een middenvelder. Heerlijke techniek, maar op de vleugels brengt hij wel erg weinig.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersen misschien, die had ik wel wat vaker al verwacht
Voor zo'n speler is het wel goed om niet meteen als middenvelder gebruikt te worden, heb je bij Ajax aardig wat inhoud voor nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan volgens mij meer een middenvelder. Heerlijke techniek, maar op de vleugels brengt hij wel erg weinig.
Zou die op links kunnen? Schöne doet het natuurlijk prima op rechts.quote:
Ja dat klopt wel, maar ik geloof ook niet dat die paar wedstrijdjes op de vleugel goed zijn geweest voor zijn ontwikkeling/zelfvertrouwen. Volgens mij speelt hij bij Jong Ajax nu wel veel op het middenveld toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor zo'n speler is het wel goed om niet meteen als middenvelder gebruikt te worden, heb je bij Ajax aardig wat inhoud voor nodig
Lijkt me een type die eigenlijk op alle drie de posities voorin uit de voeten kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou die op links kunnen? Schöne doet het natuurlijk prima op rechts.
Hij heeft me ook nog niet kunnen overtuigen, maar ik heb de laatste jaren wel gemerkt dat ik jeugdspelers ook weer niet te snel moet afschrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen zie ik het niet redden eerlijk gezegd
Sja ook als je leest dat hij het zo moeilijk heeft met aanpassen in Nederland.... We zullen het wel zien wat er van komtquote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft me ook nog niet kunnen overtuigen, maar ik heb de laatste jaren wel gemerkt dat ik jeugdspelers ook weer niet te snel moet afschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |