Volgens mij is dat precies waar het bij PSV en Labyad fout ging.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Clausule vastleggen met een eenzijdige verlenging erin?
Inderdaad, FC Groningen weet dat Ajax het kan betalen dus die zullen wel 8 miljoen euro vragen. Aan PSV of Feyenoord zouden ze wellicht de helft vragen.quote:
Was dat niet een mondelinge overeenkomst en stond er niks op papier?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is dat precies waar het bij PSV en Labyad fout ging.
Lijkt me niet, we hebben het hier over een talent van 17quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, FC Groningen weet dat Ajax het kan betalen dus die zullen wel 8 miljoen euro vragen. Aan PSV of Feyenoord zouden ze wellicht de helft vragen.
Dat is inderdaad een Labyadje. Niet aan branden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Clausule vastleggen met een eenzijdige verlenging erin?
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, we hebben het hier over een talent van 17
Dat is geen goede verdediger.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef Planga het volgende:
Ajax heeft de voorbije jaren de meest scorende speler zelf opgeleid: Siem de Jong.
Liever eentje die er 10 maakt en een schaal
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.
Ik neem aan dat dat jochie ook een jeugdcontract heeft dus is het meer een geval van of hij naar Ajax wil of dat ze voor het echte grote geld elders kiezenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?
Jawel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.
Dat is dan weer onzin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.
We moeten echt wel met de sterkste 11 komen, anders walst Salzburg over ons heen vrees ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Planga het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzichtwat mij betreft lekker rouleren.
Bojan, Sigthorsson, Ligeon, Denswil weer eens laten spelen.
Omdat jij het zegt of?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:35 schreef Silenus het volgende:
Zijn nou niet echt twee voorbeelden van 'zelfopgeleide' spelers.
ja maar PSVquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.
Na Ajax nog altijd de grootste club van Nederland.quote:
Dat ligt aan je definitie van 'grootste'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Ajax nog altijd de grootste club van Nederland.
Nee, omdat men bij het beeld van 'zelfopgeleide' speler iemand heeft die je als klein jochie binnen ziet komen en helemaal kunt kneden tot een topspeler. Dat was bij Wijnaldum en Suarez niet het geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |