Ik gok Fire. Die liggen elkaar niet zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:42 schreef senesta het volgende:
[..]Is er ook één de aanstichter?
Hier lopen ze regelmatig rustig langs elkaar en soms dan komen ze elkaar onverwachts tegen en dan blazen ze naar elkaar. Er word soms wat geslagen in elkaars richting maar nooit zo dat ze elkaar raken. En loesje is een krengetje want laatst ging ze voor de ingang van de kattenbak zitten waar ET net op zat![]()
Ik ga boven nog een kattenbak zetten en ik hoop maar dat het hier bij blijft of liever nog dat het beter zal worden. Ze slaan elkaar gelukkig niet de tent uit of zo maar zou leuker zijn als ze wat aardiger waren naar elkaar
Beetje warm water of mengen hoor ik ook wel eens als begin tips. Zou wel fijn zijn als ze het lekker gaan vinden. Hier is er maar één die het eet helaas. Zou ze graag allemaal carnibest of tinlo voeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gadver
Ja, ik ga ze niet gelijk overzetten hoor, gewoon lekker rustig, zoals het ook aanbevolen wordt. Gewoon kleine beetjes tussen de brokken die ze nu krijgen, ga ook niet gelijk een hele pallet halen, gewoon eerst even proberen.
Dat hebben wij ook weleens, maar meer is het gemenigheid van Vince, die vervolgens op zijn nummer gezet wordt: happen naar oortjes, slaan naar pootjes, etcetera. Maar het is een jaloers ding hoor, die Vince, en hij wil altijd zijn zinnetje hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Echt vechten hier hoor. met een krijsende ros als gevolg
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik gok Fire. Die liggen elkaar niet zo.
Lucy is net Vera die ging onderaan de trap zitten zodat tijger niet naar beneden durfde. Of voor de kast waar tijger in zat enz enz. Maar goed dat was ook echt een vals kreng.
Zijn ze niet allemaal geholpen bij jou dan? Dat dacht ik altijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier meer een Fire die bovenop op ros springt en hem dus plet. Volgens mij heeft hij last van zijn hormonen. Maar ze vliegen elkaar buiten ook wel eens gewoon aan. Zonder duidelijke reden lijkt het,
Vince probeert dat ook weleens, maar dat verliest hij. Op dit moment liggen ze heerlijk naast elkaar te slapen, ze zijn ook heel vaak wel lief voor elkaar gelukkigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier meer een Fire die bovenop op ros springt en hem dus plet. Volgens mij heeft hij last van zijn hormonen. Maar ze vliegen elkaar buiten ook wel eens gewoon aan. Zonder duidelijke reden lijkt het,
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn ze niet allemaal geholpen bij jou dan? Dat dacht ik altijd.
Klopt, heb ik ook gelezen, ga ik ook zeker proberen. Ik hoop echt dat ze het lusten, niet dat de RC brokken die ze nu krijgen zo slecht zijn, maar ik wil ze het liefst gewoon eten geven wat het beste voor ze is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Beetje warm water of mengen hoor ik ook wel eens als begin tips. Zou wel fijn zijn als ze het lekker gaan vinden. Hier is er maar één die het eet helaas. Zou ze graag allemaal carnibest of tinlo voeren.
Snap ik. Ik heb ze ook een poos graanvrij gevoerd maar daar vielen ze best behoorlijk van af dus daar ben ik even van af gestapt. Als Lucy op gewicht is dan wil ik kijken of ze allemaal de Nutram willen of James wellbeloved. Verder voer ik zoveel mogelijk blikvoer zonder granen. Maar jemig wat zijn katten kieskeurig. Elco at altijd gewoon wat ik hem voorschoteldequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gelezen, ga ik ook zeker proberen. Ik hoop echt dat ze het lusten, niet dat de RC brokken die ze nu krijgen zo slecht zijn, maar ik wil ze het liefst gewoon eten geven wat het beste voor ze is.
Sommige blijven dan toch evengoed wat kater gedrag vertonen he? Gecastreerde kater van een vriendin wilde ook evengoed een krolse poes dekkenquote:
Probleem hier met graanvrije brokken is dat die vaak te klein zijn, waardoor ze gaan schrokken en vooral Sjimmie direct na het eten de boel weer uitkotst. De brokken die ik nu geef van RC zijn speciaal voor Britjes, groter en groffer en nu moeten ze echt kauwen. Spugen is nu een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb ze ook een poos graanvrij gevoerd maar daar vielen ze best behoorlijk van af dus daar ben ik even van af gestapt. Als Lucy op gewicht is dan wil ik kijken of ze allemaal de Nutram willen of James wellbeloved. Verder voer ik zoveel mogelijk blikvoer zonder granen. Maar jemig wat zijn katten kieskeurig. Elco at altijd gewoon wat ik hem voorschotelde
Dat dat vrouwtje uit dat bericht het maar bij af trekken had gelaten i.p.v. zwanger worden na een one night standquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef senesta het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)an+bijstandskinderen
Dat is ook apartAlimentatie staat toch los van een uitkering of trekken ze dat ook af?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat dat vrouwtje uit dat bericht het maar bij af trekken had gelaten i.p.v. zwanger worden na een one night stand
telt als inkomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef senesta het volgende:
Dat is ook apartAlimentatie staat toch los van een uitkering of trekken ze dat ook af?
Nope, dat staat niet los. Ook niet zo gek natuurlijk: bijstand is een vangnet voor mensen die écht niet anders kunnen, om te voorzien in de kosten van levensonderhoud. Alimentatie heeft exact hetzelfde doel; een bijdrage in levensonderhoud. Wie alimentatie ontvangt, kan er niet op rekenen een (volledige) bijstandsuitkering te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef senesta het volgende:
Hahaha, dat noem ik nog eens toewijdingquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou de Carnibest wil er nog niet echt in. Ruiken, ruiken, maar niet proeven. Nu kan het schelen dat ik het tussen de brokjes doe, op een hoopje met daar wat brokjes omheen, misschien dat ik het nog wat meer moet mengen. Of met natvoer, dat vinden ze ook heel lekker.
Alhoewel ik daarnet wel een succesje had. Ze likken namelijk graag aan mijn haar, dus ik dacht, ik smeer gewoon een beetje in mijn haar. En ja, dat werd wel opgelikt.Nu maar ff mijn haar wassen
![]()
Aan de ene kant voelt het als een geniaal idee, aan de andere kant voel ik me ook een randdebiel met kattenvoer in zijn haar
Amateurquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik smeer het meestal in het haar van de katten, maar dit kan ook natuurlijk
Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou de Carnibest wil er nog niet echt in. Ruiken, ruiken, maar niet proeven. Nu kan het schelen dat ik het tussen de brokjes doe, op een hoopje met daar wat brokjes omheen, misschien dat ik het nog wat meer moet mengen. Of met natvoer, dat vinden ze ook heel lekker.
Alhoewel ik daarnet wel een succesje had. Ze likken namelijk graag aan mijn haar, dus ik dacht, ik smeer gewoon een beetje in mijn haar. En ja, dat werd wel opgelikt.Nu maar ff mijn haar wassen
![]()
Aan de ene kant voelt het als een geniaal idee, aan de andere kant voel ik me ook een randdebiel met kattenvoer in zijn haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |