quote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef Nico987 het volgende:
Ik wil deze klus zo goedkoop mogelijk gaan aanpakken, maar dan wel met een goede kwaliteit.
Kwaliteit kost geld.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Nico987 het volgende:
?? jij betaald graag zoveel mogelijk??
Goedkoop mogelijk staat niet gelijk aan goedkoop. Als men een luxe auto maar het zo goedkoop wilt, kan je in plaats van een Porsche een bmw kopen. Nog steeds kwaliteit maar wel zo goedkoop mogelijk.quote:
Dank je.. overigens is een volkswagen passat of een skoda Octavia ook al heel luxe.. en best wel kwaliteit.. Ik heb vandaag 550 euro bespaart, zonder dat het krakkemikkig gaat worden.. als ik dat 100 keer kan doen koop ik toch een bmw of 2de hands Porsche..quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goedkoop mogelijk staat niet gelijk aan goedkoop. Als men een luxe auto maar het zo goedkoop wilt, kan je in plaats van een Porsche een bmw kopen. Nog steeds kwaliteit maar wel zo goedkoop mogelijk.
Dit spul kun je totaal niet vergelijken met een auto of iets dergelijks.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goedkoop mogelijk staat niet gelijk aan goedkoop. Als men een luxe auto maar het zo goedkoop wilt, kan je in plaats van een Porsche een bmw kopen. Nog steeds kwaliteit maar wel zo goedkoop mogelijk.
Je begrijpt mijn punt niet helemaal, TS zegt toch niet dat het van goedkoop materiaal moet. Goede materiaal kost veel, maar dat betekend niet dat het niet goedkoper kan als wat TS tot nu toe gevonden heeft. Je reactie is gewoon heel onvolwassen, beetje denigrerend 2 smileys neerkwakken.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Dit spul kun je totaal niet vergelijken met een auto of iets dergelijks.
Het begint al bij de rails over de geleiders maar te zwijgen, goedkoop materiaal heeft kunststof geleiders of kunststof onderdelen, na een paar maanden begint de ellende.
Koop goed hang en sluitwerk. Een voordeur kun je ook met een goedkoop slot afsluiten, wil niet zeggen dat het een goed slot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |