Een zoen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Toch apart dat je al voor homofoob wordt uitgemaakt als je aangeeft niet gediend te zijn van seksuele handelingen in het openbaar.
Volgens een getuige wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef Luigi het volgende:
Misschien was de beveiliger wel moslim.
Ha!
Topicwending..
Snap je niet dat er een enorm verschil zit tussen opgehangen worden of levenslang de gevangenis in moeten als je homo bent of wanneer je gevraagd wordt om de AH te verlaten of te stoppen met zoenen? Snap je dat nu echt niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef Xa1pt het volgende:
Wel opvallend hoe bekrompen er gereageerd wordt. Collectief moord en brand schreeuwen als er in de islamitische wereld niet zo ruimdenkend over homo's wordt gedacht, maar staan er een keer 2 van hetzelfde geslacht te zoenen dan zal het vast wel terecht zijn dat er ingegrepen wordt!
Ik zit ook op bepaalde dingen niet te wachten, maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat iedereen maar rekening met jou houdt. Bovendien kan een kusje echt niet veel kwaad. Vind ik eerder schattig dan aanstootgevend.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Echt niet, ik zit ook niet te wachten op heterostelletjes die niet van elkaar af kunnen blijven in de supermarkt.
Iedereen die niet meteen alles wat een Homo zegt voor de absolute waarheid aanneemt en het ook onmiddelijk bevestigd en hardop zegt het er mee eens te zijn is een homofoob.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Altijd een bron van vermaak, de homofoben der FOK!.
Véél meer waarschijnlijk is dat die beveiliger wel iets gezegd had, maar dat het echt nevernooitniet in de media was gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uiteraard...
Toch heb ik sterk het idee dat je het stel hier niet compleet af zou fakkelen en belasteren als één van de twee toevallig een man was.
Maar dan had die beveiliger ook zijn bek gehouden en was dit topic er ook niet.
Ja, haal er even een extreem voorbeeld bij om je bekrompenheid te verdoezelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:39 schreef LXIV het volgende:
Snap je niet dat er een enorm verschil zit tussen opgehangen worden of levenslang de gevangenis in moeten als je homo bent of wanneer je gevraagd wordt om de AH te verlaten of te stoppen met zoenen? Snap je dat nu echt niet?
Schattig.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een zoen.
Ik zag net nog een stel hand in hand lopen.... mag dat wel?
Nee niet in de AH, gewoon buiten, op de stoep.
Waar fakkel ik af en waar belaster ik? Ik gaf alleen maar aan dat ik geen prijs stel op zoenende stelletjes in de supermarkt, daar ik dat onfatsoenlijk gedrag vind. Nergens pleit ik voor strafrechtelijk ingrijpen, burgerarresten of aanverwante acties. Blijkbaar is het enkel aangeven dat je bepaald gedrag onfatsoenlijk vindt al reden om tot talloze hysterische reacties te komen. Dat zij dan maar zo. Overigens bijzonder onverdraagzaam, en dat van de kant der zelfbenoemd toleranten. Oh ironie.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uiteraard...
Toch heb ik sterk het idee dat je het stel hier niet compleet af zou fakkelen en belasteren als één van de twee toevallig een man was.
quote:Maar dan had die beveiliger ook zijn bek gehouden en was dit topic er ook niet.
Ach, if it walks like one, it talks like one... It probably is one. En da's echt niet naar aanleiding van dit ene topic hoor. Voor een echte idioot zou ik eens in de spiegel kijken, met je geforceerde jaren 50 trollekop.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedereen die niet meteen alles wat een Homo zegt voor de absolute waarheid aanneemt en het ook onmiddelijk bevestigd en hardop zegt het er mee eens te zijn is een homofoob.
Gehersenspoelde idioot!
In Nederland veroordelen we mensen niet op hun seksuele voorkeur, als de dames het verzoek hebben gekregen vanwege hun seksuele voorkeur dan is dat een oordeel op basis van die seksuele voorkeur.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Snap je niet dat er een enorm verschil zit tussen opgehangen worden of levenslang de gevangenis in moeten als je homo bent of wanneer je gevraagd wordt om de AH te verlaten of te stoppen met zoenen? Snap je dat nu echt niet?
Je valt wel steeds meer door de mand zo. Alsof homo's een handje boven het hoofd wordt gehouden.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedereen die niet meteen alles wat een Homo zegt voor de absolute waarheid aanneemt en het ook onmiddelijk bevestigd en hardop zegt het er mee eens te zijn is een homofoob.
Nee, het waren moslims, zij een hoofddoekje en hij een baard!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Schattig.
Of waren het homo's??? *schuimbekt* Stenigen! Dat soort obsceniteiten bewaren ze maar voor de slaapkamer!
Nee, jij begon over homovervolging in de islamitische wereld versus hier, ik zei dat dat 2 heel verschillende zaken waren. Jij haalt er een extreem voorbeeld bij om je gelijk te halen, ik zeg dat je dit niet vergelijken kunt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, haal er even een extreem voorbeeld bij om je bekrompenheid te verdoezelen.
Dus wat hebben we geleerd vandaag?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Van tongzoenen kun je dat nog zeggen. Van een kus geven? Doe normaal.
Xalpt1 haalde de islamitische wereld erbij, niet ik. Ik zei juist dat dit totaal anders was.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Nederland veroordelen we mensen niet op hun seksuele voorkeur, als de dames het verzoek hebben gekregen vanwege hun seksuele voorkeur dan is dat een oordeel op basis van die seksuele voorkeur.
De vergelijking met verhangen is dus fout, je moet het vergelijken met een heteroseksueel stelletje dat elkaar een zoen geeft.
Ah, een hij en een zij... dan is het in orde!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het waren moslims, zij een hoofddoekje en hij een baard!
Ja, maar wel hand in hand.... volgens sommige normen en waarden heb je het dan al bijna over seksuele handelingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, een hij en een zij... dan is het in orde!
Dat gebeurt hier toch letterlijk!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je valt wel steeds meer door de mand zo. Alsof homo's een handje boven het hoofd wordt gehouden.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar zou die haat toch vandaan komen?
Hoho, ik zei iets over de mate waarop men in de islamitische wereld tegen homo's aan kijkt. Dat dat voor bepaalde figuren hier de stok is om de hond mee te slaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, jij begon over homovervolging in de islamitische wereld versus hier,
Leer eerst eens lezen. Jij gaat van het 'aankijken tegen' naar 'executeren' en 'vervolgen'.quote:ik zei dat dat 2 heel verschillende zaken waren. Jij haalt er een extreem voorbeeld bij om je gelijk te halen, ik zeg dat je dit niet vergelijken kunt.
Enfin. Er is blijkbaar nauwelijks iets gebeurd tussen deze twee meisjes, maar er is net zo goed nauwelijks iets gebeurd daarna (dat de bewaking ze vroeg ermee te stoppen).quote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoho, ik zei iets over de mate waarop men in de islamitische wereld tegen homo's aan kijkt. Dat dat voor bepaalde figuren hier de stok is om de hond mee te slaan.
[..]
Leer eerst eens lezen. Jij gaat van het 'aankijken tegen' naar 'executeren' en 'vervolgen'.
In welk opzicht wordt hen de hand boven het hoofd gehouden? Wat doen ze precies waarop elk heterostel wel zou worden aangesproken? Dat haal ik namelijk uit geen van de in dit topic geposte nieuwsberichten.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier toch letterlijk!
Twee meiden zoenen in de Albert Heijn. Hen wordt gevraagd hiermee te stoppen of naar buiten te gaan. Meteen half FOK! op z'n achterste benen!
Dat het überhaubt in de krant komt en dat veel mensen hier ze ook al in bescherming willen nemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In welk opzicht wordt hen de hand boven het hoofd gehouden? Wat doen ze precies waarop elk heterostel wel zou worden aangesproken? Dat haal ik namelijk uit geen van de in dit topic geposte nieuwsberichten.
Het enige juiste antwoord is: niets.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat het überhaubt in de krant komt en dat veel mensen hier ze ook al in bescherming willen nemen.
quote:Een beveiliger sprak de twee daar op aan en zei dat klanten er last van konden hebben. De bedrijfsleider van de winkel zegt tegen RTV Utrecht dat de beveiliger een grote inschattingsfout heeft gemaakt en dat dit nooit had mogen gebeuren. Wat haar betreft mag iedereen in de winkel zoenen, ongeacht de seksuele geaardheid.
Dat zeg je nu wel, maar toen ik laatst met een vriend en vriendin van me in de trein zat en zij hem bij het afscheid nemen zoende, brak er een golf van verontwaardiging uit en werden ze door de conducteur de trein uitgezet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In welk opzicht wordt hen de hand boven het hoofd gehouden? Wat doen ze precies waarop elk heterostel wel zou worden aangesproken? Dat haal ik namelijk uit geen van de in dit topic geposte nieuwsberichten.
Het enige juiste antwoord is: niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |