SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
9 pakjes: 6 gewoon en 3 light.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Waaromo was Hakim net zo boos, althans het leek mij dat hji boos naar buiten kwam. Maar de streams werden weer gewisseld.
Hoorde Madammeke bestel ook weer 6 pakkies peuken bestellen.![]()
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveerquote:Op maandag 17 februari 2014 08:54 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie nog geen elite stempel maar 88456 Punten moet toch lukken
f5 doe dusquote:Op maandag 17 februari 2014 08:57 schreef martend het volgende:
[..]
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveer
(Ik logde net in en zag het stempeltje verschijnen)
Waarom ze niet van die blikken shag kopen, is mij een raadsel.quote:
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elitequote:Op maandag 17 februari 2014 08:57 schreef martend het volgende:
[..]
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveer
(Ik logde net in en zag het stempeltje verschijnen)
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elite
Ja, en als je de eerste maand niet gekeken hebt word je nooit meer elitequote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elite
Dat ja....of je moet streams altijd aan latenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja, en als je de eerste maand niet gekeken hebt word je nooit meer elite
Dat helpt/werkt niet (meer). Ze werken nu met een Token die verloopt.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ja....of je moet streams altijd aan laten
Ja daar begon ik laatst mee, word je sochtends wakker met sessie verlopenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ja....of je moet streams altijd aan laten
Moggulquote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
goeiesmèrgus.
zo zo.elite dus. ik ben eenvoudig voetvolk. proletariër. verschoppenen verwerpt uw ketenen. een rode dageraad zal gloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |