quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jy en grid popping da bottles
Nasty fucking eierdooier in je dreads verwevenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed goed, squirt maar een keer over mijn hoofd.
En jouw liefdessappen zijn zo veel fijner?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nasty fucking eierdooier in je dreads verweven
Ik kan niet squirten op commando.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed goed, squirt maar een keer over mijn hoofd.
Zoet als een lente vol rozen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En jouw liefdessappen zijn zo veel fijner?
jammer dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet squirten op commando.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet squirten op commando.
kloptquote:
Ga eens weg met je vagina.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga eens weg met je vaginavrees ofzo.
Ik vind honden chill, aaien etc kk vet, maar hondsdolle honden die je tetanus geven, no ty.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga eens weg met je vaginavrees ofzo.
haaaaaaaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vind honden chill, aaien etc kk vet, maar hondsdolle honden die je tetanus geven, no ty.
Wat moet je dan met Mur hè, dan heeft hij dat ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vind honden chill, aaien etc kk vet, maar hondsdolle honden die je tetanus geven, no ty.
Ben al jaren resistent tegen alles.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet je dan met Mur hè, dan heeft hij dat ook.
wow, openbaring dit ;squote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet je dan met Mur hè, dan heeft hij dat ook.
Ja wat. Vind het gewoon leuk als hij weer lekker aan het irriteren is enzo.quote:
wij zijn niet goed genoeg voor jequote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat. Vind het gewoon leuk als hij weer lekker aan het irriteren is enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |