Terechte klacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen die denken dat ze geen biljartcursus nodig hebbenonkruid van de samenleving
ik welquote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
niemand geeft om jouw voetbalverhaaltjes.
Mensen die nog in discussie gaan met kingtoppie.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef Murdera het volgende:
SEX / Grenzen aanranding/verleiden
Dit topic![]()
Wauw.
de moeite van het lezen waard?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die nog in discussie gaan met kingtoppie.
Niet echt. Tenzij je niets beters te doen hebt, zoals ik.quote:
Lastig.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet echt. Tenzij je niets beters te doen hebt, zoals ik.
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lastig.
http://derelictcomic.com/?strip_id=0
je kan naar de huishoudbeurs gaan?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.quote:
Ga je mee?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan naar de huishoudbeurs gaan?
Jij leek me niet het uitkering typequote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Mijn weekend begint op maandag.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij leek me niet het uitkering type
En, wat heb je allemaal mee naar huis genomen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet nodig. vorig jaar vergaten de mensen hun tassen samples ook in de trein
vorig jaar was iemand een tas etenswaren (gelukkig niks wat in de koeling moest) vergetenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En, wat heb je allemaal mee naar huis genomen?
diezelfde avond heb je natuurlijk het bewijsmateriaal laten verdwijnenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Murdera het volgende:
Ik heb wel eens een tasje met een vers bakje paddo's en een stuk of 15 pillen gevonden
"Ja hallo, ik heb mijn brood en gedroogde salami in de trein laten liggen, hebben jullie die gevonden?"quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vorig jaar was iemand een tas etenswaren (gelukkig niks wat in de koeling moest) vergetendie ging dus met mij mee naar huis (bederfelijke waren mogen niet als gevonden goed ingeleverd worden)
Geloof ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Murdera het volgende:
Ik heb wel eens een tasje met een vers bakje paddo's en een stuk of 15 pillen gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |