SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij komt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Regel de volgende meet bij ülkücüler söleni, sylvesterrr reis.
Wat te denken van hun stemvee...quote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kafayi yemisler, alle nooddeuren openen
Sowieso camera meenemen als je op hadj gaat en dan nog politiek durven voeren. Iyi niyetle cikmislar.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat te denken van hun stemvee...
[ afbeelding ]
Een beetje reclame maken voor deze zakkenvullers in nota bene de Masjid al-Haram i.p.v. bezig te zijn met het redden van hun eigen ziel.Hiç Allah korkusu yok.
Doe eens lief.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ga ik bitchy overkomen, maar iemand die eerder naar dit soort bijeenkomsten is geweest of een beetje weet wat een ulkucu/turkcu/turanci inhoud zou met een blik op de poster wel moeten snappen waar het over gaat. En ik neem aan dat jij dat ook wist aangezien je zelf een ulkucu hebt uitgenodigd of hebt getipt over dit event.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso camera meenemen als je op hadj gaat en dan nog politiek durven voeren. Iyi niyetle cikmislar.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef xminator het volgende:
Syll, toen ik de foto's zag leek het er anders best aardig op dat jij je aan het vermaken was daarginds.
Hmmkkeeeyy.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe eens lief.![]()
Zijn ülkücü, türkçü en turanci hetzelfde? Ik weet namelijk alleen wat ülkücü (ongeveer) betekent, de twee andere woorden ken ik niet (ik weet nog steeds niet wat turan betekent).
Ja, uiteraard verwachtte ik wel iets van nationalisme. Zo gek ben ik ook weer niet. Zo erg had ik het echter niet verwacht. Had ik wel kunnen weten als ik Gökhan Tekin en Ali Kinik had gegoogled.
Die ene ülkücü had ik voor de gein getipt. Backfire.![]()
De TT.![]()
![]()
Volgende week zondag in Amsterdam.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Derde keer is scheepsrecht.Als het ditmaal op een gunstige tijd is, ga ik proberen te komen.
jajajajajaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Derde keer is scheepsrecht.Als het ditmaal op een gunstige tijd is, ga ik proberen te komen.
Inderdaad, cahillik kent geen links of rechts.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Cahillik.
Jammer genoeg te veel in TR. Binnen alle groeperingen.
Bula bula Konya'yi mi buldun be?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet volgende week onderzoeksvoorstel inleveren, plus een andere deadline. Lijkt me dus geen goed plan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgende week zondag in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |