VIa tweakers kun je vast wel wat krijgen nog voor 150 euroquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
R.I.P Laptop
Mocht het zo zijn dat die het echt niet meer gaat doen (enige hoop is als hij straks volledig leeg is) dan ben ik ook tot eind Mei weg van hier
Da's wel kut brahquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
R.I.P Laptop
Mocht het zo zijn dat die het echt niet meer gaat doen (enige hoop is als hij straks volledig leeg is) dan ben ik ook tot eind Mei weg van hier
Hmm ik heb net laptop meerdere keren herstart, ik heb de oplader al meerdere keren uit de laptop gehaald en de stekker eruitquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Keertje stroom plus accu eruit. Even eruit laten en dan kijken of ie hetzelfde doet.
Ik wil niet weer een 2dehands laptop.. Ik wil nu wel een keer een nieuwe. Heb alleen maar 2dehands pc's gehad in mijn levenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
VIa tweakers kun je vast wel wat krijgen nog voor 150 euro!
Ik heb jaren geleden een dual core laptoppie op de kop getikt met een full hd scherm voor 185 euro.. dus dat moet zeker lukken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
VIa tweakers kun je vast wel wat krijgen nog voor 150 euro!
Maar als jij tot mei niet meer zou posten dan is stoners compleet uitgestorven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik heb net laptop meerdere keren herstart, ik heb de oplader al meerdere keren uit de laptop gehaald en de stekker eruit
[..]
Ik wil niet weer een 2dehands laptop.. Ik wil nu wel een keer een nieuwe. Heb alleen maar 2dehands pc's gehad in mijn leven
Jawel maar die gaan of zeggen dat plugin van mijn laptop zelf dood is of ze willen dat ik een nieuwe oplader haal en dat laatste doe ik niet. Mijn laptop heeft me ooit 70 euro gekost, is nu geen cent meer waard en ik ga er ook geen euro aanbestedenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's wel kut brahKen je geen computernerd?
Ik ga geen geld aan dit ding bestedenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een dual core laptoppie op de kop getikt met een full hd scherm voor 185 euro.. dus dat moet zeker lukken.
Anders een dockingstation kopen of naar een repareerturk die er een nieuw laadkutje in zet voor je.
Dat snap ik, maar zo'n plug + het monteren van is tientjeswerk, geen tientallen. Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben though.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga geen geld aan dit ding bestedenHij is me te oud, te traag etc.
10 euro is me al teveel geld voor deze laptopquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zo'n plug + het monteren van is tientjeswerk, geen tientallen. Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben though.
Ik = blij met m'n i5 monster desktop
Ik zou voor die 3 maanden laptoploosheid echt wel ff een paar euro betalen voor een nieuwe oplader thoughquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar die gaan of zeggen dat plugin van mijn laptop zelf dood is of ze willen dat ik een nieuwe oplader haal en dat laatste doe ik niet. Mijn laptop heeft me ooit 70 euro gekost, is nu geen cent meer waard en ik ga er ook geen euro aanbesteden
Omdat anders 3 maanden geen contact met de buitenwereldquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10 euro is me al teveel geld voor deze laptopLaptop zelf is nog geen 10 euro waard, waarom zou ik er dan meer aan besteden?
Ik niet. Is mijn laptop simpelweg niet waard. Kijk ik nog liever naar een tweedehands tablet voor die drie maandenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou voor die 3 maanden laptoploosheid echt wel ff een paar euro betalen voor een nieuwe oplader thoughhehehe
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat anders 3 maanden geen contact met de buitenwereld
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Kijk ik nog liever naar een tweedehands tablet voor die drie maanden
Ik moet komende maand ook even zuinig aandoen. Huishoudbeurs, fiets overgekocht vandaag, rekeningen van Univé etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:31 schreef Moira. het volgende:
Kun je dan niet net zo goed gelijk iets nieuws kopen? Of heb je daar nu nog geen geld voor?
Aight aight. Altijd irritant als er iets kapot gaat waar je dan een smak geld voor moet betalenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet komende maand ook even zuinig aandoen. Huishoudbeurs, fiets overgekocht vandaag, rekeningen van Univé etc.
Echt dat wil ik zo graag maar ik heb een beetje hoop dat hij wilt laden als die volledig leeg isquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk dat jij met een grote moker die laptop naar de tering moet helpen. Ik voel enige frustratie jegens het apparaat.
Anders kan je de accu nog ff in de vriezer leggen, mits het een lithium ion is. Dat wil nog wel 's helpen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt dat wil ik zo graag maar ik heb een beetje hoop dat hij wilt laden als die volledig leeg is
Jepquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight. Altijd irritant als er iets kapot gaat waar je dan een smak geld voor moet betalen
Deze week ook maar eens de loodgieter bellen voor onze wasmachine want ik ben er wel klaar mee om elke keer te moeten dweilen als ik een was wil draaien
Aight. Mijn laptop is niks mis mee iigquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef FL_Freak het volgende:
Acer
Aids die dingen. Kan het weten heb op het repair center gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |