Gooi olie op het vuur, voor die haters gaan we vlammen: hoor die young stunna rammenquote:
Net terug uit Zweden dus ff bijkomen komende dagenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand nog leuke plannen deze week?
Oh ja jij was daar heen he. Leuk gehad?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef Uncle het volgende:
[..]
Net terug uit Zweden dus ff bijkomen komende dagen![]()
Weer ouderwetse sneeuwstorm tijdens de wedstrijd![]()
[ afbeelding ]
Werken.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja was gaaf, gezellig, koud, foto, party, allesquote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja jij was daar heen he. Leuk gehad?
Kijk weer een weekend welbesteed.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja was gaaf, gezellig, koud, foto, party, alles
vind het eigenlijk helemaal niet erg. Ik heb alleen zo hekel aan het vroeg opstaan.quote:
Mja dat valt hier wel mee. Opstaan, douchen, hond uitlaten, ontbijten en dan stort ik achter mijn bureau (annex eetkamertafel)quote:Op zondag 16 februari 2014 22:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vind het eigenlijk helemaal niet erg. Ik heb alleen zo hekel aan het vroeg opstaan.
Gear kopen. Misschien...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat dinsdag. Dat is eigenlijk mijn maandag haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gear kopen. Misschien...
Statief, ball head en fluid head. Plus zit ik tegen de Sigma 17-50mm 2.8 te hikken. (heb lichtsterkte wel eens nodig en met filmen is constante diafragma handig).
Kost alleen wel geld.
Maar eerst maandag doorkomen. Ik haat maandagen![]()
Vanwege werk o.i.d.?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat dinsdag. Dat is eigenlijk mijn maandag haha.
quote:Leuke spullen ben je van plan om te kopen
Das nog best prijzig. Kan ik het eerst gewoon zelf proberen met een kwastje en blaasbalg? Of is dat af te raden?quote:
Kan altijd, ik laat het liever altijd doen. Is een keuzequote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Das nog best prijzig. Kan ik het eerst gewoon zelf proberen met een kwastje en blaasbalg? Of is dat af te raden?
Ik moet me er eerst ook in verdiepen. Kun je de spiegel zo omklappen?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan altijd, ik laat het liever altijd doen. Is een keuze
Mijn vriend werkt ook 3 dagen per week vanuit huis. Maar op dinsdag niet. En ook al wordt er op maandag gewoon gewerkt voelt dat toch anders ^^quote:Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vanwege werk o.i.d.?
Maar ik haat maandagen. Weekend voorbij, grauwe dagen tegenwoordig, lange week in vooruitzicht.
[..]
Je moet dan in het menu de optie 'sensor reinigen' even opzoeken(als je alleen de spiegel opklapt kun je alleen de lamellen van je sluiter reinigen).quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moet me er eerst ook in verdiepen. Kun je de spiegel zo omklappen?
Dat mini-balgje dat ik heb haalt dus niets uitquote:
Sluitertijd van een seconde pakken en bewegen boven dat velletje papier.quote:
- Diafragma zo klein mogelijk (kleine opening, groot getal). Dan wordt de eventueel aanwezige stof nog beter zichtbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sluitertijd van een seconde pakken en bewegen boven dat velletje papier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |