Als het een blokkade is in zijn leven die hij niet durft te breken is het heel logisch dat het veel met em doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
Gewoon doen wat goed voelt, als je je er niet goed bij voelt om random chicks te zoenen en rond te neuken, inderdaad vooral niet doen, komt er een moment dat je denkt, ach waarom niet, laat je vooral niet tegenhouden. Wat je ook doet, ga jezelf niet zitten vergelijken met door met hormonen opgepompte leeftijdsgenootjes die alles doen wat ze te pakken kunnen krijgen. Jij bent blijkbaar niet zoals zij, is niks raars mee, er zijn genoeg anderen net als jij (zeker als je kijkt naar net wat oudere jongens).
Ik vind het wel bijzonder dat het je zo veel doet dat je nog niet gezoend hebt, het is namelijk echt niet zo'n big deal en het moment dat het gebeurt ben je niet plotseling een ander persoon en heb je ook niet een life changing ervaring meegemaakt...
Ben het hiermee eens, alleen zijn er wel degelijk personen op die leeftijd die graag een vast iemand zouden willen tegenkomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
Stel je komt d'r tegen. En je gaat af omdat je nog nooit speeksel hebt uitgewisseld met een meisje. Dan loopt ze weg. Had eenvoudig kunnen worden voorkomen door elke gelegenheid die je hebt aan te grijpen om te oefenen.Op je 18de moet je niet denken die ene persoon tegen te komen, want die is er op die leeftijd ook niet mee bezig, net als je vrienden. Neem het leven niet zo serieus.
Wat voor verwachtingen?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef Spacedonkey het volgende:
Wat me vaak overkomt is: Ik leer een leuk meisje kennen, ik begin haar leuk te vinden, en heb er meteen hoge verwachtingen van.
Waar gaat het precies mis?quote:Dan loopt het mis, en ik blijf achter met een kut gevoel, om me dan vervolgens een week depri te voelen.
Waarom voel je je er niet goed bij? Wat mis je?quote:Heb meerdere keren gehad dat ik zover was om een meisje te zoenen, maar dan weg loopt omdat ik me er niet goed bij voel.
Duidelijker zijn.quote:Wat moet ik doen?
Aan principes denk ik.quote:
Trouw aan wie?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef Spacedonkey het volgende:
Ik kan wel scoren, maar ik wil het niet. Waarom? Ik ben serieus en trouw.
Maak een keuze.quote:Wat moet ik doen?
Je moet wel onthouden dat mensen op een relatief jonge leeftijd niet altijd beginnen met seks, dit komt meestal pas in de relatie zelf. Spreek uit ervaring omdat ik zelf (nog) in dat soort relaties zit. Op latere leeftijd met meer ervaring heeft men eerder seks voor er daadwerkelijk een relatie is.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Je maakt het veel te zwaar. Je kunt niet met een serieuze relatie beginnen. Je begint met zoenen en neuken, en dan blijkt het na een maand of 3 serieus te zijn of niet. Als je nou de oppervlakkige meisjes die alleen maar voor een keertje willen eruit wil filteren dan is dat een kwestie van die meisjes inschatten, en het vervolg over die avond heen tillen. Dus iets afspreken voor een week later of zo. Maar ook serieuze relaties beginnen wel eens op een 'wat goed is komt snel' manier. Maar eigenlijk beginnen ze, sinds de jaren 50, altijd met het luchtige, het flirten, het zoenen en de seks. Als je dat deel van het spel niet aandurft begint er helemaal niks, dus ook niks serieus.
Dat is waar ja. Ik vergeet dat nog wel eens, want met dat in het rond zoenen zonder seks heb ik sowieso nooit meegedaan. Zoenen is voorspel.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Je moet wel onthouden dat mensen op een relatief jonge leeftijd niet altijd beginnen met seks, dit komt meestal pas in de relatie zelf. Spreek uit ervaring omdat ik zelf (nog) in dat soort relaties zit. Op latere leeftijd met meer ervaring heeft men eerder seks voor er daadwerkelijk een relatie is.
Dat laatste inderdaad. Het lijkt me ook vreemd dat je iemand zou zoenen waar je absoluut zeker van weet dat je nooit seks met hem/haar zou willen. Zonder seks ben je vrienden, en zonder 'goede seks' word je dat ook al snel.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is waar ja. Ik vergeet dat nog wel eens, want met dat in het rond zoenen zonder seks heb ik sowieso nooit meegedaan. Zoenen is voorspel. Maar dat doet er niet aan af dat ook serieuze relaties met zoenen beginnen. Serieuze relaties draaien ook om seks, dat je dat hebt of gaat hebben is immers wat het tot relatie maakt.
Of die mensen zoenen gewoon heel slecht natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Het lijkt me ook vreemd dat je iemand zou zoenen waar je absoluut zeker van weet dat je nooit seks met hem/haar zou willen. Zonder seks ben je vrienden, en zonder 'goede seks' word je dat ook al snel.
De kans dat je iemand tegen komt waarvan je de rest van je leven mee samen blijft is nihil. Je leert jezelf kennen door partners en dingen die ze doen bij jou en jij bij hun. Je gaat op ontdekking en leert nieuwe dingen die je lekker vind en je leert dingen die je absoluut niet lekker vind.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef Spacedonkey het volgende:
Goedenavond.
Ik ben een jongen van 18 jaar, en zit ergens mee: Ik ben nog Groentje en Maagd.
Ik heb een hele leuke vrienden groep, en het is een groot feest als we uitgaan in discotheken en clubs. Mijn vrienden scoren altijd, alleen ik nooit, dit ligt ook grotendeels aan mezelf.
Ik kan wel scoren, maar ik wil het niet. Waarom? Ik ben serieus en trouw. Mijn vrienden zeggen altijd: Waarom pak jij nou niet eens dat ene lekkere meisje?. Ik heb hier meestal geen zin in, omdat ik liever gewoon een serieuze relatie begin met iemand, in plaats dat ik ieder meisje zoen en neuk die ik tegenkom, en daar later spijt van krijg. Wat me vaak overkomt is: Ik leer een leuk meisje kennen, ik begin haar leuk te vinden, en heb er meteen hoge verwachtingen van. Dan loopt het mis, en ik blijf achter met een kut gevoel, om me dan vervolgens een week depri te voelen.
Heb meerdere keren gehad dat ik zover was om een meisje te zoenen, maar dan weg loopt omdat ik me er niet goed bij voel.
Aan de ene kant wordt ik er doodongelukkig van dat ik nog nooit gezoend heb. Aan de andere kant heb ik zoiets van: krijg ik daar later spijt van.
Als ik er spijt van krijg, ben ik alsnog doodongelukkig.
Wat moet ik doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |