abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136790856
Goedenavond.

Ik ben een jongen van 18 jaar, en zit ergens mee: Ik ben nog Groentje en Maagd.

Ik heb een hele leuke vrienden groep, en het is een groot feest als we uitgaan in discotheken en clubs. Mijn vrienden scoren altijd, alleen ik nooit, dit ligt ook grotendeels aan mezelf.

Ik kan wel scoren, maar ik wil het niet. Waarom? Ik ben serieus en trouw. Mijn vrienden zeggen altijd: Waarom pak jij nou niet eens dat ene lekkere meisje?. Ik heb hier meestal geen zin in, omdat ik liever gewoon een serieuze relatie begin met iemand, in plaats dat ik ieder meisje zoen en neuk die ik tegenkom, en daar later spijt van krijg. Wat me vaak overkomt is: Ik leer een leuk meisje kennen, ik begin haar leuk te vinden, en heb er meteen hoge verwachtingen van. Dan loopt het mis, en ik blijf achter met een kut gevoel, om me dan vervolgens een week depri te voelen.

Heb meerdere keren gehad dat ik zover was om een meisje te zoenen, maar dan weg loopt omdat ik me er niet goed bij voel.

Aan de ene kant wordt ik er doodongelukkig van dat ik nog nooit gezoend heb. Aan de andere kant heb ik zoiets van: krijg ik daar later spijt van.
Als ik er spijt van krijg, ben ik alsnog doodongelukkig.

Wat moet ik doen?
Zuipen en Blowen: Dat neemt je zorgen weg.
pi_136791001
Gewoon wachten tot je iemand tegenkomt. Ik kwam voor het eerst een 'liefde' tegen op mijn achttiende. Ze is nu mijn ex - gelukkig - want achteraf was de relatie niets, maar op dat moment was het leuk. Ik ben blij dat ik er niet op los ben gegaan, aangezien mijn huidige vriendin dit waardeert. Ja oké, ik heb zat meiden gezoend voor haar, maar dit waren toch allemaal meiden waar ik mee bezig was en niet zomaar meiden in de discotheek.
pi_136791146
Klinkt als een hoop bullshit.

Als jij nou gewoon doet wat jij wilt, als je een meisje interessant eruit vindt zien, ga eens met haar praten...

Dat gevoel is er, dat niet opvolgen zorgt er alleen maar voor dat je geen enkele vorm van relatie gaat krijgen.
Rustig aan.
  zondag 16 februari 2014 @ 21:51:15 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_136791836
Stel je komt d'r tegen. En je gaat af omdat je nog nooit speeksel hebt uitgewisseld met een meisje. Dan loopt ze weg. Had eenvoudig kunnen worden voorkomen door elke gelegenheid die je hebt aan te grijpen om te oefenen.

Op je 18de moet je niet denken die ene persoon tegen te komen, want die is er op die leeftijd ook niet mee bezig, net als je vrienden. Neem het leven niet zo serieus.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_136792072
Gewoon doen wat goed voelt, als je je er niet goed bij voelt om random chicks te zoenen en rond te neuken, inderdaad vooral niet doen, komt er een moment dat je denkt, ach waarom niet, laat je vooral niet tegenhouden. Wat je ook doet, ga jezelf niet zitten vergelijken met door met hormonen opgepompte leeftijdsgenootjes die alles doen wat ze te pakken kunnen krijgen. Jij bent blijkbaar niet zoals zij, is niks raars mee, er zijn genoeg anderen net als jij (zeker als je kijkt naar net wat oudere jongens).

Ik vind het wel bijzonder dat het je zo veel doet dat je nog niet gezoend hebt, het is namelijk echt niet zo'n big deal en het moment dat het gebeurt ben je niet plotseling een ander persoon en heb je ook niet een life changing ervaring meegemaakt...
pi_136792279
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
Gewoon doen wat goed voelt, als je je er niet goed bij voelt om random chicks te zoenen en rond te neuken, inderdaad vooral niet doen, komt er een moment dat je denkt, ach waarom niet, laat je vooral niet tegenhouden. Wat je ook doet, ga jezelf niet zitten vergelijken met door met hormonen opgepompte leeftijdsgenootjes die alles doen wat ze te pakken kunnen krijgen. Jij bent blijkbaar niet zoals zij, is niks raars mee, er zijn genoeg anderen net als jij (zeker als je kijkt naar net wat oudere jongens).

Ik vind het wel bijzonder dat het je zo veel doet dat je nog niet gezoend hebt, het is namelijk echt niet zo'n big deal en het moment dat het gebeurt ben je niet plotseling een ander persoon en heb je ook niet een life changing ervaring meegemaakt...
Als het een blokkade is in zijn leven die hij niet durft te breken is het heel logisch dat het veel met em doet.
Uit jezelf TS fuck de comfort zone.
Rustig aan.
pi_136792548
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
Stel je komt d'r tegen. En je gaat af omdat je nog nooit speeksel hebt uitgewisseld met een meisje. Dan loopt ze weg. Had eenvoudig kunnen worden voorkomen door elke gelegenheid die je hebt aan te grijpen om te oefenen.Op je 18de moet je niet denken die ene persoon tegen te komen, want die is er op die leeftijd ook niet mee bezig, net als je vrienden. Neem het leven niet zo serieus.
Ben het hiermee eens, alleen zijn er wel degelijk personen op die leeftijd die graag een vast iemand zouden willen tegenkomen.
pi_136792576
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef Spacedonkey het volgende:
Wat me vaak overkomt is: Ik leer een leuk meisje kennen, ik begin haar leuk te vinden, en heb er meteen hoge verwachtingen van.
Wat voor verwachtingen?

quote:
Dan loopt het mis, en ik blijf achter met een kut gevoel, om me dan vervolgens een week depri te voelen.
Waar gaat het precies mis?

quote:
Heb meerdere keren gehad dat ik zover was om een meisje te zoenen, maar dan weg loopt omdat ik me er niet goed bij voel.
Waarom voel je je er niet goed bij? Wat mis je?

quote:
Wat moet ik doen?
Duidelijker zijn.

Snap sowieso niet wat je met "te trouw" bedoelt in deze context.
pi_136793803
Te trouw? Trouw aan wie?
pi_136795616
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Te trouw? Trouw aan wie?
Aan principes denk ik.

Overigens als je wacht op "love at first sight" en dus nooit voor dat moment seks zult hebben of zal zoenen, dan verwacht ik dat die maagdelijkheid nog wel tig jaren zal blijven. Je zit vast in het romantische denken. Liefde komt niet altijd als eerste, zonder dat je intiem met elkaar geweest bent.
pi_136798488
quote:
Ik kan wel scoren, maar ik wil het niet. Waarom? Ik ben serieus en trouw.
Trouw aan wie?
quote:
Wat moet ik doen?
Maak een keuze.
Wil je op korte termijn neuken? Doe dat dan gewoon en zet je over je principes heen.
Wil je je aan je principes houden? Ga dan op zoek naar een serieus en trouw meisje om een relatie mee te beginnen.

En denk eens na over hoe je jezelf en je keuzes presenteert.
Sloof je je uit voor een meisje om als je de buit bijna binnen hebt 'terug te krabbelen' omdat je 'toch niet durft'?
Of stel je je wat 'onafhankelijker' op en maak je duidelijk dat je prioriteiten ergens anders liggen?

En wat voor meisjes benader je?
Breezersletjes in discotheken hebben minder waardering voor serieuze en trouwe jongens.

[ Bericht 22% gewijzigd door jeroen25 op 17-02-2014 00:09:20 ]
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_136800820
Heb ook met alles gewacht omdat ik geen zin had om ergens spijt van te krijgen of wat dan ook, en ben er erg blij mee dat ik heb gewacht en woon nu heerlijk samen... Top :)
pi_136800821
Het begint met zoenen altijd, en als je geluk hebt dan nog meer...
De aanhouder wint, dus doorzetten jongen!
Als een meisje je wilt zoenen, en jij loopt weg, dan is het einde oefening.
Ik zou me dan ook beledigd voelen.
Heb jullie allebei tijd en aandacht aan elkaar geschonken voor niets.
  maandag 17 februari 2014 @ 05:02:40 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136800832
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Cockwhale het volgende:
Aan principes denk ik.
Je bent alleen trouw aan je hand.
Ik ga naar huis.
pi_136803137
Maar waarom zou je eigenlijk spijt moeten krijgen van zoenen of seks voordat je een serieuze relatie hebt gehad?
pi_136805550
Je maakt het veel te zwaar. Je kunt niet met een serieuze relatie beginnen. Je begint met zoenen en neuken, en dan blijkt het na een maand of 3 serieus te zijn of niet.

Als je nou de oppervlakkige meisjes die alleen maar voor een keertje willen eruit wil filteren dan is dat een kwestie van die meisjes inschatten, en het vervolg over die avond heen tillen. Dus iets afspreken voor een week later of zo. Maar ook serieuze relaties beginnen wel eens op een 'wat goed is komt snel' manier. Maar eigenlijk beginnen ze, sinds de jaren 50, altijd met het luchtige, het flirten, het zoenen en de seks. Als je dat deel van het spel niet aandurft begint er helemaal niks, dus ook niks serieus.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_136806067
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Je maakt het veel te zwaar. Je kunt niet met een serieuze relatie beginnen. Je begint met zoenen en neuken, en dan blijkt het na een maand of 3 serieus te zijn of niet. Als je nou de oppervlakkige meisjes die alleen maar voor een keertje willen eruit wil filteren dan is dat een kwestie van die meisjes inschatten, en het vervolg over die avond heen tillen. Dus iets afspreken voor een week later of zo. Maar ook serieuze relaties beginnen wel eens op een 'wat goed is komt snel' manier. Maar eigenlijk beginnen ze, sinds de jaren 50, altijd met het luchtige, het flirten, het zoenen en de seks. Als je dat deel van het spel niet aandurft begint er helemaal niks, dus ook niks serieus.
Je moet wel onthouden dat mensen op een relatief jonge leeftijd niet altijd beginnen met seks, dit komt meestal pas in de relatie zelf. Spreek uit ervaring omdat ik zelf (nog) in dat soort relaties zit. Op latere leeftijd met meer ervaring heeft men eerder seks voor er daadwerkelijk een relatie is.
pi_136806353
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Je moet wel onthouden dat mensen op een relatief jonge leeftijd niet altijd beginnen met seks, dit komt meestal pas in de relatie zelf. Spreek uit ervaring omdat ik zelf (nog) in dat soort relaties zit. Op latere leeftijd met meer ervaring heeft men eerder seks voor er daadwerkelijk een relatie is.
Dat is waar ja. Ik vergeet dat nog wel eens, want met dat in het rond zoenen zonder seks heb ik sowieso nooit meegedaan. Zoenen is voorspel.

Maar dat doet er niet aan af dat ook serieuze relaties met zoenen beginnen. Serieuze relaties draaien ook om seks, dat je dat hebt of gaat hebben is immers wat het tot relatie maakt.
pi_136806425
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is waar ja. Ik vergeet dat nog wel eens, want met dat in het rond zoenen zonder seks heb ik sowieso nooit meegedaan. Zoenen is voorspel. Maar dat doet er niet aan af dat ook serieuze relaties met zoenen beginnen. Serieuze relaties draaien ook om seks, dat je dat hebt of gaat hebben is immers wat het tot relatie maakt.
Dat laatste inderdaad. Het lijkt me ook vreemd dat je iemand zou zoenen waar je absoluut zeker van weet dat je nooit seks met hem/haar zou willen. Zonder seks ben je vrienden, en zonder 'goede seks' word je dat ook al snel.
pi_136806458
Je maakt jezelf wijs dat je wel kan maar niet wil.
Het is andersom.
pi_136806722
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad. Het lijkt me ook vreemd dat je iemand zou zoenen waar je absoluut zeker van weet dat je nooit seks met hem/haar zou willen. Zonder seks ben je vrienden, en zonder 'goede seks' word je dat ook al snel.
Of die mensen zoenen gewoon heel slecht natuurlijk.

Maar TS is gewoon niet zo onverschillig als zijn vrienden. Prima. Alleen is het dan daardoor voor hem geen spelletje, zijn inzet is hoger. Maar om te krijgen wat hij wil moet hij het spel wel spelen, alleen met meer vaardigheid en meer lef. Maar vooral aan de laatste ontbreekt het. Hij is bang om gekwetst te worden, maar dat risico hoort er nou eenmaal bij. Je kunt het wel verkleinen, maar je kunt ook niet rugbyen zonder blauwe plekken.
  maandag 17 februari 2014 @ 14:32:34 #22
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_136811501
Gewoon zoenen. Als je dat voor de 1ste keer gedaan hebt, is dat trouwe gevoel gelijk weg. Het is een drempel waar je overheen moet stappen. Succes.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:02:03 #23
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_136823756
quote:
Goedenavond.

Ik ben een jongen van 18 jaar, en zit ergens mee: Ik ben nog Groentje en Maagd.

Ik heb een hele leuke vrienden groep, en het is een groot feest als we uitgaan in discotheken en clubs. Mijn vrienden scoren altijd, alleen ik nooit, dit ligt ook grotendeels aan mezelf.

Ik kan wel scoren, maar ik wil het niet. Waarom? Ik ben serieus en trouw. Mijn vrienden zeggen altijd: Waarom pak jij nou niet eens dat ene lekkere meisje?. Ik heb hier meestal geen zin in, omdat ik liever gewoon een serieuze relatie begin met iemand, in plaats dat ik ieder meisje zoen en neuk die ik tegenkom, en daar later spijt van krijg. Wat me vaak overkomt is: Ik leer een leuk meisje kennen, ik begin haar leuk te vinden, en heb er meteen hoge verwachtingen van. Dan loopt het mis, en ik blijf achter met een kut gevoel, om me dan vervolgens een week depri te voelen.

Aan de ene kant wordt ik er doodongelukkig van dat ik nog nooit gezoend heb. Aan de andere kant heb ik zoiets van: krijg ik daar later spijt van.
Als ik er spijt van krijg, ben ik alsnog doodongelukkig.

Wat moet ik doen?
De kans dat je iemand tegen komt waarvan je de rest van je leven mee samen blijft is nihil. Je leert jezelf kennen door partners en dingen die ze doen bij jou en jij bij hun. Je gaat op ontdekking en leert nieuwe dingen die je lekker vind en je leert dingen die je absoluut niet lekker vind.

Je krijgt behoeftes waaraan je partner niet kan voldoen of wil voldoen. Zo weet je met de tijd steeds beter wat je wil en niet wil. Hier door kan je steeds beter een partner selecteren die een betere mach is.

Just my 2 cents
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_136825867
Je maakt het jezelf heel moeilijk. Misschien onbewust toch nog te spannend dat zoenen? Of vind je het echt zo verwerpelijk dat je er principieel op tegen bent?
Je moet niets doen wat je niet wil en zéker niet omdat je vrienden het je zeggen, maar een keertje proberen kan geen kwaad hoor en het bezoedelt je helemaal niet als je dat denkt. Misschien loopt er uit zo'n kus ook iets moois he, vergeet dat niet. Meisjes zijn minder lichamelijk ingesteld dan de meeste jongens, maar ik ken geen enkel meisje dat niet van zoenen houdt :)
pi_136826124
Cute :)

Misschien als je wel een keer zoent dat je er achter komt dat dat niet zoveel voorstelt. In mijn ogen dan, voor jou kan dat heel anders zijn. Wat seks betreft, in mijn ogen heb je daar groot gelijk in dat je dat niet zomaar met iedereen doet, maar daar zullen de meeste mensen mij weer ongelijk in geven :)

En @zippow, ik hou niet van zoenen, ben wel een meisje! :D ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')