abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137196979
Ik zie het probleem ook niet zo, ik heb jarenlang hardcore geraid en ik heb geen enkele legendary. Tegenwoordig speel ik heel erg casual met aardig wat lange pauzes er tussen, en ben nu wel bezig met die questline, en ja ik vind ook dat er andere legendarys waren die qua quests een heel stuk meer legendary waren, maar daarbij moest je dan ook nog 'ns de juiste class hebben en door je guild gekozen worden.
Nu heeft iedereen en elke class eens 'n kans om een specialer item te krijgen, en ik vind dat echt niet zo'n ramp, helemaal omdat het ook nog 'ns aan het eind van de expansion is. En van Blizzard gezien snap ik het ook goed, uiteindelijk gaat het om zoveel mogelijk mensen tevreden houden, en dat lukt nou eenmaal minder goed als je content hebt die maar voor een kleiner deel beschikbaar is. Dat hebben ze al gefixt met bijvoorbeeld de verschillende raidopties (en tegelijkertijd wat bosses houden die alleen voor hc zijn), en ach, nu doen ze dat ook eens met een legendary.
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:56:16 #152
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_137199833
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:37 schreef Holyme het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo, ik heb jarenlang hardcore geraid en ik heb geen enkele legendary. Tegenwoordig speel ik heel erg casual met aardig wat lange pauzes er tussen, en ben nu wel bezig met die questline, en ja ik vind ook dat er andere legendarys waren die qua quests een heel stuk meer legendary waren, maar daarbij moest je dan ook nog 'ns de juiste class hebben en door je guild gekozen worden.
Nu heeft iedereen en elke class eens 'n kans om een specialer item te krijgen, en ik vind dat echt niet zo'n ramp, helemaal omdat het ook nog 'ns aan het eind van de expansion is. En van Blizzard gezien snap ik het ook goed, uiteindelijk gaat het om zoveel mogelijk mensen tevreden houden, en dat lukt nou eenmaal minder goed als je content hebt die maar voor een kleiner deel beschikbaar is. Dat hebben ze al gefixt met bijvoorbeeld de verschillende raidopties (en tegelijkertijd wat bosses houden die alleen voor hc zijn), en ach, nu doen ze dat ook eens met een legendary.
Iedereen tevreden houden maar wel miljoenen subscribers verliezen.

Elke mongool kan binnen een maand tijd naar 90 levelen en full epic halen.
De lol is er wel een beetje vanaf, Cataclysm heb ik maar even gespeeld en deze kut expension ga ik al helemaal niet meer spelen.

Een 5 man heroic heb je al gedaan in 10 minuten, sky golem mounts WTF? Dat is toch geen wow meer? Fucking robots die tussen allemaal draken en andere mooie mounts rondlopen..

Ik heb echt spijt dat ik kut blizzard nog geld heb gegeven om MoP te kunnen spelen.

En een questline halen voor een legendary :') Een spel moet leuk zijn en questen is net zoals de rest, allemaal gegrind.

Die kut talents ook, vroeger kon je een beetje spelen met je talent tree en hier en daar een puntje neerzetten en nog in andere specialitions je resterende punten neer kwakken, zo had je van alles wat.

Nu is PVP alleen maar STUN STUN STUN en duurt het uren voordat je iemand kapot hebt

Fuck blizzard en fuck wow
pi_137200308
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef Pino0 het volgende:

[..]

De lol is er wel een beetje vanaf, Cataclysm heb ik maar even gespeeld en deze kut expension ga ik al helemaal niet meer spelen.

Een 5 man heroic heb je al gedaan in 10 minuten, sky golem mounts WTF? Dat is toch geen wow meer? Fucking robots die tussen allemaal draken en andere mooie mounts rondlopen..

Ik heb echt spijt dat ik kut blizzard nog geld heb gegeven om MoP te kunnen spelen.

En een questline halen voor een legendary :') Een spel moet leuk zijn en questen is net zoals de rest, allemaal gegrind.

Die kut talents ook, vroeger kon je een beetje spelen met je talent tree en hier en daar een puntje neerzetten en nog in andere specialitions je resterende punten neer kwakken, zo had je van alles wat.

Nu is PVP alleen maar STUN STUN STUN en duurt het uren voordat je iemand kapot hebt

Lucht dat op ja? O+

Als het zo'n kutspel is, waarom neem je dan uberhaubt nog de moeite om je er zo mee bezig te houden dat je dit allemaal komt vertellen :')
pi_137200338
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Je komt over als een bijzonder gefrustreerd mannetje. Misschien verliezen ze zoveel spelers omdat het wat gedateerd aan het worden is? Het is belachelijk om te zeggen dat het komt doordat alles "simpeler" is geworden. Ik ben het eens dat sommige mounts vrij belachelijk zijn en PVP momenteel behoorlijk verneukt, maar het spel is absoluut beter dan 5 jaar terug. Je blijft altijd sentimentele mensen houden in de zin van "vroeger was alles beter", maar ik ben ook een WoW speler vanaf het eerste uur en ben het daar puur qua gameplay en spel ervaring totaal niet mee eens.

EDIT: Daarbij komt geen enkele MMORPG in de buurt van WoW en gaat het ook zelfs nu nog niet overtreffen. Alleen Blizzard zelf zou dat kunnen.
pi_137200572
Had eigenlijk wel een nieuw ras en/of class verwacht in WoD... :'(
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:17:23 #156
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_137200800
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Je komt over als een bijzonder gefrustreerd mannetje. Misschien verliezen ze zoveel spelers omdat het wat gedateerd aan het worden is? Het is belachelijk om te zeggen dat het komt doordat alles "simpeler" is geworden. Ik ben het eens dat sommige mounts vrij belachelijk zijn en PVP momenteel behoorlijk verneukt, maar het spel is absoluut beter dan 5 jaar terug. Je blijft altijd sentimentele mensen houden in de zin van "vroeger was alles beter", maar ik ben ook een WoW speler vanaf het eerste uur en ben het daar puur qua gameplay en spel ervaring totaal niet mee eens.

EDIT: Daarbij komt geen enkele MMORPG in de buurt van WoW en gaat het ook zelfs nu nog niet overtreffen. Alleen Blizzard zelf zou dat kunnen.
Wat is er verbeterd dan?
pi_137203202
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:

Helemaal mee eens _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:48:12 #158
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_137204449
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Wat is er verbeterd dan?
Op technisch vlak is er vooruitgang geboekt, ToT is een goeie raid, Flex is echt een goede toevoeging. Voor de rest voelt alles wat vloeiender aan, maar er is nog steeds veel aan te doen.

Maar qua ervaring en immersie is het wel iets minder aan het worden. Ik vind het nog steeds een beetje meh al die aziatische invloeden en panda's. Hopelijk verandert dit met WoD.

Ondanks alles vind ik het alsnog veel beter dan Cata. Fuck Cata echt waar :')
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:49:45 #159
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_137204516
btw weet iemand wanneer je moet switchen van Arms naar Fury voor Pve? Heb nu ilvl 540
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_137206407
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:48 schreef Martin-Ssempa het volgende:

[..]

Op technisch vlak is er vooruitgang geboekt, ToT is een goeie raid, Flex is echt een goede toevoeging. Voor de rest voelt alles wat vloeiender aan, maar er is nog steeds veel aan te doen.

Maar qua ervaring en immersie is het wel iets minder aan het worden. Ik vind het nog steeds een beetje meh al die aziatische invloeden en panda's. Hopelijk verandert dit met WoD.

Ondanks alles vind ik het alsnog veel beter dan Cata. Fuck Cata echt waar :')
Cata vond ik juist de beste/leukste eraf. :D
pi_137206466
Ik vind MoP echt geweldig _O_ Prachtige verhaallijnen, mooi die Chinese invloeden O+
En Cata vond ik dus ook ruk :D

Ieder z'n ding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137206540
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind MoP echt geweldig _O_ Prachtige verhaallijnen, mooi die Chinese invloeden O+
En Cata vond ik dus ook ruk :D

Ieder z'n ding.
Vashj'ir _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ (met een druid swim form helemaal _O_ trouwens.)
Cata HCs _O_
Blackwing Decent _O_
Bastion of Twilight _O_
pi_137207744
Cata heroics was wel het enige wat goed was aan die hele expansion. Zul'gurub enzo waren ook gewoon tof, donderop met die faceroll dungeons
pi_137208008
Leukste aan Cata was de Lift of Death.. en tanks die de lava in chargen. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_137208077
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:42 schreef Junglebeast het volgende:
Leukste aan Cata was de Lift of Death.. en tanks die de lava in chargen. :)
Zaten ook geweldige (nieuwe) quests bij voor low lvls.
"The day that DeathWing came by"
Garrosh die zijn generaal naar beneden gooit. _O_
pi_137208132
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zaten ook geweldige (nieuwe) quests bij voor low lvls.
"The day that DeathWing came by"
Garrosh die zijn generaal naar beneden gooit. _O_
Ja die revamp van Azeroth is mooi gedaan. Jammer dat de raids een beetje tegenvielen.

Ga weer Outland in met mijn Lockje.. waarschijnlijk ga ik alleen maar dungeons en mijn proffs doen daar.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_137209161
Vind het spel er ook niet slechter op ge worden. Het was vroeger anders. Ik heb Vanilla nog gespeeld en dat blijft wel mijn favoriet omdat ik daarmee het meest heb geraid, en alles echt goed kende. Vanaf Burning Crusade ben ik eigenlijk niet gaan raiden, dus dan voelt het toch anders aan. Maar de resterende dingen ben ik erg over te spreken nog. Pandaria was en is echt een geweldige expansion. LFR Raids vind ik hartstikke handig, omdat ik momenteel niet de tijd heb om echt serieus te raiden in een guid. Natuurlijk waren er vroeger dingen beter, maar er zijn ook zoveel dingen verbetert.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 02:07:39 #168
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137227885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind het spel er ook niet slechter op ge worden. Het was vroeger anders. Ik heb Vanilla nog gespeeld en dat blijft wel mijn favoriet omdat ik daarmee het meest heb geraid, en alles echt goed kende. Vanaf Burning Crusade ben ik eigenlijk niet gaan raiden, dus dan voelt het toch anders aan. Maar de resterende dingen ben ik erg over te spreken nog. Pandaria was en is echt een geweldige expansion. LFR Raids vind ik hartstikke handig, omdat ik momenteel niet de tijd heb om echt serieus te raiden in een guid. Natuurlijk waren er vroeger dingen beter, maar er zijn ook zoveel dingen verbetert.
Vanille was verschrikkelijk man. _O-

Naar de instance lopen op je 60% mount. Waarna de tank dc'd en je een uur zoekt naar een vervanging om vervolgens 10 keer te wipen op trash omdat je niet minstens 3 cc hebt.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 02:11:39 #169
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137227905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Vashj'ir _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ (met een druid swim form helemaal _O_ trouwens.)
Cata HCs _O_
Blackwing Decent _O_
Bastion of Twilight _O_
Firelands was ook top. Alleen die al'akir dungeon was flut eigenlijk. Sinestra _O_ en die drie mannetjes die fuseren. Goeien bazen waren dat.

Maar m'n favorieten zijn toch wel karazhan, ulduar en icc. _O_
pi_137229161
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef TweeGrolsch het volgende:

Vanille was verschrikkelijk man. _O-

Naar de instance lopen op je 60% mount. Waarna de tank dc'd en je een uur zoekt naar een vervanging om vervolgens 10 keer te wipen op trash omdat je niet minstens 3 cc hebt.
Hij herinnert het zich als geweldig omdat toen alles nieuw was en super. Maar dat is dus enorm gekleurd en niet realistisch :D
pi_137229842
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 02:11 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Firelands was ook top. Alleen die al'akir dungeon was flut eigenlijk. Sinestra _O_ en die drie mannetjes die fuseren. Goeien bazen waren dat.

Maar m'n favorieten zijn toch wel karazhan, ulduar en icc. _O_
Throne of four winds toch? Waar die laatste boss echt gigantisch is, grootste van allemaal? Firelands heb ik nooit gespeeld.
pi_137229911
Denk dat dat er veel mee te maken heeft ja, en waar je de leukste herinneringen aan hebt. Voor mij is TBC mede daardoor favo en MoP spreekt me minder aan, maar dat betekent niet dat MoP meteen een slechte expansion is en TBC helemaal geweldig. Ben wel echt zo benieuwd naar WoD, heeft weer een beetje die TBC feel van wat ik tot nu toe heb gezien O+
pi_137230207
Ik vond dat schattige van MoP wel een keer prettig na al dat geweld van Cata en WotLK :7
Ik ben benieuwd hoe ik WoD ga vinden! Heb er wel zin in.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:03:19 #174
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137230473
Ik kijk momenteel het meest uit naar de nieuwe character models en garrisons in WoD. Raids en dungeons zijn leuk, maar dat soort extra's maken het spel wel leuker voor me.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137230480
Ik heb al lekker veel gold opzij gelegd voor die garrisons :Y Zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')