Helemaal mee eens en vooral als je net begint en alles nieuw is dan is het 13 euro zeker waard!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet op een private server gaan en ik kan niet in je portemonnee kijken, maar voor de hoeveelheid lol die ik heb en de tijd di eik aan wow spendeer vind ik het niet duur per maand (wat is het nu, 13 euro per maand?).
Vergeet Recruit a Friend niet als je helemaal opnieuw wilt beginnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef Tokus het volgende:
wat kost zo'n battlechest ook alweer? 10 euro ofzo?
15 dacht ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef Tokus het volgende:
wat kost zo'n battlechest ook alweer? 10 euro ofzo?
Gaat nu wel t/m level 85quote:
Meer balance en meer ally jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je kan nu gratis vanaf Kazzak naar Auchindoun of Grim Batol ook druk en meer balance op de populatie.
Tja, waarom zou je anders op een PVP server gaan als je geen ally wilt?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Meer balance en meer ally ja![]()
En wij zijn ook gratis gegaan vanaf kazzak
waarom zou je als horde naar een pvp server gaan waar meer ally dan horde rondloopt ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je anders op een PVP server gaan als je geen ally wilt?
Ja omdat je wil knokken? Anders kun je toch beter voor een pve server gaan? Ik zeg nergens "meer" maar balans is toch juist leuk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
waarom zou je als horde naar een pvp server gaan waar meer ally dan horde rondloopt ?
Er is maar 1 drukke horde PVE realm (draenor) en heb geen zin in inlog queuesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja omdat je wil knokken? Anders kun je toch beter voor een pve server gaan? Ik zeg nergens "meer" maar balans is toch juist leuk?
BOA, gold inderdaad niet. helaasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Geitenkaas het volgende:
Klopt het trouwens dat je wel alleen items naar een andere server kan sturen en geen gold... of is er een mogelijkheid om ook gold te verzenden
And though heirlooms are the most obvious items to mail from character to character, there are a number of items that fall into the account bound category, including archeology items, Timeless Isle armor tokens, and more. However, you still can't send cash or non account-bound items, so your gold stash is tied to your server.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Geitenkaas het volgende:
Klopt het trouwens dat je wel alleen items naar een andere server kan sturen en geen gold... of is er een mogelijkheid om ook gold te verzenden
Hoe zit dat nu? Aan de ene kant wil ik weer gaan wowen aan de andere kant is het tijd verneuken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vergeet Recruit a Friend niet als je helemaal opnieuw wilt beginnen.
Iemand recruit je en dan kan je samen 3x zo snel levelen als normaal (300% xp). Ook krijg je beiden een portal naar elkaar toe. De recruiter krijgt ook nog eens een maand gratis speeltijd en een leuke mount of pet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef Solo14 het volgende:
Hoe zit dat nu? Aan de ene kant wil ik weer gaan wowen aan de andere kant is het tijd verneuken.
Ik moet overigens opnieuw beginnen, ben mijn oude account kwijt.
Warlock is alleen geen optie voor Night Elves, wel voor Blood Elves, maar dat werkt weer niet als je Alliance wilt spelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:39 schreef Munchlax het volgende:
Kost het jullie veel geld, en moet je persé geld betalen (op privateservers toch niet, en hoe werkt dat?).
Wat raden jullie aan voor noobs, ik nijg naar Night elf en dan warlock
Ik bedoelde ook blood elf (facepalm)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Warlock is alleen geen optie voor Night Elves, wel voor Blood Elves, maar dat werkt weer niet als je Alliance wilt spelen.
Als je perse een Night Elf wilt, dan zou ik voor een Shadow Priest of Mage gaan.
als de servers gelinked zijn kan het sowieso wel. maar ja, dan is het in feite 1 server.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Geitenkaas het volgende:
Ja dat kan. Alleen zijn de rankings voor realm of guild dan niet geldig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Zijn challenge modes te doen crossrealm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |