Dat zijn de mooie getallen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit naar new footage van Warlords of Draenor te kijken op Youtube en het is toch maf: hits van 800-900, crits van 1900, healing van 5000, 1400 xp voor een quest(en ja, dat is een lvl 90)
Klopt, maar zal in het begin wel ff raar zijn als je dat soor cijfers op je beeld zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Nog een schaal omhoog was eigenlijk te gek geworden, dus ik snap het wel
Ik wil ook heel graag zelf nog de CM's doen. Misschien kunnen we samen een keer een groep zoeken?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:55 schreef Denni5 het volgende:
Ah, op die manier.![]()
Ja, de groep vinden is vaak het lastigst.
Dat is altijd het ergste.. Ik wil gewoon een groep die het niet erg vindt om de hele avond bezig te zijn :pquote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef MarkyB het volgende:
Zou ik ook erg leuk vinden. Je moet nu altijd je achievements laten zien die je niet hebt en als je een groepje gevonden hebt dan leaven ze altijd na 1 try.
Je kan er je i.i.g. geen buil aanstoten als je dat bedoelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik heb zin in nieuwe Arena seizoenAlleen nog wapentje nodig van 522 sinds ik een weekje weer ben begonnen.
Disc / Hunter beetje goede combo denken jullie?
http://wow.joystiq.com/20(...)-live-mailing-rules/quote:Op maandag 24 februari 2014 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je nu trouwens BOA naar andere realms sturen? Zo ja hoe werkt dat precies?
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://wow.joystiq.com/20(...)-live-mailing-rules/
Maar je blijft een kuttank hihiquote:Op maandag 24 februari 2014 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
Eindelijk gaat mijn op-sterven-na-dode server mergen.
![]()
Sunstrider and Chromaggus/Shattered Halls/Boulderfist/Daggerspine/Talnivarr/Trollbane/Ahn'Qiraj/Balnazzar/Laughing Skull
In 4 maandjes of zo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 03:02 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wanneer denken jullie dat 6.0 prepatch komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |