handig om van die justicepoints af te komen. daar doe ik verder toch niks mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Als je nog easy rep nodig hebt voor wotlk-factions,die kan je ook kopen voor JP in Dalaran
Horde : http://www.wowhead.com/npc=35495#sells:0+2
Ally: http://www.wowhead.com/npc=35494#sells:0+2
Oh, dat heb ik ook gedaan, zei al meteen, niet al te aardig, dat ie even heel snel z'n mond moest houden of dat ie anders op zoek kon gaan naar een nieuwe maintank (en het mooie is, driekwart van de guild staat achter me, en zou me zo volgen als ik een nieuw team zou beginnenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:55 schreef Denni5 het volgende:
Dat je dan niet gelijk korte metten maakt door die draak op TS of raidchat af te fakkelen.
Het is maar goed dat ik niet meer raid; m'n humeur is er een stuk door verbeterd
moet je in de shop gametime kopen met ideal oid.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:29 schreef Tical2000 het volgende:
Is het niet meer mogelijk om gewoon één maandje aan gametime met Ideal aan te schaffen? Ik wilde Pandaria even uit gaan proberen, maar kan alleen maar kiezen tussen een maandelijkse incasso/gamecard.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:29 schreef Tical2000 het volgende:
Is het niet meer mogelijk om gewoon één maandje aan gametime met Ideal aan te schaffen? Ik wilde Pandaria even uit gaan proberen, maar kan alleen maar kiezen tussen een maandelijkse incasso/gamecard.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:56 schreef Abby79 het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft-game-time
Gearen voor challenge modes? Ik was me er laatst aan het over inlezen en begreep dat gear eigenlijk vrij irrelevant is, en dat het vooral om de gems/enchants gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het gearen voor challenge mode runs en ik weet zeker dat ik al die items die ik wil hebben allemaal ooit al lang heb geloot....en disenchanted
quote:
Als je frostmane alliance speelt dan kan ik je wel wat g doneren. Wat is je naam?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Aha, ben nog redelijk nieuw in WoW. Speel nu level 67 Night Elf Hunter, maar heb overal te weinig geld voor lol, heb mining als profession maar ben te laag level om in mijn eigen level gebied te minen.
Gambitgaming, zou erg fijn zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Als je frostmane alliance speelt dan kan ik je wel wat g doneren. Wat is je naam?
Ten eerste moet je terug naar gebieden met lagere levels om je mining lvl op te krikken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Aha, ben nog redelijk nieuw in WoW. Speel nu level 67 Night Elf Hunter, maar heb overal te weinig geld voor lol, heb mining als profession maar ben te laag level om in mijn eigen level gebied te minen.
Volgens mij zijn op de meeste realms de vendorprijzen van de items hoger dan de waarde van de dusts en shards.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:00 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Ten eerste moet je terug naar gebieden met lagere levels om je mining lvl op te krikken.
Ten tweede: Geld verdienen gaat optimaal via auction house. Verkoop zo veel mogelijk items die je loot. Al die cloths, ores, herbs, BoE armor, etc. die je verkrijgt, zijn waardevol en mensen willen er voor betalen.
Je kunt naast minen een tweede profession hebben. Ik raad je aan om enchanting te levelen, maar dan moet je waarschijnlijk quests/dungeons doen van lvl 15~67 op het moment om armor te verkrijgen van lagere levels. Dat kan ff duren voordat je het omhoog brengt tot jouw optimale level. Maar als je dat eenmaal op jouw niveau hebt, dan kun je wel wat verdienen met het disenchanten van items en de dusts doorverkopen.
OF
Herbalism levelen naast mining. Het lijkt om mining, je hoeft alleen maar planten te plukken + er is synergy tussen beide professions omdat er vaak herbs in de buurt van mining nodes zijn en andersom.
Ja verschilt per realm, maar bij mijn realm worden dusts snel en redelijk prijzig verkocht..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn op de meeste realms de vendorprijzen van de items hoger dan de waarde van de dusts en shards.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:56 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ja verschilt per realm, maar bij mijn realm worden dusts snel en redelijk prijzig verkocht..
Dat is echt het slechtste idee ooit. Als ik iets weet van online community's is dat ze zichzelf niet kunnen modereren. Kijk alleen maar naar de FP hierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:21 schreef Junglebeast het volgende:
Ik kwam deze blog tegen op WoW Insider - http://wow.joystiq.com/20...ed-wow-still-doesnt-have/
5. Een soort van moderatie of fame systeem van spelers. Zo zie je gelijk wie een etter is en wie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |