Dan kan je al helemaal fluiten naar je beetje liefdequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, de mods weten nu ondertussen wel hoe ik over ze denk en dat ga ik maar niet herhalen
Welke FOK!ker rate de kleding van alle andere FOK!kers?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan kan je al helemaal fluiten naar je beetje liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Is goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan kan je al helemaal fluiten naar je beetje liefde
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Welke FOK!ker rate de kleding van alle andere FOK!kers?Welke tor is een modera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe was beter. eerlijk is eerlijk. Tevens leuk topje dat je aan hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Oh?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, de mods weten nu ondertussen wel hoe ik over ze denk en dat ga ik maar niet herhalen
Meent ze niet over jou!quote:
Ze vindt jou stiekem lief, heb ik gehoordquote:
Tja, er zitten hier vast ook wel normale modsquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Meent ze niet over jou!
Ze fopt je maar.
Je bent wel erg optimistisch, dat siert je.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tja, er zitten hier vast ook wel normale mods
Fijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je bent wel erg optimistisch, dat siert je.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tevens leuk topje dat je aan hebt.
Ik ben een mode rater toch jongen.quote:
Kut, dat had ik niet doorquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben een mode rater toch jongen.
Maakt niet uitquote:
Verdomme, waarom hack je mijn laptopcamera nou weer?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Jouw sokken kleuren trouwens erg mooi bij de rest van je outfit vandaag
Had je hem maar af moeten plakken ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, waarom hack je mijn laptopcamera nou weer?
Ik ga hem nu onder kwakkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Had je hem maar af moeten plakken ja.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel mooi voor ts, want die was op zoek naar liefde
Iedereen heeft toch een beetje liefde nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel mooi voor ts, want die was op zoek naar liefde
True. Nou, hier danquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een beetje liefde nodig
Dank je wel hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niet doorvertellen, want dan willen ze allemaal wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |