abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136785170
Je ziet tegenwoordig meerdere datingsites die zogenaamd voor hoger opgeleiden zijn. Nu vraag ik mij af hoe de mensen op Fok! daarover denken. Is het opleidingsniveau nu wel echt belangrijk in de liefde en relaties?

Poll: Is het opleidingsniveau belangrijk in het aangaan van relati
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Een poll toegevoegd voor wat meer overzicht. Zouden jullie ook je antwoord toe kunnen lichten? alvast bedankt.

Ik zelf vind het niet zo belangrijk, uiterlijk daarentegen wel. Zelf volg ik een mbo opleiding en ga regelmatig uit. Als ik een meisje hossel komt het onderwerp opleiding vaak aan bod. Ik heb het nog niet meegemaakt dat iemand mij afkeurde om mijn opleiding.
pi_136785441
Opleidingsniveau vind ik niet heel relevant, intelligentie wel. Wil toch wel een beetje op hetzelfde niveau zitten als m'n partner, anders kun je nooit een fatsoenlijk, inhoudelijk gesprek voeren en krijg je een relatie die alleen maar bestaat omwille van seks.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:04:41 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136785580
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Opleidingsniveau vind ik niet heel relevant, intelligentie wel. Wil toch wel een beetje op hetzelfde niveau zitten als m'n partner, anders kun je nooit een fatsoenlijk, inhoudelijk gesprek voeren en krijg je een relatie die alleen maar bestaat omwille van seks.
Precies dit, is wat ik wilde zeggen.
Fuck the EBU.
pi_136785663
quote:
Goed punt. Nu ben ik toch benieuwd naar die mensen die ja gestemd hebben.
pi_136785964
quote:
Dat dus. En dat is toch het meest eenvoudig aan te tonen door opleidingsniveau, zeker als het om datingsites gaat. Dus ik snap heel goed dat die sites er zijn. Daarom op 'ja' gestemd.
pi_136786115
Hadden we hier niet vorige week nog een topic over?
Ja doei.
pi_136786203
Nee dat is niet belangrijk.
Ура для россии
pi_136786273
quote:
5s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Bekant elke week.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136786290
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:16 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat dus. En dat is toch het meest eenvoudig aan te tonen door opleidingsniveau, zeker als het om datingsites gaat. Dus ik snap heel goed dat die sites er zijn. Daarom op 'ja' gestemd.
Kom op :') 5 minuten (en dan ben ik kwistig met mn tijd) is voldoende om een beetje een inschatting te maken.

Ik denk dat het eerder een stap in de verkeerde richting is. Enorm veel hoogopgeleide mensen leiden aan chronische zelfoverschatting. Stop er daar 10 van bij elkaar en je riskeert een kettingreactie van plaatsvervangende schaamte die omstanders in theorie door de grond kan doen zakken, door de kern van de aarde heen, om ze vervolgens ondersteboven niet te geloven in China te droppen zonder geldig visum.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_136786384
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef Phlogi2013 het volgende:

[..]

Kom op :') 5 minuten (en dan ben ik kwistig met mn tijd) is voldoende om een beetje een inschatting te maken.

Ik denk dat het eerder een stap in de verkeerde richting is. Enorm veel hoogopgeleide mensen leiden aan chronische zelfoverschatting. Stop er daar 10 van bij elkaar en je riskeert een kettingreactie van plaatsvervangende schaamte die omstanders in theorie door de grond kan doen zakken, door de kern van de aarde heen, om ze vervolgens ondersteboven niet te geloven in China te droppen zonder geldig visum.
Het klopt dat je in 5 minuten een prima inschatting kan maken, maar dat gaat een datingsite toch niet doen? Dus als je een datingsite wil maken voor mensen met een hogere intelligentie is opleidingsniveau een logische richtlijn.
pi_136786401
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef Phlogi2013 het volgende:

[..]

Dan komt er nog niet eens een aswolk in China aan, mi mang.
pi_136786582
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:16 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die begonnen zijn op het vwo en dan afzakken naar het vmbo door bijvoorbeeld persoonlijkheidsstoornissen. Terwijl zij misschien wel capable waren om gewoon een vwo diploma te halen. Dat zij later weer bijdraaien kan, alleen dan is het te laat.
pi_136786648
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het klopt dat je in 5 minuten een prima inschatting kan maken, maar dat gaat een datingsite toch niet doen? Dus als je een datingsite wil maken voor mensen met een hogere intelligentie is opleidingsniveau een logische richtlijn.
Hoewel ik de gedachte snap zie/beleef ik het anders.
pi_136786722
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die begonnen zijn op het vwo en dan afzakken naar het vmbo door bijvoorbeeld persoonlijkheidsstoornissen. Terwijl zij misschien wel capabele waren om gewoon een vwo diploma te halen. Dat zij later weer bijdraaien kan, alleen dan is het te laat.
Kan allemaal. Er zijn nog zat andere redenen te bedenken dat iemand wel intelligent is maar niet hoogopgeleid. Maar allemaal wat lastig voor een datingsite om te achterhalen. En daar begon dit topic mee. De vraag waarom die sites er zijn.
pi_136786767
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Phlogi2013 het volgende:

[..]

Hoewel ik de gedachte snap zie/beleef ik het anders.
Hoe zou jij het dan voor je zien? Een datingsite voor mensen met hogere intelligentie? Hoe regel je dat als niet via opleiding?
pi_136786980
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:35 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoe zou jij het dan voor je zien? Een datingsite voor mensen met hogere intelligentie? Hoe regel je dat als niet via opleiding?
Een test. Als je dan toch per se wil, doe het dan goed.
pi_136787044
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Dan komt er nog niet eens een aswolk in China aan, mi mang.
Een gloeiende, stralende bol schaamte.
pi_136787330
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Phlogi2013 het volgende:

[..]

Een test. Als je dan toch per se wil, doe het dan goed.
Is veel te ingewikkeld voor iemand met een site die gewoon geld wil verdienen omdat hij ergens een behoefte ziet.
pi_136787393
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Is veel te ingewikkeld voor iemand met een site die gewoon geld wil verdienen omdat hij ergens een behoefte ziet.
Precies, en daarom is het het geld niet waard.

Wat mij betreft althans.
pi_136787857
Nee, maakt me niks uit. Mijn vriendin doet mbo niv 3 en gaat daarmee binnenkort de arbeidsmarkt op. Ik doe hbo en moet nog een aantal jaar. Kleine communicatiemisverstanden vinden wel eens plaats, maar zolang dat het enige is, zie ik geen reden waarom ik het erg zou vinden.

Edit: Het enige nadeel is wel dat de 'minst-intelligente' partij zich onzeker kan gaan voelen.
pi_136787894
quote:
5s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Het is terugkerend een keer in de zoveel tijd
  zondag 16 februari 2014 @ 20:56:33 #22
224960 highender
Travellin' Light
pi_136788085
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef Tja..1986 het volgende:
http://www.yoopla130.nl/ is gratis, maar ook amateuristisch.
pi_136788624
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef highender het volgende:

[..]

http://www.yoopla130.nl/ is gratis, maar ook amateuristisch.
Tja.. een IQ zegt mij eigenlijk ook niet zoveel. Misschien is intelligentie ook niet echt het goede woord. Heeft ook gewoon te maken met interesse in de wereld om je heen en dat soort zaken. Het is dus niet ideaal maar ik snap de uitvlucht van sites naar IQ of opleidingsniveau wel.
pi_136790576
quote:
Dit.
pi_136791857
Ik heb liever een vrouw die goed in het leven staat, veel over het leven weet (dus: wijs is) en alles op dezelfde manier als mij ziet ^O^ Dan eentje met een hoge opleiding, heel veel kennis en een goede carrière.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')