Het is vandaag een mooie dag, een prachtige dag, een te mooie dag om überhaupt op FOK! te zitten. Al ontspannend tv-kijkend naar de Olympische Spelen (SOCHI!!! HEUH HEUH! SCHAATSEN!! HEUH HEUH! HEGE BOKKO HEUH HEUH!!) zat mijn vriendin op de bank al een beetje te friemelen aan mijn handen en andere dingen, dus uiteindelijk zijn we maar het bed ingedoken met iets te veel gegeilde trek.
![hands.gif]()
Inmiddels was ik al een minuut of vijf lekker aan het gaan in het voorspel zoals altijd.
Op een geschikt moment ging ik dan over tot de echte actie maar gelijk daarna merkte ik het al:
"Shit, ik kom te snel". Ik laste maar even snel een soort van pauze in, alles om maar geen orgasme te krijgen. Even leek het te werken, maar toen gebeurde het ding waar ik voor vreesde.
Ik voelde het al aankomen, het magische mannenyoghurt sibbelde door een zeer zwakke zaadlozing pietluttig weg langs mijn 30 cm metende stam.
![nooooooooooooo.gif]()
Daar zit je dan met je goeie gedrag. Leuke vriendin, goede seks, heb ik een mannenprobleembje. Ik ejaculeerde te snel.
Het is tijd om mezelf weg te gooien.
Ik voel mij vies.
Ik ga douchen.
![Star-Trek.gif]()
Klacht: Dat kutgevoel als je te snel klaarkomt
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.