Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Wazaaaaa het volgende:
Koeman klaagt weer over de arbitrage.
Is toch gewoon rood? Bal is allang weg. Zeker als het met voorbedachte rade is. Dat maakt het smeriger.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ordinaire doodschop, ja hoor Ronald.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
De term doodschop begint ook wel zijn waarde te verliezen.
Ik zeg nergens van niet, maar om het een doodschop te noemen is wel erg huilerig.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Is toch gewoon rood? Bal is allang weg. Zeker als het met voorbedachte rade is. Dat maakt het smeriger.
Oh ja, dat wel. Maar dat is het altijd met een doodschop. Behalve als je richting de slaap schopt.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens van niet, maar om het een doodschop te noemen is wel erg huilerig.
Hoe weet je dat? Dit is zijn debuut.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Manschot is een zeer goede scheidsrechter.
Heeft hij ook een supermarkt en een kapperszaak?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Manschot is een zeer goede scheidsrechter.
Hoeveel wedstrijden had BMI als schorsing volgens jou moeten hebben?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Is toch gewoon rood? Bal is allang weg. Zeker als het met voorbedachte rade is. Dat maakt het smeriger.
xDquote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Goede speler die Ritzmaier.
Die hadden ze bij een club als, pak hem beet, PSV wel kunnen gebruiken.
Haha snappen jullie hem?
2.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden had BMI als schorsing volgens jou moeten hebben?
Nee, leg uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Haha snappen jullie hem?
Volgens Jan van Halst had hij zich nooit zo kunnen ontwikkelen bij PSV. Zo'n stap terug is perfect om er daarna mogelijk 2 vooruit te zetten. Hij was mee gezakt in de malaise bij Psv.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Haha snappen jullie hem?
Oh sorry, als Van Halst dat zegt dan is dat zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Jan van Halst had hij zich nooit zo kunnen ontwikkelen bij PSV. Zo'n stap terug is perfect om er daarna mogelijk 2 vooruit te zetten. Hij was mee gezakt in de malaise bij Psv.
Ga je de ASG zo live kijken?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Houden jullie die 'hij struikelde'-act nog steeds vol?
Paxcon is ook vaak wel enthousiast, maar de echte fans zitten tijdens de wedstrijden op FOK!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind johannes_vermeer toch een grotere Groningen-supporter dan jij.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans heeft een dikker hoofd dan vorige week.
spuit elfquote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je er moet staan moet je er ook staan.
~ Martijn Barto
Johannes heeft geen seizoenskaart. Dat valt me toch een beetje tege, ware het niet dat hij zodoende in Live Eredivisieverslagentopic Het Woord kan verspreidenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind johannes_vermeer toch een grotere Groningen-supporter dan jij.
Blaisequote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
Luciano spreekt buitengewoon goed Nederlands. Hoop dat N'Kufo meekijkt.
Uh, okéquote:Op zondag 16 februari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon profiteren van de omstandigheden, had Go Ahead ook kunnen doen.
Onzin, heeft Derksen ooit gezegd of nietquote:Op zondag 16 februari 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kon niet eens een kop koffie bestellen in het Nederlands.
:-)quote:Op zondag 16 februari 2014 19:34 schreef OmniRocket het volgende:
je zag de tussenstand in minuut 48 tijdens het praatje van tom op het scherm achter hem... :-)
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
Overgoor
Overgam
Overtam
Magertam
Manutan
;-)quote:
Ja, Groningen boeit toch niemandquote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
Hebben ze maar 1 camera meegenomen ofzo
Moet je meer chips eten.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb het overigens vreselijk koud.
Boeiendquote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb het overigens vreselijk koud.
Ze hebben maar een camera met schokonderdrukkingquote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
Hebben ze maar 1 camera meegenomen ofzo
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 16-02-2014 om 19:30:52Onze @hendrikshelene zit er al klaar voor! Jullie ook? Straks om 20.00 uur #90minutes http://t.co/bfQoaEGw9P reageer retweet
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:39 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 16-02-2014 om 19:30:52Onze @hendrikshelene zit er al klaar voor! Jullie ook? Straks om 20.00 uur #90minutes http://t.co/bfQoaEGw9P reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een frustratie bij Twente-supporters
Zijn hele carrière.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
Tom bakt er de hele dag al niks van.
Spontaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom zei iedereen 'hallo tom'?
gewoon aardig van onsquote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom zei iedereen 'hallo tom'?
Met Jan altijdquote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
Rob Jansen, Ronald de Boer, Sjoerd Mossou, Jan Mulder. Topshow.
Sjoerd sloeg de plank over schaatsen laatst volledig mis.Die kan ik nooit meer serieus nemenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
Rob Jansen, Ronald de Boer, Sjoerd Mossou, Jan Mulder. Topshow.
Hahah.... nee.quote:
Ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Nico25 het volgende:
[..]
Hahah.... nee.
VVV heeft de laatste jaren structureel aangetoond niet in de Eredivisie thuis te horen/ Laat ze maar lekker aanmodderen in de Jup, dan hoef ik Hai Berden ook nooit meer te horen.
Roda ook. En VVV heeft de Koel.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Nico25 het volgende:
[..]
VVV heeft de laatste jaren structureel aangetoond niet in de Eredivisie thuis te horen/
*8 minuten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar 20 minuten te laat
minachting van de kijker
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Toen dacht iedereen nog dat PSV kampioen zou worden.
*Shreyasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet één ziel die dat dacht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Jij behoort niet tot iedereen, jouw voetbalkennis is subliem.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet.
Mijn voetbalkennis is subliem.
Teletekstsupporters en Ajaxsupporters.quote:
Bedankt voor dit compelementje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij behoort niet tot iedereen, jouw voetbalkennis is subliem.
Ga Ronald vervangen bij Studio Willekeurige clubquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet.
Mijn voetbalkennis is subliem.
Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teletekstsupporters en Ajaxsupporters.
pleonasmequote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teletekstsupporters en Ajaxsupporters.
quote:
quote:
quote:
quote:
Mooi toch.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef Grifte het volgende:
Waarom zetten ze Cambuur weer als laatst, dan conflicteert het met showtje van MOTD.
KNNB!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Vreemd dat de mogelijke rode kaart van Koolwijk niet in de samenvatting zat.
Ik vind de zoefstandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |