Dat is juist het leukequote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk dat de 20 seconde delay het verkloot.
Een ppokemon in de pokemon center gooien is lastiger. Wedden dat als er een masterball komt die wordt verneukt op een weedle of zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke1 grote chaos
En toch best knap dat ze al 3 gyms ofzo hebben verslagen en stuk of 5-6 pokemons hebben gevangen
Ze hebben het eerder voor elkaar gekregen om te resetten, een nieuw spel te starten en dat zelfs te saven.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit, spel is tot nu toe nog niet offline gegaan volgens mij
Ja zulke dingen duren gewoon echt uuuuuurenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef Spongeboss het volgende:
De andere pokemons de nieuwe zijn easier daar is het een knop drukken do you want to cut tree etc.
Maar stel je voor pokemon zilver met die gieter voor de Sudowoodo of de slowpoke grot of enkele andere groot. Hoe zijn ze eigenlijk door de eerste grot gekomen?
Als een malle rond rennenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef Spongeboss het volgende:
De andere pokemons de nieuwe zijn easier daar is het een knop drukken do you want to cut tree etc.
Maar stel je voor pokemon zilver met die gieter voor de Sudowoodo of de slowpoke grot of enkele andere groot. Hoe zijn ze eigenlijk door de eerste grot gekomen?
Wel nice om dit te laten draaien voor de nieuwste pokemon als je geen zin hebt hem zelf uit te spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja zulke dingen duren gewoon echt uuuuuuren
Dit spel draait dan ook al 4 dagen. Gewoon 93 uur gametijd
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze hebben het eerder voor elkaar gekregen om te resetten, een nieuw spel te starten en dat zelfs te saven.
Maar er werden blijkbaar gelukkig ook savestates opgeslagen, de eigenaar van het kanaal kon het vrij vlot herstellen.
Ik keek niet is de pidgeot nog goed?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:58 schreef KingRoland het volgende:
oh nee ze gaan domme moves op pokemons gooien. Ik hoop niet op die pidgeot![]()
Ja al die pokemons hebben allemaal achterlijke namenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel nice om dit te laten draaien voor de nieuwste pokemon als je geen zin hebt hem zelf uit te spelen.Maar een pokemon nicknamen lijkt me een hel. Het zou kunnen dat je vast komt te zitten in het nickname scherm.
Ik heb geen flauw idee maar hij is wel level 40 met Wing attack nog.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik keek niet is de pidgeot nog goed?
Hoe hebben ze de starter in het pokemon pctje gekregen?quote:
Er zijn wel meer dingen waar ik me over verbaasquote:Op maandag 17 februari 2014 00:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe hebben ze de starter in het pokemon pctje gekregen?
Zoals?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen waar ik me over verbaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |