Je moet helemaal niks, ik vertel je het je alleen maar. Kutgansquote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus als mijn post jou niet bevalt moet ik niet reageren?
Ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks, ik vertel je het je alleen maar. Kutgans
Start is throttled:quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alleen dat start moeten ze disablen, schijt irritant
quote:Start button throttle
Spammers pushed this button too much and now it doesn't work all the time. Sometimes it pops back in and works perfectly for awhile.
I dislike this compromise but unsuppressed start spam was annoying and didn't really have any effect on travel gameplay (no position changes).
Watwat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Faux. het volgende:
Dit moeten we ook met FOK! gaan doen. Morgen kijk ik of ik iets in elkaar kan knutselen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Faux. het volgende:
Dit moeten we ook met FOK! gaan doen. Morgen kijk ik of ik iets in elkaar kan knutselen.
Ja dat gaat niet echt rustig wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pff, ik zou wachten tot het een beetje rustig is en daarna spelen.. Dit is niet te doen
Weet niet hoe druk het nachts is, zo rond de klok van 3 a 4? Of komen er dan allemaal chinezen en amerikanenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet echt rustig worden
Toen het net begon zaten er 10.000 mensen, nu zijn het er 40.000
Nee toen ze 1 badge hadden zaten ze al op 10.000quote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me nu af hoe ze in bijna 4 dagen al 3 badges konden halen, deed zeker maar 100 man mee
Stay tuned.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:58 schreef HPLC het volgende:
ze doen volgens mij al een uur over het kappen van dat boompje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |