quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Vanochtend opgestaan, lekker op tijd naar het vliegveld omdat het nooit kwaad kan wat te vroeg te zijn...
- Kan ik dit ook inchecken?
* Ja natuurlijk!
- Perfect
* Uhm, u vliegt naar Amsterdam?
- Ja, klopt.
* Die vlucht is al weg....
-Maar hij vertrok toch om 9:00?
* Nee, dat is de aankomsttijd.
[ afbeelding ]
Vaarze! Met het campertje, zag ik elders? Tof!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Oei!
Wij zitten weer eens op de boot naar NL. Hardloopwedstrijd op de Sallandse Heuvelrug morgen!
Dan moest ik een nieuw ticket boeken dat 4x zoveel zou gaan kostenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oops, en nu? kun je op een latere vlucht?
Ik had inderdaad hetzelfde, alleen was bij mij was de aankomsttijd op de heenweg hetzelfde als de vertrektijd van de terugweg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]heb ik ook een keer gedaan, van Chiang Mai naar Bangkok. Toen was de aankomsttijd op de terugweg hetzelfde als de vertrektijd van de heenweg. Ik had de hele tijd al een knagend gevoel dat er iets niet klopte. Wij konden gewoon anderhalf uur later. Jij hopelijk ook
Leuk, succes! Ik hoorde dat het mooi weer zou worden in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Oei!
Wij zitten weer eens op de boot naar NL. Hardloopwedstrijd op de Sallandse Heuvelrug morgen!
Ik heb het wel eens erger meegemaakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Vanochtend opgestaan, lekker op tijd naar het vliegveld omdat het nooit kwaad kan wat te vroeg te zijn...
- Kan ik dit ook inchecken?
* Ja natuurlijk!
- Perfect
* Uhm, u vliegt naar Amsterdam?
- Ja, klopt.
* Die vlucht is al weg....
-Maar hij vertrok toch om 9:00?
* Nee, dat is de aankomsttijd.
[ afbeelding ]
Huuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens erger meegemaakt.
Vlucht van Tokio naar San Francisco, om 12:15. Super vroeg opgestaan, en netjes om 10:00 aanwezig. Verwarde dametjes bij de American Airlines balie.
* You are flying to San Francisco?
- That is correct.
* That flight left last night at 00:15
[ afbeelding ]
- ... maar ik heb over twee dagen een presentatie
Ter plaatse $5k afgetikt. Eens maar nooit meer.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens erger meegemaakt.
Vlucht van Tokio naar San Francisco, om 12:15. Super vroeg opgestaan, en netjes om 10:00 aanwezig. Verwarde dametjes bij de American Airlines balie.
* You are flying to San Francisco?
- That is correct.
* That flight left last night at 00:15
[ afbeelding ]
- ... maar ik heb over twee dagen een presentatie
Ter plaatse $5k afgetikt. Eens maar nooit meer.
O, dan is er gelukkig nog hoop voor mequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef Lyrebird het volgende:
Voordeel van ouder worden is wel dat je steeds minder domme dingen doet.
Was je dan wel tweede auteur? Maakt dat eigenlijk heel super-ongelofelijk veel uit?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef Lyrebird het volgende:
Is waarschijnlijk het een-na domste wat ik ooit gedaan heb.![]()
Het domste was een 1e auteurschap weigeren op een artikel dat nu bijna 1000 keer geciteerd is.
Die had ik ook kunnen krijgen maar had dat vinkje uit laten staan omdat ik dacht "ach, dat lijkt me overbodig"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:00 schreef Igen het volgende:
Bij de vlucht die ik laatst heb geboekt, kreeg je een e-mailtje met data voor in je digitale kalender. Da's wel een handige service als ik het zo lees.
Ja, tweede auteur. Blijft koffiedikkijken. Een tweede auteur is toch de zilveren medaille winnaar, daar waar iedereen alleen naar het goud kijkt. En wat voor een goud...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:00 schreef Igen het volgende:
Was je dan wel tweede auteur? Maakt dat eigenlijk heel super-ongelofelijk veel uit?
Hm, domste wat ik ooit heb gedaan: toen het net mogelijk was om .com domeinen aan te vragen dacht ik "Zal ik mijn achternaam.com aanvragen? Wel grappig. Maar ja, kost weer geld en echt nodig lijkt het me niet..."quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef Lyrebird het volgende:
Het domste was een 1e auteurschap weigeren op een artikel dat nu bijna 1000 keer geciteerd is.
Holy guacamolequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, domste wat ik ooit heb gedaan: toen het net mogelijk was om .com domeinen aan te vragen dacht ik "Zal ik mijn achternaam.com aanvragen? Wel grappig. Maar ja, kost weer geld en echt nodig lijkt het me niet..."
Daar heb ik best veel spijt van gehad achteraf
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, domste wat ik ooit heb gedaan: toen het net mogelijk was om .com domeinen aan te vragen dacht ik "Zal ik mijn achternaam.com aanvragen? Wel grappig. Maar ja, kost weer geld en echt nodig lijkt het me niet..."
Herkenbaar. Helaas/gelukkig niet zo'n bekende achternaam.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
En ik me serieus maar afvragen wat de link tussen bol en flipsen isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:41 schreef flipsen het volgende:
Dit is zo herkenbaar. Telfort doet altijd zo moeilijk. Tevens ook tijdje geleden gehad met bellen naar PostNL.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:53 schreef CherryOnTop het volgende:
How to drive CherryOnTop insane, lesson 1.
* Hallo u spreekt met de Telfort klantenservice.
- Hallo met Cherry, ik wil graag een abonnement afsluiten bij Telfort maar die keuze kon ik niet maken in het menu, zit ik hier goed?
* Nee dan moet u bellen met 0800-....
- Ik zit in het buitenland, dan kan ik helaas geen 0800-nummer bellen daarom belde ik dit nummer.
* Oh. Maar daar moet u zijn voor overstappen.
- Maar het is gewoon niet mogelijk om 0800/servicenummers te bellen vanuit het buitenland, ik heb een vaste lijn in nederland nodig een 010 of 020 nummer nodig zeg maar.
* Maar 0800 begint ook met een 0.
Mother of god.....
Ja, maar een prepaid kaartje moet je elke zoveel maanden gebruiken en opladen...Dat deed ik natuurlijk nooit, en is dus verlopen. Lastige is dat digid bij veel instanties alleen met sms werkt, zeker bij de ib-groep, en je dus een NL nummer nodig hebt. Nu lijkt dat niet zo moeilijk, gewoon een nieuw prepaidkaartje kopen..maar je kunt je nummer alleen maar wijzigen als je in NL ingeschreven staat. Zoo frustrerend dit soort dingen!quote:Op maandag 10 maart 2014 14:02 schreef Igen het volgende:
Toch wel handig om een Nederlandse simkaart aan te houden voor dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |