SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 - 2 - 3 - 4
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed punt, kijk en leer hiervan andere landen. Ook in andere sporten.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk juist heel veel want zo moet je dus een sport organiseren als land.![]()
Ik zeg het nogmaals, wat een toernooi was datquote:Op zondag 16 februari 2014 16:56 schreef tong80 het volgende:
Het niveau van het OKT was hoger.
Wel geweldig.![]()
![]()
Nederland is het eerste land in de geschiedenis met 3 clean sweeps op 1 OS. En daar komt er nog eentje bij.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
25 medailles is nog goed mogelijk.
Ik zie nog vijf medailles op de langebaan en 1 bij het short track.."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mooie race. Gun het Ter Horst erg. Jammer dat Wust weer zo zit the chagrijnen met zilver, dan had ik het liever aan Leenstra gegeven.![]()
3 10kmquote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie nog vijf medailles op de langebaan en 1 bij het short track..
2 5km
2 TP
1 Shorttrack![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef -0- het volgende:
Wust.![]()
Topsporter met altijd goede, realistische reacties vind ik.![]()
Sowieso: Wüstquote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef -0- het volgende:
Wust.![]()
Topsporter met altijd goede, realistische reacties vind ik.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wust.![]()
Topsporter met altijd goede, realistische reacties vind ik.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Wust.![]()
Topsporter met altijd goede, realistische reacties vind ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: