quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
nico vond een wc rol buiten, hoe toevallig weer
He? mag niet bruin worden? heeft ze het idee, dat bruine korstjes ernstige ziekten veroorzaakt? Dat schijnt alleen voor zwartgeblakerde korsten te gelden...Zou ze een hypochonder zijn?quote:
Ach, hij heeft misschien andere kwaliteitenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Burner82 het volgende:
"mijn" bootcampertje zit er een beetje doorheen
Die lag er al vanaf het begin. Sindsdien heeft het gelukkig niet geregend.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
Komt van de tribune?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
Nee wacht, die is voor Andrea om haar lijstje gejatte kleding op te schrijven!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
blijkbaar, ze zei al, moet ik nou de hele tijd politie agentje spelen?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Rietens het volgende:
Arme Nico, hoe moet zij nou dat zooitje graaiers in bedwang houden?
Natuurlijk, daar zocht Andrea naar laatst, ze wilde weer in het bos kakken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lag er al vanaf het begin. Sindsdien heeft het gelukkig niet geregend.
Met leuke jongens erbij, mag het wel dagelijksquote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Dat geblér buiten begint ook te vervelen, ik hoop niet dat ze elke dag bootcamps gaan houden.. beter nog helemaal niét meer..
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zijn weinig organisaties, waar het spul ten goede komt aan mensen, die het echt nodig hebben. Meestal gaat het op een grote hoop, door naar een bedrijf, die er van alles van maakt.
Daarom hebben wij als particulieren, dit opgepakt. Wij vragen om donaties in de vorm van kleding en spullen ten behoeve van minima. Dat werkt beter. Bovedien zamelen we papier en ijzer in, om voedselpakketten te kunnen bekostigen.
Ik vind het maar link, bij die groep gister duwden die dames ook van de zijkant, als ze op hun bakkus gaan kunnen ze er zo onder liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Het is ff wachten tot dit mis gaat......
Emil zijn hoge toontje. "komop!"quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Dat geblér buiten begint ook te vervelen, ik hoop niet dat ze elke dag bootcamps gaan houden.. beter nog helemaal niét meer..
Alleen rust kan ons redden.. nog iets zinnigs van Utopia te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met leuke jongens erbij, mag het wel dagelijksLiefst nog warmer weer
niet klagen ik kijk of andrea niks pikt binnen,dat is veel ergerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Daarom kijk ik er niet naar..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het maar link, bij die groep gister duwden die dames ook van de zijkant, als ze op hun bakkus gaan kunnen ze er zo onder liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |