SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Gezellig samen op FOK! zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik tik hem even tegen zijn achterhoofd..![]()
![]()
Volgende Spelen gaat Ter Mors ook aan het kunstschaatsen meedoen;twitter:NLHank twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:51:44Behalve topper in #shorttrack en #schaatsen kan @jorientermors ook goed kunstschaatsen! http://t.co/XXBrpL9tCx #schaatsfan #OS2014 #Sochi reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Buurmeisje ++quote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Revanches het volgende:
Marrit Leenstra is wel een leuk meisje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Treinen.. Dat doen de Belgen alquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Hoe dichtbij was jij?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ja, alsof ik anders met de top had meegekund............❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dit wordt een Maki voor Jorien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hou is op met vals starten moeten we Herbert nog langer horen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ik zie niemand meer aan die tijd van Ter Mors komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik ga het nog een keer zeggen maar... wat duurt dat toch allemaal lang in Sotsji, tijd tussen de ritten, onzinnige dweilschema's.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef franklop het volgende:
Volgende Spelen gaat Ter Mors ook aan het kunstschaatsen meedoen;twitter:NLHank twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:51:44Behalve topper in #shorttrack en #schaatsen kan @jorientermors ook goed kunstschaatsen! http://t.co/XXBrpL9tCx #schaatsfan #OS2014 #Sochi reageer retweet
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Allebei eigen hoekje op de bank, laptopje op schoot![]()
![]()
Torah Bright van het schaatsenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef franklop het volgende:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Twee zolderkamers.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Jullie communiceren ook met elkaar via FOK!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Allebei eigen hoekje op de bank, laptopje op schoot![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: