SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fatkulina helemaal stuk, en toch een snellere ronde dan Hege
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dingen die te lang zijn voor Olga.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Jammer van de wat kleine tetjes, maar ach.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat voor onderbroek zouden ze onder die schaatspakken aan hebben ?
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Geen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Wat voor onderbroek zouden ze onder die schaatspakken aan hebben ?![]()
Nietquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
String natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
![]()
Zeemanquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Dat hebben ze al laten zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
BBC liveblog:quote:Belgium's Jelena Peeters is currently the woman to beat with a time of 1:59.73 but that is all likely to change. Favourite Ireen Wust's biggest rival is her compatriot and rising star, Lotte van Beek, who beat her in the season's opening 1500m World Cup race in Calgary. The 22-year-old, appearing at her first Games, will race in the 18th and last pair so it promises to be a nerve-jangling end to this competition"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Zorro het volgende:
Fatkulina helemaal stuk, en toch een snellere ronde dan Hege![]()
![]()
Doe je daar überhaupt iets onder aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Wat voor onderbroek zouden ze onder die schaatspakken aan hebben ?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
HEMAquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Waar?quote:"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Hegequote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Zorro het volgende:
Fatkulina helemaal stuk, en toch een snellere ronde dan Hege![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
![]()
Eh ja tuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe je daar überhaupt iets onder aan?
know'm sayin?
word? word.![]()
Vaak wel zo'n Craft hempje of iets.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe je daar überhaupt iets onder aan?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Fatkulina had een stringetje met tijgerprintquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Wat voor onderbroek zouden ze onder die schaatspakken aan hebben ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat is wat ik me afvraagquote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe je daar überhaupt iets onder aan?
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Kan ook een zeem in zitten zoals bij een wielerbroek.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: