Kan ook,maar lukt niet iedereen.Afbouwen met de nicotine (geen stinkteer meer).Ik ken een paar shops die ze tegen een leuke prijs willen leveren.Scheelt honderden euro's en per maand en stinkt niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon stoppen. Dat ging ze de eerste keer ook prima af zonder gezeur en/of ontwenningsverschijnselen.
En ze eten voornamelijk tonijn ed van hun eigen zakgeld tussendoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Welk vreten?
Hij eet niet of nauwelijks meer dan de rest. En hij heeft waarschijnlijk het meest van iedereen verdiend.
Dit klopt gewoon niet hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als er eieren zijn loopt ie 's morgens er altijd 2 rauw z'n kanaal in te proppen.
FF goed opletten als ie z'n rukbunker uit komt.
Altijd als een van de laatste wakker, rumoer maken.
Gio en Ruud het vuile werk op laten knappen.
Nee lekker ventje die Emiele, alleen alles ter eer en meerdere glorie van z'n eigen ik.
Vreet ook als een bunzing als ie aan tafel zit.
kortom, niet van vriend nie.
Zij kunnen de knoop niet doorhakken nee, maar als ze op hem stemmen kiezen ze er wel voor om Emil eruit te schoppen. Er zijn teveel bewoners die geen goed zicht op de situatie hebben en in een tunneltje zitten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is niet aan hun he dat Emil eruit gaat maar aan de nieuwe bewoner
ik zie er 3quote:Op zondag 16 februari 2014 15:32 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind die jongen in de witte trui wel leuk
Redactie.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef community het volgende:
Tot nu toe levert het kijkcijfers op en kan JdM zijn handen wassen in onschuld. Als er iets niet klopt dan wordt humana en eventueel de bewoners toch gewoon gebrieft door de regie. Regie heeft volledige controle.
Yep, net als Peter. Kan zo maar weer gebeuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef renevanlaaren het volgende:
ben ik nu de enige ,denk dat paul op wonderbaarlijke wijze de elite stem gaat krijgen.
en dan eruit gaat gewoon omdat hij naar huis wil.
met behoud van zijn borg.
Nee, ik zie streams die in elkaar geknutseld zijn door de FEBO.quote:
En wat een origineel idee. (One trick pony) Jimmy is een veel betere instructeur. Emil kan er gewoon uit nu. Het is een weekdier dat steeds stemvee zal blijven van Hakim.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zal best maar van wie was het idee van de bootcamp? Niet van jimmy
Ik zie niet dat televisiekijkers geld betalen, meer de reclame die ze verkopen erbij levert wat op, denk ikquote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redactie.
En ik denk dat het aantal streamers te verwaarlozen is tov het aantal televisiekijkers. Waar het echte geld zit.
Jimmy is een stille, maar heeft alles daar goed in 't snotjequote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef Ygritte het volgende:
Wel bijzonder hoe ze bijna allemaal zo'n ontzettende vertroebelde blik op elkaar hebben, zijn maar een paar die zien hoe het zit (vanes, emil, jimmy en ruud krijg ik geen hoogte van) (in mijn ogen)
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef martend het volgende:
[..]
Jimmy is een stille, maar heeft alles daar goed in 't snotje
Van Ruud krijgt ook niemand geen hoogte, niemand
Emil zit er in om zijn bekendheid te vergroten en doet dat voor zover ik het kan zien op een
eerlijke manier.
Uiteraard doel ik op de reclame-inkomsten. Die stukken hoger liggen dan de streamergrijpstuivers.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zie niet dat televisiekijkers geld betalen, meer de reclame die ze verkopen erbij levert wat op, denk ik
Waarom is "Kees" Huub?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef beequeen het volgende:
Isa vraagt of Andrea Kees heeft gesproken. Kees is dus Huub.
Sorry hoor maar Emil voegt meer toe aan de groep dan een groot deel van de jaknikkers daar. En moet je nagaan, het is niet eens mijn favorietquote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef community het volgende:
[..]
En wat een origineel idee. (One trick pony) Jimmy is een veel betere instructeur. Emil kan er gewoon uit nu. Het is een weekdier dat steeds stemvee zal blijven van Hakim.
Voor ¤ 48 heb je 2 e-sig incl opladers en een flesje liquid van ¤ 3,50.Doe je een week mee.Flesje liquid van ¤ 6,50 30 ml, doe je 2 weken mee.Tel uit je winst.Ikke wel, zij niet dus.Never heard of?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
voor maar 65 euro dat is 500 trekjes per navulling van 25 euro( net zoveel nicotine als in 2pakjes light sigaretten)
Code, net als IK, engelen en kabouters.quote:
Kan het niet bevestigen, maar kan me voorstellen dat ze dat afgesproken hebben nadat Andrea tegen iedereen begon van: "Leuke jongen,die Huub he?".quote:
Jouw interpretatie van die dingen klopt gewoon niet. Jij blijft steeds maar weer herhalen dat hij Ruud, en nu ook Gio, gebruikt als slaafje(s). Maar je hebt geen 1 keer uitgelegd hoe dat zit. Kijk nu maar op de stream, wat is Ruud aan het doen, en wat is Emil aan het doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nee, ik zie streams die in elkaar geknutseld zijn door de FEBO.
Mee eens, heb ook geen favo daar. Maar zie niet in waarom Emil weg zou moeten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:35 schreef Olga het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Emil voegt meer toe aan de groep dan een groot deel van de jaknikkers daar. En moet je nagaan, het is niet eens mijn favoriet
Ik zal het altijd regie blijven noemen. Het echte geld zit hem in het concept doorverkopen. Neemt niet weg dat tv geld oplevert en dat streams geld oplevern. Maar het is niet relevant. Streamers vormen geen gevaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redactie.
En ik denk dat het aantal streamers te verwaarlozen is tov het aantal televisiekijkers. Waar het echte geld zit.
Dat het code is snap ik, maar het kan toch net zo goed een code voor iemand anders dan Huub zijn? Er werken daar wel meer mensen dan Huub alleen?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Code, net als IK, engelen en kabouters.
Eens met Peunage. Snap niet hoe mensen nog over Emil beginnen, als je de rest ook op je beeldscherm hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van die dingen klopt gewoon niet. Jij blijft steeds maar weer herhalen dat hij Ruud, en nu ook Gio, gebruikt als slaafje(s). Maar je hebt geen 1 keer uitgelegd hoe dat zit. Kijk nu maar op de stream, wat is Ruud aan het doen, en wat is Emil aan het doen?
Wie heeft dat bankje gemaakt? Wie neemt telefoontjes aan over de bootcamps en zo? Wie doet de gesprekken met de fitness gasten met het afval idee?
Dus ik zie gewoon niet in hoe hij anderen voor zijn karretje spant. Hij is gewoon altijd aan het werk.
Ruud moet ik soms wel om grinniken, Emil zijn ego is me veel te groot. Ik hou niet van arrogantiequote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef martend het volgende:
[..]
Jimmy is een stille, maar heeft alles daar goed in 't snotje
Van Ruud krijgt ook niemand geen hoogte, niemand
Emil zit er in om zijn bekendheid te vergroten en doet dat voor zover ik het kan zien op een
eerlijke manier.
Bijna goed. Ze zei letterlijk dat ze Huub had gesproken.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef Baconbus het volgende:
Kan het niet bevestigen, maar kan me voorstellen dat ze dat afgesproken hebben nadat Andrea tegen iedereen begon van: "Leuke jongen,die Huub he?".
En dat concept wordt doorverkocht op basis van het kijkcijfersucces. Streamers vormen daarbij geen noemenswaardige partij.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef community het volgende:
Ik zal het altijd regie blijven noemen. Het echte geld zit hem in het concept doorverkopen. Neemt niet weg dat tv geld oplevert en dat streams geld oplevern. Maar het is niet relevant. Streamers vormen geen gevaar.
Ja maar hij is een belangrijke negatieve factor in de groepsdynamiek. Met hem blijft het zoals het is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:35 schreef Olga het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Emil voegt meer toe aan de groep dan een groot deel van de jaknikkers daar. En moet je nagaan, het is niet eens mijn favoriet
Ja en daarna ging ze aan iedereen vragen of ze Huub ook zo'n aardige jongen vonden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijna goed. Ze zei letterlijk dat ze Huub had gesproken.
Volgens die anderen is hij een negatieve factor. Jammer dat het gebaseerd is op lucht.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef community het volgende:
[..]
Ja maar hij is een belangrijke negatieve factor in de groepsdynamiek. Met hem blijft het zoals het is.
Dat is ook nooit een stelling geweest in deze discussie.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat concept wordt doorverkocht op basis van het kijkcijfersucces. Streamers vormen daarbij geen noemenswaardige partij.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef community het volgende:
[..]
Ja maar hij is een belangrijke negatieve factor in de groepsdynamiek. Met hem blijft het zoals het is.
Joh, dat is het MT Hakaikequote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee eens, heb ook geen favo daar. Maar zie niet in waarom Emil weg zou moeten.
Zo Hakim en Aike voegen helemaal niets toe
Jawel. Want ze zijn daardoor ook gemakkelijk weg te gooien. Door de streams te sluiten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef community het volgende:
Dat is ook nooit een stelling geweest in deze discussie.
Voor sommige mensen is hij een negatieve factor. Maar diezelfde mensen kunnen over een half uurtje een compleet andere mening hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef community het volgende:
[..]
Maar die krijg je dus niet zo gemakkelijk weg als Emilquote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder aan een Hakim of Paul
Ik zal moeten zeggen, leuke schoonzoon, want anders word ik opgepakt voor pedofiliequote:
Hij overschat de kijkers. De kijkers vonden dat vooral lachuh.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Ransjih het volgende:
rienk denkt dat hij een publieksstem krijgt door dat geldgedoe
Isa begint langzaam wakker te worden mbt Hakim, nu de rest nogquote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef community het volgende:
[..]
Maar die krijg je dus niet zo gemakkelijk weg als Emil
Ja ze wil meer op Billy lijkenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik heb geprobeerd te veranderen,.. meewaaien met anderen.. ehh"
Maar ik ben het dus helemaal eens met de analyse can Charlotte.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is hij een negatieve factor. Maar diezelfde mensen kunnen over een half uurtje een compleet andere mening hebben.
Ik denk dat hij juist een publieks-lieveling is. Word op TV ook best positief/leuk neergezet.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij overschat de kijkers. De kijkers vonden dat vooral lachuh.
Welke van de tweequote:Op zondag 16 februari 2014 15:43 schreef community het volgende:
[..]
Maar ik ben het dus helemaal eens met de analyse can Charlotte.
Half uurtje? Ze zijn al binnen 5 seconden van mening veranderdquote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is hij een negatieve factor. Maar diezelfde mensen kunnen over een half uurtje een compleet andere mening hebben.
En de rest krijg je dus mee als je Jimmy een prominentere positie geeft. En die krijgt hij als je Emil eruit tieft.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Isa begint langzaam wakker te worden mbt Hakim, nu de rest nog
Gaat ze op hem stemmen?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Isa begint langzaam wakker te worden mbt Hakim, nu de rest nog
Rienk is blij dat ze de lat echt hoog leggen! Hij vindt het ook wel heel wat voor SBS..........hij snapt het niet!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef Tayu het volgende:
Rienk: Ik ben zo blij dat het allemaal intelligente mensen zijn, hier!
Dattesquote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Ygritte het volgende:
Rienk: soms tot op het enge knetterleip, egoistisch en te zeker van zichzelf. Toch mag ik hem wel (hij heeft een prettig stemgeluid en soms best leuke ideeen).
Zo denk ik ook over hemquote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Ygritte het volgende:
Rienk: soms tot op het enge knetterleip, egoistisch en te zeker van zichzelf. Toch mag ik hem wel (hij heeft een prettig stemgeluid en soms best leuke ideeen).
De enige die Jimmy buiten de groep houdt is Jimmy.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef community het volgende:
[..]
Degene waar Emil een egoïst is die erg zijn best doet om Jimmy buiten de groep te houden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef PipoB het volgende:
Nu op de 360cam Andrea heeft net weer even een verse spijkerbroek uit een zak van Humana geleend.
Ook eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Ygritte het volgende:
Als er daar (weer) eentje zegt dat ze maar op hem of haar moeten gaan stemmen omdat diegene toch wel graag naar huis wil, kiezen ze bijna allemaal (weer) diezelfde veilige weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef beequeen het volgende:
Aike is flink aan het lobbyen om iedereen eerlijk, oprecht en zonder wraakgevoelens te laten stemmen.
Ik zou zeggen...succes.
Ik kan echt niet naar die reli gek luisteren. Vreselijk eng figuur.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Ygritte het volgende:
moeten we daar ook niet eens een lijstje van bij gaan houden naast haar cv.....quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef PipoB het volgende:
Nu op de 360cam Andrea heeft net weer even een verse spijkerbroek uit een zak van Humana geleend.
Ik heb ook niks met Rienk, hij kraamt vaak volslagen nonsens uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar die reli gek luisteren. Vreselijk eng figuur.
Die mag van mij wieberen, kan der handje mooi genezenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef beequeen het volgende:
Aike is flink aan het lobbyen om iedereen eerlijk, oprecht en zonder wraakgevoelens te laten stemmen.
Ik zou zeggen...succes.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
daar gaat ze weer
Ze is op zoek naar stenen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
daar gaat ze weer
True en ze veranderen per dag van stem. Ik luister er amper naar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Als er daar (weer) eentje zegt dat ze maar op hem of haar moeten gaan stemmen omdat diegene toch wel graag naar huis wil, kiezen ze bijna allemaal (weer) diezelfde veilige weg.
Er zijn hier heel veel vrouwen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
moeten we daar ook niet eens een lijstje van bij gaan houden naast haar cv.....
Ik verwacht Andrea maar ach wat doet de nieuwe. Daar draait het om.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef renevanlaaren het volgende:
ben ik nu de enige ,denk dat paul op wonderbaarlijke wijze de elite stem gaat krijgen.
en dan eruit gaat gewoon omdat hij naar huis wil.
met behoud van zijn borg.
Niet te geloven. Maar de regie houdt haar goed in de gaten, believe you me.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
daar gaat ze weer
Kan je de komende dagen beter de streams uitzetten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
True en ze veranderen per dag van stem. Ik luister er amper naar.
Is dit te zien op de 360 cam?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
en een vest te pakken
Dat mens meent het altijd beter te weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |