Natuurlijk. Aike is een slang, een serpent. Die weten dingen die niemand anders weet. En nog erger, ze gebruiken het om er zelf beter van te worden. Nu komt ze met verhaaltjes van dat ze er als groep voor moeten gaan, ik wacht nog steeds tot zij daadwerkelijk iets voor Utopia gaat betekenen, tot nu toe houdt ze alleen de stoel warm.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef Urb het volgende:
Wat ik intressant vind is dat Aike nu iedereen op Emil lijkt af te sturen en dat juist hij haar doorhad.
Hij mijmerde laatst in de keuken "Domme mensen... niet transparant.. tsja Aike IS ook niet transparant!"
Zal ze dit te weten zijn gekomen?
Dit is toch gewoon te erg, ze gaat maar door met grijpgraaien. En er is helemaal niemand die daar wat van zegt?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
sjaal erbij hoppa
Zolang er streamblocks en privë momentjes met de regie is alles mogelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef Urb het volgende:
Wat ik intressant vind is dat Aike nu iedereen op Emil lijkt af te sturen en dat juist hij haar doorhad.
Hij mijmerde laatst in de keuken "Domme mensen... niet transparant.. tsja Aike IS ook niet transparant!"
Zal ze dit te weten zijn gekomen?
Die ze stijltechnisch ook gejat heeft!! (Cobra/corneille)quote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef iBenny het volgende:
Ik zit te denken of ik wat goeds over Andrea kan vertellen, maar kom alleen op een grappige schilderijtje uit
Zit er dik in dat ze er echt 1 krijgt. En ze hebben haar wel door maar voor een of andere reden willen ze niet tegen haar in gaan. Wat ook wel weer te begrijpen is natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zou Andrea een publieksstem krijgen?
Heb van de bewoners niet echt de indruk dat ze haar doorhebben.
ze zien het niet ze doet het stiekem ff wachten tot iedereen uit de buurt isquote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon te erg, ze gaat maar door met grijpgraaien. En er is helemaal niemand die daar wat van zegt?
Zelfde als de eerste boetkampersquote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef community het volgende:
Komen deze gasten van Glenn Mills trouwens?
Maar nu staat ze toch gewoon in én een gejat overhemd én een gejat vest... dat moeten die bewoners daar toch opmerken?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze zien het niet ze doet het stiekem ff wachten tot iedereen uit de buurt is
Glen Mills bestaat al jaren niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef community het volgende:
Komen deze gasten van Glenn Mills trouwens?
Die heeft een dokter aan de haak geslagen ;-)quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef Tayu het volgende:
Maar... wat heeft Aike zelf nu eigenlijk constructief bijgedragen aan de groep?
Met wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Oh, wij snappen het niet!
Andrea heeft geruild!
Ik mag hopen van welquote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zou Andrea een publieksstem krijgen?
Heb van de bewoners niet echt de indruk dat ze haar doorhebben.
zegt ze dat ,ze is nu buiten ik hou de binnen cam in de gatenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea heeft geruild!
Als hij te hard loopt kan je hem niet vangenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest loopt hij ook ver achter qua prestatie...
Maja...
[ afbeelding ]
Maakt veel goed
Kan ik ook doen,bij de autodealer mijn oude auto voor een nieuwe inruilen. maar het is geen stelen, ik heb geruild.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea heeft geruild!
Volgens mij gewoon van een sportschool, net als die groep van vorige maand.quote:
Goed idee, groot scherm boven de open haard. Kan de een zien wat de ander stiekum uitspookt.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Baconbus het volgende:
Ik stem nog steeds voor een flatscreen in de loods met beelden zoals een stelende Andrea. Maak die bewoners nou eens wat wijzer, voordat er alleen nog slangen inzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |